Gå til innhold

Har noe på gang med en flott mann, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

han glemte bursdagen min. Da kan jeg umulig bety så mye for ham? 😢

Anonymkode: 4b7a4...0f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, han er helt normal 

Anonymkode: 0e5fd...438

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sånn er mange menn...og kvinner. Trenger ikke bety noe. Ikke heng deg opp i det. Virker bare sutrete og needy

Anonymkode: 34f55...925

Skrevet

Ikke tenk så mye på det. Det er fort gjort og ikke noe å lage storm i vannglass for

Anonymkode: b6930...fb7

Skrevet

har han fått en påminnelse i rimelig tid da? 

"Du, på bursdagen min som er neste lørdag så har jeg skikkelig lyst til å spise på Klaras .. "

Skrevet

Han kjenner deg jo ikke så godt enda. Vent noen år så skal du se han husker det.

Anonymkode: 4c157...8d2

Skrevet

Jeg skjønner at du ble lei deg og føler det sånn, men det er ikke alle som er så gode på å huske datoer og sånt. Ikke alle som synes bursdager er så viktig heller. 

Han kan fortsatt være en flott mann.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ta det med ro. Jeg husker ikke en gang min egen bursdag. Vi menn kan uheldigvis være litt rare sånn. Det betyr ikke at han ikke elsker deg av hele sitt hjerte😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Visste han at det var bursdagen din?

Anonymkode: eb3bd...1a5

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Hvor lenge har dere kjent hverandre? 

Skrevet

Ååå. 😢

Dere har sikkert rett, men det er leit for det. Han husket at en felles venn hadde bursdag på torsdag, og da kommenterte jeg at det nesten var likt som meg. Likevel glemte han det.

• Hjerte 1
Skrevet
Athena Catalina skrev (11 minutter siden):

Hvor lenge har dere kjent hverandre? 

Ca halvannet år. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ååå. 😢

Dere har sikkert rett, men det er leit for det. Han husket at en felles venn hadde bursdag på torsdag, og da kommenterte jeg at det nesten var likt som meg. Likevel glemte han det.

Men nesten likt er ikke det samme som å si "jeg har bursdag på fredag!". 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men nesten likt er ikke det samme som å si "jeg har bursdag på fredag!". 

Han visste hvilken dag jeg hadde bursdag, det har jeg fortalt han flere ganger. Tenker bare at jeg kan umulig være så viktig for han hvis han ikke engang husker fødselsdagen min. 

Skrevet

Hvor lenge har dere datet og hvor mange ganger har du nevnt datoen du har bursdag? 

Når min eks samboer glemte bursdagen min andre år på rad dumpet jeg han. Det viser jo at de ikke følger med eller bryr seg nok til å følge med 

Anonymkode: b7aac...f08

Skrevet

Menn tar ikke hint, så det lønner seg å være ærlig og direkte. Eks «Jeg har bursdag snart og jeg synes det er en veldig hyggelig dag å feire, og jeg vil gjerne feire sammen med deg» 

Anonymkode: 98170...840

Skrevet

Kan være fordi han ikke er så opptatt av sin egen bursdag at han fort glemmer andres. Jeg er ekstremt flink til å glemme bursdager, og dette er kun fordi jeg ikke liker å ha bursdag selv. Jeg tenker rett og slett ikke så mye over det. Selvom jeg bryr meg om personene! 
Jeg husker det oftest pga Facebook og lignende som varsler, så det har hjulpet meg til å huske.

men hvis han gjør det med vilje er det noe annet. Kanskje han ønsker en reaksjon fra deg? Spør han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Menn tar ikke hint, så det lønner seg å være ærlig og direkte. Eks «Jeg har bursdag snart og jeg synes det er en veldig hyggelig dag å feire, og jeg vil gjerne feire sammen med deg» 

Anonymkode: 98170...840

Godt forslag, men det går ikke da han bor på andre siden av landet i forhold til meg. Jeg har skjønt at han ikke tar hint, ikke i det hele tatt, men jeg antok at siden vi snakket om det to dager før, så ville han huske det. Men neida. Og jeg vet, det er sikkert teit, men da blir jeg lei meg og føler at jeg ikke er viktig for han.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...