Gå til innhold

Søtpotet prøver på nr. 3

Søtpotet

Anbefalte innlegg

Søtpotet skrev (4 timer siden):

Hvis eggløsning var når jeg testet positivt så avskriver jeg baby denne gang😔 Tempen sank med 0,32 grader i dag - det pleier ikke være positivt. Får bare vente på🩸, som da er ventet til søndagen.

Så nedtur😢 Håper det var noe annet som gjorde at den sank🤞🏻Frustrerende når man ikke vet hvor man er i syklus, fordi alt er oppned en periode.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Molly85 skrev (18 timer siden):

Hvordan går det med deg @Søtpotet?

Takk som spør🥰 Jeg er litt nedfor om dagen. Trodde kanskje at jeg kunne være gravid igjen, fikk litt tydeligere strek, før den ble svakere igjen. I går hadde jeg litt spotting. Om jeg hadde eggløsning når monitoren mener det så skulle jeg fått menstruasjon i går, men det stoppet helt opp. Så jeg prøver å forsone meg med at syklus er på bærtur, og at jeg kun kan vente.

Hvordan er det med deg? Hvor er du i prøveprosessen?🌱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtpotet skrev (19 minutter siden):

Takk som spør🥰 Jeg er litt nedfor om dagen. Trodde kanskje at jeg kunne være gravid igjen, fikk litt tydeligere strek, før den ble svakere igjen. I går hadde jeg litt spotting. Om jeg hadde eggløsning når monitoren mener det så skulle jeg fått menstruasjon i går, men det stoppet helt opp. Så jeg prøver å forsone meg med at syklus er på bærtur, og at jeg kun kan vente.

Hvordan er det med deg? Hvor er du i prøveprosessen?🌱

Så kjedelig, forstår godt at du blir nedfor. Det er så berg- og dalbane når man håper sånn, og den ikke sitter. Og når syklus i tillegg er uforutsigbar blir det veldig utmattende. Venting er det verste😵‍💫 Jeg skal ha el denne uken. Appen sier i morgen, kroppen sier at den er noen dager unna enda. Sist pp trodde jeg jeg var gravid fordi puppene ble enormt ømme noen dager etter el, meb jeg tror heller det var en sen el jeg hadde. Mistenker el rundt dag 18, selv om syklus er stabilt 28-29 dager. Så vi hopper i høyet annenhver dag og ser hva som skjer🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly85 skrev (2 timer siden):

Så kjedelig, forstår godt at du blir nedfor. Det er så berg- og dalbane når man håper sånn, og den ikke sitter. Og når syklus i tillegg er uforutsigbar blir det veldig utmattende. Venting er det verste😵‍💫 Jeg skal ha el denne uken. Appen sier i morgen, kroppen sier at den er noen dager unna enda. Sist pp trodde jeg jeg var gravid fordi puppene ble enormt ømme noen dager etter el, meb jeg tror heller det var en sen el jeg hadde. Mistenker el rundt dag 18, selv om syklus er stabilt 28-29 dager. Så vi hopper i høyet annenhver dag og ser hva som skjer🤭

Så godt å komme til el-tid igjen😄 De to ukene før kan være så lange. Det kan jo være at el var sen, kjekt å finne ut av det! Veldig lurt å hoppe i høyet annen hver dag, da treffer dere hvert fall😄🌱 Tar du tester eller temping denne runden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtpotet skrev (1 time siden):

Så godt å komme til el-tid igjen😄 De to ukene før kan være så lange. Det kan jo være at el var sen, kjekt å finne ut av det! Veldig lurt å hoppe i høyet annen hver dag, da treffer dere hvert fall😄🌱 Tar du tester eller temping denne runden? 

Jeg kom aldri så langt at jeg bestilte tester, og jeg har ikke begynt med temping. Det blir neste pp om det ikke går denne måneden😅

Sykt hvor mange «symptomer» på graviditet jeg hadde sist måned, så denne måneden må jeg prøve å ikke tolke alt som det. Det er tydeligvis mange symptomer på eggløsning i denne kroppen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Molly85 skrev (1 time siden):

Jeg kom aldri så langt at jeg bestilte tester, og jeg har ikke begynt med temping. Det blir neste pp om det ikke går denne måneden😅

Sykt hvor mange «symptomer» på graviditet jeg hadde sist måned, så denne måneden må jeg prøve å ikke tolke alt som det. Det er tydeligvis mange symptomer på eggløsning i denne kroppen😅

Jeg også har hatt sååå mange symptomer😂 Jeg tror man vil så mye at hjernen «hjelper» til med å forsterke disse glade følelsene😅

Da blir det gøy å se om det blir baby eller testing om noen uker!🥰 

Endret av Søtpotet
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtpotet skrev (På 10.2.2025 den 20.04):

Ja, det tror jeg også😂🤭💕 Ja, det blir spennende😅😵‍💫🥰

Endret av Molly85
.
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt positiv test i dag, fire uker siden aborten på torsdag. Håper den er negativ til da😓 Det kan vel ikke være rester når hcg har sunket? 

Lurer så på hva blødningen på fredag var. Det var lyst/brunt. Har lest at det kan være tilfeldig/egg som slapp (blødning fra folikkel)/festeblødning. Håper så klart på den siste da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spotting på papiret igjen. Lurer på hva det betyr. Nesten å jeg vil at testen skal være positiv til torsdag, kanskje de tar meg inn til en sjekk? Eller måler hcg? Eller så ber de meg om å vente🤡 
Jeg var ved godt mot i starten, men nå har jeg mistet nesten alle motivasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly85 skrev (På 18.2.2025 den 11.38):

Hvordan går det med deg?♥️ 

Takk for at du spør❤️

.

Hvordan er det med deg? Er du i dpo-land?🥰

Endret av Søtpotet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtpotet skrev (På 19.2.2025 den 19.13):

Å nei, var der virkelig rester😳 Stakkars deg, det var virkelig ikke det jeg håper for deg. Forstår at det hele er surrealistisk😩 Håper virkelig at du slipper utskraping♥️

Jeg er i dpo-land, men aner ikke når el var, så får bare vente og de når/om mens dukker oppå om 6 dager😅 Sist pp var jeg så optimistisk, trodde alle el tegnene var graviditetssymptomer, men nå vet jeg at puppene blir ømme før mulig graviditet. 

Endret av Molly85
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Molly85 skrev (På 20.2.2025 den 8.36):

Å nei, var der virkelig rester😳 Stakkars deg, det var virkelig ikke det jeg håper for deg. Forstår at det hele er surrealistisk😩 Håper virkelig at du slipper utskraping♥️

Jeg er i dpo-land, men aner ikke når el var, så får bare vente og de når/om mens dukker oppå om 6 dager😅 Sist pp var jeg så optimistisk, trodde alle el tegnene var graviditetssymptomer, men nå vet jeg at puppene blir ømme før mulig graviditet. 

Takk❤️

Spennede tider! Nærmer seg nå😄 Har du klart å holde deg fra å teste? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtpotet skrev (På 24.2.2025 den 15.08):

Takk❤️

Spennede tider! Nærmer seg nå😄 Har du klart å holde deg fra å teste? 

IKM i morgen, og denne pp har jeg ikke hatt like ømme bryster som sist. Jeg har hatt litt murringer, og føler meg oppblåst, og kroppen føles som om mensen kommer snart. Kjenner meg litt demotivert på forhånd nå😅 Trodde den skulle sitte denne mnd, men så ble det opphold på prøving noen dager pga sykdom, og det gjorde kanskje at vi gikk glipp av el. Jeg burde nok testet for el likevel i retrospekt. Jeg har ingen graviditetstester heller nå, så jeg har i det minste ikke holdt på med massetesting som sist pp😅 Kjenner litt murring nedover beina as we speak, og det er typisk rett før mens😩 

Hovrdan går det med deg?😊

Endret av Molly85
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly85 skrev (21 timer siden):

IKM i morgen, og denne pp har jeg ikke hatt like ømme bryster som sist. Jeg har hatt litt murringer, og føler meg oppblåst, og kroppen føles som om mensen kommer snart. Kjenner meg litt demotivert på forhånd nå😅 Trodde den skulle sitte denne mnd, men så ble det opphold på prøving noen dager pga sykdom, og det gjorde kanskje at vi gikk glipp av el. Jeg burde nok testet for el likevel i retrospekt. Jeg har ingen graviditetstester heller nå, så jeg har i det minste ikke holdt på med massetesting som sist pp😅 Kjenner litt murring nedover beina as we speak, og det er typisk rett før mens😩 

Hovrdan går det med deg?😊

Så spennende det da blir i morgen🥰 Åå, så kjedelig å muligens gå glipp av el. Skulle vært flere sjangser hver måned😅 

.

Endret av Søtpotet
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Søtpotet skrev (16 timer siden):

Så mye du skal måtte gjennom😩 Forstår godt at du stresser♥️ Prøving er stress nok i seg selv, så å ha alt det du står i oppå det er ikke bare bare. Krysser alt for deg♥️

Endret av Molly85
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly85 skrev (7 timer siden):

Så mye du skal måtte gjennom😩 Forstår godt at du stresser♥️ Prøving er stress nok i seg selv, så å ha alt det du står i oppå det er ikke bare bare. Krysser alt for deg♥️

Ja nå ble det mye jeg ikke hadde sett for meg😅

Er så spent på dine vegne i dag❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom i dag😩 Jeg er regelmessig på 27 dagers syklus i det minste. Men hadde et veldig håp denne pp, så ble ganske skuffet. Da får vi bli ferdige med disse fem dagene, og begynne på pp3😅

Debatterer med meg selv om jeg skulle begynt med tester, eller om jeg bare skal satse på annenhver dag fram til IKM…?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...