Gå til innhold

Bukseproblem.......

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvorfor har det seg at alltid når jeg handler dongeribukse, så går det et halvt år, så er de slitte og hvite på knærne. :evil:

(skulle tro jeg hadde spisse knær)

Jeg sitter ikke ofte på knærne, men likevel blir de slitt der.

Nå har jeg bevisst passet på knærne, og trekt opp buksa de få gangene jeg sitter på knærne, men nei da...nå begynner de å lysne igjen....Ahrrg :x

Nå er ikke dette akkurat noe svææært problem da, men jeg måtte bare lufte mitt "lille" problem.

Er det andre som har likedane bukser? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hmmmm..... Nei, da vet jeg sannelig ikke. Kanskje det er bestemt fra barnsben av at du skulle bli uheldig med buksene du handler? :) Med meg tror jeg det ble bestemt at jeg skulle være uheldig med å prater før jeg tenker...... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ikke bare når du sitter på knærne at buksene slites. Trekk opp buksa litt når du sitter vanlig i en stol også, ellers strammer det over knærne. Pass også på dersom du sietter mye med bena i kors, dette kan også slite. Man bør forøvrig ikke sitte med bena i kors, da dette kan føre til dårlig sirkulasjon og åreknuter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høh, noe sånt har jeg aldri hørt om..

Men en venninne av meg kjøpte en gang en grisedyr genser som begynte å nuppe noe enormt. Da hun gikk tilbake til butikken med den fikk hun beskjed om at det ikke var genseren det var noe galt med, og at hun antagelig var en "nuppete person". (Ekspeditrisen SA faktisk det!! :o )

Så kanskje du er en "kneslitende person"..? (Fnis.. :ler: )

-siina-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Høh, noe sånt har jeg aldri hørt om..

Men en venninne av meg kjøpte en gang en grisedyr genser som begynte å nuppe noe enormt. Da hun gikk tilbake til butikken med den fikk hun beskjed om at det ikke var genseren det var noe galt med, og at hun antagelig var en "nuppete person". (Ekspeditrisen SA faktisk det!! :o )

Så kanskje du er en "kneslitende person"..? (Fnis.. :ler: )

-siina-

En nuppete person????????

Mange merkelige ekspiditriser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...