Gå til innhold

Hvor stort lager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker hvilket underforum jeg burde lagt denne under, men..

Vi bygger bolig, som har blitt forsinket igjen og igjen, og enda mer.... Vi har solgt og må dermed en midlertidig periode leie en bolig. Og på bakgrunn av allerede forsinkelser så tørr jeg ikke gamble på at det bare blir veldig kortvarig heller. 

Det er helt ok, vi har funnet et flott sted å leie. Men det er allerede delvis møblert, så vi må pakke ned mye av det vi har i leiligheten, sette rett på lageret, og hente deretter når vi overtar huset. 

Men vi vet ikke hvor stor bod vi kan trenge. 

Vi kan ta med egen seng inn i leiligheten vi skal leie, men resten må vi oppbevare. 

Noen som har erfaring og kan estimere?

Skal inneholde: vaskemaskin, spisebord og stoler i hvert fall, dette er helt sikkert. Vi har en hjørnesofa vi skal prøve å få solgt, fordi vi er redd den ikke passer inn i ny huset. Men om vi ikke får solgt den bør vi kanskje ha plass til den. Den kan dog tas i mindre deler. Det kan også være noe hensiktsmessig å ha noen esker med diverse på lageret, også slippe å pakke ut på et midlertidig bosted. Tenker kanskje sommertøy, noe finservice, noe kjøkkenutstyr, campingutstyr, osv.

Altså vaskemaskin, spisestue ca 180cm. Og litt esker. Kanskje en sofa som kan tas i flere deler. Så blir det jo sikkert mer enn hva jeg kommer på i farta også da.. men..

Noen som klarer å tenke hvor stort lager vi bør leie ?? 

Anonymkode: 16a31...75b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...