Gå til innhold

Depresjon. Failer hverdagen hver dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snakket en del med psykiateren om at jeg skal lage meg noen gjøremål som er små. Det klarer jeg som regel å gjennomføre. Men så er det resten av dagen som bare blir tull. Har bl a blitt enig om at jeg skal drikke mer vann. Så nå bælmer jeg nedpå et stort glass vann om morningen. MEN så drikker jeg brus resten av dagen. Skal jeg vaske kjøkkengulvet så kommer jeg kanskje halveis før jeg ikke gidder mer og legger meg i sofaen med ipad. Vaskekost og bøtta blir liggende på kjøkkengulvet i flere dager. Har jeg vært flink å hengt klær til tørk etter klesvask så orker jeg ikke brette det. Og hvis jeg mot formodning får klærne av stativet så bare knørver jeg det inn i skapet uten å brette. Bare føler at ingenting av de små tingene jeg gjør gir noe resultater. Oppgitt og lei 🤕

Anonymkode: 7ff29...c18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men husker du rose det selv for det du klarer. Depresjon er noe drit. Men når du har satt deg ett mål og du ha gjort noe fortjener du ros. Hva så om resten av dagen er bare tull. Du skal jo sette deg små mål ikke fylle dagen med nyttig greier. Har du vasket halve gulvet så var vel det det du orket og kan gjøre hva du vil resten av dagen med god samvittighet. Vær grei med deg selv. Depresjon er jobb i seg selv.

Anonymkode: 78976...e09

Skrevet

Og kanskje noe kan hjelpe deg litt med rydding og slikt om du føler du lever i kaos..

Anonymkode: 78976...e09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...