Gå til innhold

utenlandsk kjæreste mener det er haram å ha sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

sammen i nesten fem år, kjent hverandre i nesten 10. Aldri sex fordi han mener det er haram, men han har forståelse at jeg har sex med andre.

Vi gjør nesten ingenting sammen og jeg vet ikke om jeg klarer dette mer selvom det forholdet er ikke noe hinder for at jeg kunne date noen andre, men elsker han bare.

ingen kyss, ingen klem. Liksom rett og slett ingenting. hva har han gjort i de fem årene? levd i sølibat? snart tviler jeg på alt det Haram greiene...

k29

hva burde jeg gjør

Anonymkode: 293c6...e32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå videre.

Anonymkode: aa983...6a3

• Liker 17
  • Hjerte 1
Skrevet

Dette er jo bare tull. 

Anonymkode: 50199...6f0

• Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

For noe tull. Dump.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Det han gjør er psykisk vold. Han gjør dette for å kue deg, narre deg, bruke deg. Han er nok sammen med en annen, evt er han hemmelig gift.

Dette er en mann du må komme deg bort fra. Nå. Før du havner på sykehus pga psyken.

Anonymkode: 105c8...752

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Lorieen skrev (Akkurat nå):

For noe tull. Dump.

dere tror også at dette er tull? at han har en annen kvinne? eller burde jeg ta hensyn til kulturen hans? ts

Skrevet

Særlig….

Anonymkode: eda94...266

• Liker 3
Skrevet

Du bør droppe hele opplegget, når noen er så konservative og at det i tillegg er snakk om islam så bør alle bjeller ringe. Dette er den typen islamist som kommer til å kontrollere deg og ditt liv, blir det snakk om barn så eier han disse også og de vil bli oppdratt på en måte som er i mot norsk kultur og norske verdier.

Anonymkode: 24d28...95e

• Liker 2
Skrevet

Ja jøss....,men utroskap, at du ligger med noen andre er greit......🤣

Den bør du dra til Saudi Arabia med.....👹

Anonymkode: b14e3...509

• Liker 4
  • Nyttig 3
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Det eneste som er Haram er religion. Slapp av det er ikke du som er gal, men kom deg videre før du klikker og blir en av sympatisørene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du bør droppe hele opplegget, når noen er så konservative og at det i tillegg er snakk om islam så bør alle bjeller ringe. Dette er den typen islamist som kommer til å kontrollere deg og ditt liv, blir det snakk om barn så eier han disse også og de vil bli oppdratt på en måte som er i mot norsk kultur og norske verdier.

Anonymkode: 24d28...95e

Nei. Han er ikke sånn.. ts

Skrevet

Dette trur eg ingenting på. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

dere tror også at dette er tull? at han har en annen kvinne? eller burde jeg ta hensyn til kulturen hans? ts

Hvilken kultur er det? 

Skrevet

Du elsker en mann som ikke vil gi deg så mye som en klem fordi det er Haram men samtidig helt greit at du involverer deg med andre?

Dette var en ny vinkling- dating er komplisert forstår jeg.

Ville ikke hatt noe videre med vedkommende å gjøre- virker jo helt skrudd.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

sammen i nesten fem år, kjent hverandre i nesten 10. Aldri sex fordi han mener det er haram, men han har forståelse at jeg har sex med andre.

Vi gjør nesten ingenting sammen og jeg vet ikke om jeg klarer dette mer selvom det forholdet er ikke noe hinder for at jeg kunne date noen andre, men elsker han bare.

ingen kyss, ingen klem. Liksom rett og slett ingenting. hva har han gjort i de fem årene? levd i sølibat? snart tviler jeg på alt det Haram greiene...

k29

hva burde jeg gjør

Du er sammen med denne mannen fordi...?

Anonymkode: ac947...8b8

Skrevet

Er du sjølv muslim? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei. Han er ikke sånn.. ts

Jo alle som holder på slik han gjør er slik også. Dessverre.

Anonymkode: 105c8...752

Skrevet

Er det sex før ekteskapet han mener er haram eller sex uansett? Stusser litt over at han synes sex er haram, men at han samtidig godtar at du har sex med andre (utroskap). 

• Nyttig 2
Skrevet
Grüner skrev (2 timer siden):

Er det sex før ekteskapet han mener er haram eller sex uansett? Stusser litt over at han synes sex er haram, men at han samtidig godtar at du har sex med andre (utroskap). 

det er nettop det jeg synes er merkelig. Jeg får vel ta meg til takke med det, men er bekymret det med haram greiene ikke er noe reellt siden jeg lurer på hva han dreiv med i den tiden vi ikke hadde sex?

det er liksom slitsomt og uetisk at jeg må ha sex med andre nåt jeg er sammen med han. Skjønner rett å slett ikke logikken og mistenker at han er utro og derfor godtar han utroskap. ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

det er nettop det jeg synes er merkelig. Jeg får vel ta meg til takke med det, men er bekymret det med haram greiene ikke er noe reellt siden jeg lurer på hva han dreiv med i den tiden vi ikke hadde sex?

det er liksom slitsomt og uetisk at jeg må ha sex med andre nåt jeg er sammen med han. Skjønner rett å slett ikke logikken og mistenker at han er utro og derfor godtar han utroskap. ts

Du må ingenting. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...