AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 Hvor vanlig er dette at man må ofte dra på en del dates med forskjellige damer, før man treffer blink og det ender i forhold? Anonymkode: 5b50f...8bd
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #2 Skrevet 13. november 2022 ja har holdt på i 5 år. Kommer an på hvor kresen du er vil jeg tro. Jeg har forandret mening og skal være single resten av livet, en holde meg med en fwb. Kvinne Anonymkode: 88799...d9b 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #3 Skrevet 13. november 2022 Var kjærlighet med første blikk med eksen, datet knapt noen før han og det ble 10 år sammen. Nå har jeg datet regelmessig i 4 år og fremdeles singel 😕 Har egentlig gitt opp. Er ikke kresen, eneste kravet er at jeg finner mannen tiltrekkende og at jeg føler meg trygg og bra med han. Anonymkode: 41c53...e62
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #4 Skrevet 13. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er ikke kresen, eneste kravet er at jeg finner mannen tiltrekkende... Dette kan være et smålåtent krav eller et fullstendig urealistisk krav. Hvis du ikke finner noen du har sjans på tiltrekkende er det jo et urealistisk krav. Anonymkode: d22ca...efc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #5 Skrevet 13. november 2022 Kjærlighet ved første blikk skjer veldig sjeldent. Anonymkode: 514d3...d77
Rosakatt Skrevet 13. november 2022 #6 Skrevet 13. november 2022 Det er veldig vanlig så ingenting å bekymre seg for 😊 Når du sier treffer blink, betyr det at du har vært interisert i forhold, med alle du har vært på date med? Eller har det vært ulike scenarioer? Hvor du noen ganger har vært interisert, noen hvor de var det, noen hvor ingen følte noe 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #7 Skrevet 13. november 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Dette kan være et smålåtent krav eller et fullstendig urealistisk krav. Hvis du ikke finner noen du har sjans på tiltrekkende er det jo et urealistisk krav. Anonymkode: d22ca...efc Har møtt flere jeg har vært tiltrukket av som har ønsket forhold med meg, men har følt meg utrygg med dem siden de ikke har gitt meg følelse av trygghet ved å være litt kalde og unnvikende i personligheten. Så har jeg møtt de som har fått meg til å føle meg glad og trygg siden de har vært forutsigbare og tatt mye initiativ og sagt jeg er den vakreste de har sett og at de er så glad for å treffe meg som er utrolig herlig å høre, men jeg har ikke funnet dem attraktive og har måtte lukke øynene under sex og tenke på andre menn og da er det ikke liv laga. Må finne en som eksen som både var tiltrekkende OG snill, men det er ekstremt sjeldent at menn er begge deler. Anonymkode: 41c53...e62 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #8 Skrevet 13. november 2022 Datet aktivt i 2,5 år. Er nå gift 😊 Anonymkode: 97193...410 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #9 Skrevet 13. november 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Må finne en som eksen som både var tiltrekkende OG snill, men det er ekstremt sjeldent at menn er begge deler. Da er du ekstremt kresen. Ingenting galt med det, men du kan da ikke mene at du ikke er kresen om ekstremt få menn oppfylller kravene dine 🙂 Anonymkode: d22ca...efc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #10 Skrevet 13. november 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Da er du ekstremt kresen. Ingenting galt med det, men du kan da ikke mene at du ikke er kresen om ekstremt få menn oppfylller kravene dine 🙂 Anonymkode: d22ca...efc Forstår ikke hvordan jeg er kresen når jeg har null krav til utdanning, bolig osv, det eneste han trenger å være er en snill mann som ikke gjør meg utrygg. Har jo til og med hørt av enkelte jeg har datet at de har lurt på hvorfor jeg dater dem når de syns jeg kan få noen «mye bedre», da gjerne fordi de har hatt dårlig råd, pappakropp og sånne ting som jeg driter i om jeg liker han Anonymkode: 41c53...e62 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #11 Skrevet 13. november 2022 Det er helt vanlig. Merkelig når folk tror at det skal være enkelt å finne kjærligheten. De fleste passer ikke sammen, og det er naturlig. Anonymkode: ba25e...522 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #12 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Forstår ikke hvordan jeg er kresen Du skriver jo selv at du er ute etter noe som er ekstremt sjeldent, etter dine egne kriterier. Da er du jo kresen. Om du ikke bryr deg om andre faktorer, vil jo ha lite å si. Anonymkode: 9a348...b55
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #13 Skrevet 13. november 2022 Er forhold å treffe blink? Isåfall bør du jo justere forventningene dine til dating. Man dater fordi det er gøy, og om du ikke liker prosessen med å nyte multiple nye folk hyppig så går du glipp av det som er gøy med dating. Forhold er ikke gøy, så om du dreper det festlige med å date også så ender du opp med netto null morro. Å treffe blink er forøvrig å få til sengs noen som er 2-3 hakk mer attraktiv enn deg selv. Ende opp i forhold er mer som å kaste pilene og brenne dartskiva. Anonymkode: aa632...674
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #14 Skrevet 13. november 2022 Når jeg ble 38 ble jeg singel. Ble jo en del dating og et par kjærester, før jeg fant mannen jeg ville ha som 40åring, og som ville ha meg og. Det skal gå begge veier og det må være så bra at man vil roe seg ned med personen når man vet at man er på vei mot den siste delen av livet. Anonymkode: 22125...188 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #15 Skrevet 13. november 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du skriver jo selv at du er ute etter noe som er ekstremt sjeldent, etter dine egne kriterier. Da er du jo kresen. Om du ikke bryr deg om andre faktorer, vil jo ha lite å si. Anonymkode: 9a348...b55 Ja, men det burde ikke være vanskelig å forvente at en pen mann og kan ha en normal personlighet, hittil har de fleste av dem ønsket forhold med meg som sagt men hatt emosjonelle problemer, tilknytningsvansker og unnvikende som har fått meg til å gå på eggeskall og gitt meg stor usikkerhet og slik kan jeg ikke leve i et parforhold. Da er det ikke jeg som er kresen men det finnes for få snille og sensitive menn bare Anonymkode: 41c53...e62 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #16 Skrevet 13. november 2022 Så på et intervju på talk showet Bianca i går , en dame som hadde møtt over 100 menn for date og skrevet en bok som het et eller annet om at Jeg har datet halve Malmø noe i den duren. Du kan sikkert se det om du søker opp gårsdagens episode på kanal FEM. Hun hadde bare 3 krav, typ snill, ikke arbeidsløs og helt basic ting. Hun ble dumpet mer enn hun dumpet andre så dating er ikke lett for noen hverken kvinner eller menn! Anonymkode: a9260...b4f 2 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #17 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, men det burde ikke være vanskelig å forvente at en pen mann og kan ha en normal personlighet, hittil har de fleste av dem ønsket forhold med meg som sagt men hatt emosjonelle problemer, tilknytningsvansker og unnvikende som har fått meg til å gå på eggeskall og gitt meg stor usikkerhet og slik kan jeg ikke leve i et parforhold. Da er det ikke jeg som er kresen men det finnes for få snille og sensitive menn bare Anonymkode: 41c53...e62 Du har realistiske krav mener jeg. En mann skal tilføre livet ditt noe positivt og ikke noe negativt da må en ha noen krav og gå etter. Og etter å ha levd noen år så vet man hva man IKKE vil ha. Så nei syns du har ok krav jeg. En skal ha litt standard. Ikke sikkert du finner noen men da har du det nok bedre som single uansett hvis du må fire på kravene bare for å få tak i noen. Ikke sikkert livet blir så bra da gitt. En vet hva man har men ikke hva man får. Så jeg syns det er viktig å se hvem han drar inn i livet sitt først før en bestemmer seg. Bruke tid på å bli kjent. Kjenne om det er følelser og tiltrkening. Om han er emjosonelt klar og stødig i sin fremferd ikke sånn hot and cold og alt det der. Fortsett å let du. Ikke ha hastverk. Anonymkode: 88799...d9b 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #18 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor vanlig er dette at man må ofte dra på en del dates med forskjellige damer, før man treffer blink og det ender i forhold? Anonymkode: 5b50f...8bd Det vanlige er å treffe blink på første forsøk, og så setter man seg i sofaen og blir en skikkelig potet! Helt sant. Også har du en slags bestillingsordre, mens kvinnen løper rundt som et pisket skinn, for du har jo behov, ikke sant? Ja, det er det vanlige. Alle kan bare knipse og så skyter de blink. Anonymkode: 41488...d7b
Blått Skrevet 14. november 2022 #19 Skrevet 14. november 2022 (endret) 11 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke kresen, eneste kravet er at jeg finner mannen tiltrekkende og at jeg føler meg trygg og bra med han. Anonymkode: 41c53...e62 Vi er på bølgelengde. Samme krav har jeg og. Endret 14. november 2022 av Blått
Blått Skrevet 14. november 2022 #20 Skrevet 14. november 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Har møtt flere jeg har vært tiltrukket av som har ønsket forhold med meg, men har følt meg utrygg med dem siden de ikke har gitt meg følelse av trygghet ved å være litt kalde og unnvikende i personligheten. Så har jeg møtt de som har fått meg til å føle meg glad og trygg siden de har vært forutsigbare og tatt mye initiativ og sagt jeg er den vakreste de har sett og at de er så glad for å treffe meg som er utrolig herlig å høre, men jeg har ikke funnet dem attraktive og har måtte lukke øynene under sex og tenke på andre menn og da er det ikke liv laga. Må finne en som eksen som både var tiltrekkende OG snill, men det er ekstremt sjeldent at menn er begge deler. Anonymkode: 41c53...e62 Kan jeg spørre? Er du i 30-årene? For det der beskriver min opplevelse og. 😂 I 20-årene så gikk alt så smooth, men i 30-årene er det som om man må traske på eggeskall rundt mannfolk..😬 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå