Søtpotet Skrevet 30. januar Forfatter #101 Del Skrevet 30. januar Nå har jeg lest på arket fra sykehuset og der står det at en test kan være positiv i 3-4 uker. Mensen kommer som regel tilbake etter 4-6 uker. Om testen er positiv etter fire uker så skal man ringe Gyn. Nå tar jeg en pause fra testingen nå som monitoren ikke ber om mer. Håper inderlig at jeg faktisk hadde eggløsning her om dagen og ønsker meg en liten spire🌱 Ellers må jeg bare smøre meg med tålmodighet, enten får jeg negativ test etterhvert, kanskje kommer mensen (da tar jeg kontakt med klinikken for å forhåpentligvis få noe som stimulerer eggløsning) eller kanskje stiger testene. Har avtale med mannen om ha sex annenhver dag frem til «noe» skjer (han ble ikke lei seg). Mer enn det får jeg ikke gjort. Har scrollet Internett opp i mente de siste 14 dagene med alle mulige spørsmål, så nå vet jeg ikke hva jeg kan lure på - og det jeg sitter igjen med er at det ikke finnes to streker under svaret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 31. januar Forfatter #102 Del Skrevet 31. januar Ingen tester i dag😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 31. januar #103 Del Skrevet 31. januar Da kjører vi samme taktikk😄 Satser på at neste pp så sitter den hos oss begge🤞🏻😎 Jeg har googlet litt på «ladycomp» og «babycomp». Brukte det med første, og ble gravid på første forsøk etter vi tok den i bruk. Vet ikke om det har noe for seg, for det tar vel noen pp før den blir kjent med kroppen, eller? Husker ikke så langt tilbake😂 Man kan jo bruke termometer og app på tlf nå, men jeg husker jeg syntes den der var så grei. Ser mange billige på Finn, så vurderer det om den ikke sitter på neste pp😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 31. januar Forfatter #104 Del Skrevet 31. januar (endret) Molly85 skrev (2 timer siden): Da kjører vi samme taktikk😄 Satser på at neste pp så sitter den hos oss begge🤞🏻😎 Jeg har googlet litt på «ladycomp» og «babycomp». Brukte det med første, og ble gravid på første forsøk etter vi tok den i bruk. Vet ikke om det har noe for seg, for det tar vel noen pp før den blir kjent med kroppen, eller? Husker ikke så langt tilbake😂 Man kan jo bruke termometer og app på tlf nå, men jeg husker jeg syntes den der var så grei. Ser mange billige på Finn, så vurderer det om den ikke sitter på neste pp😊 Håper det😄Har ikke vært borti noen av de, måler de temperatur? Hadde et forsøk med måling av temp den måneden jeg ble gravid med nr. 2, men da etter eggløsning. Begynte å måle temp nå også etter eggløsning, så aner ikke egt. hva den grafen sier for noe. Prøver å lære mer om det i en gammel tråd her inne (O store tempetråden). Liker at temping kan vise at eggløsning har vært, og det kan gi indikasjon på at man er gravid. Skriver "kan" fordi jeg føler at mange i den tråden har ulike grafer, og at alt egt. er mulig😂 Har ikke rundet tråden ennå, så får se om jeg blir klokere etterhvert. Endret 31. januar av Søtpotet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 31. januar #105 Del Skrevet 31. januar Søtpotet skrev (1 time siden): Håper det😄Har ikke vært borti noen av de, måler de temperatur? Hadde et forsøk med måling av temp den måneden jeg ble gravid med nr. 2, men da etter eggløsning. Begynte å måle temp nå også etter eggløsning, så aner ikke egt. hva den grafen sier for noe. Prøver å lære mer om det i en gammel tråd her inne (O store tempetråden). Liker at temping kan vise at eggløsning har vært, og det kan gi indikasjon på at man er gravid. Skriver "kan" fordi jeg føler at mange i den tråden har ulike grafer, og at alt egt. er mulig😂 Har ikke rundet tråden ennå, så får se om jeg blir klokere etterhvert. Ja, den måler temperatur, og man skal måle før man går ut av sengen. Jeg har ikke lest meg opp på temping, det får jeg lese litt om nå som jrg uansett har mensen😄 Så frustrerende at det er så individuelt alt mulig😵💫 Jeg skulle ønske man kunne få utdelt en fasit😄 «Ha sex klokken x på dag y, da blir det baby»😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 31. januar Forfatter #106 Del Skrevet 31. januar Molly85 skrev (23 minutter siden): Ja, den måler temperatur, og man skal måle før man går ut av sengen. Jeg har ikke lest meg opp på temping, det får jeg lese litt om nå som jrg uansett har mensen😄 Så frustrerende at det er så individuelt alt mulig😵💫 Jeg skulle ønske man kunne få utdelt en fasit😄 «Ha sex klokken x på dag y, da blir det baby»😅 Samme med tempingen jeg har gjort med termometer, får jeg står opp😊 Ja, nå har du jo litt tid dessverre, får man si🫠🩸 Hehe ja! Fasit og baby akkurat når man ville hadde vært toppen😍🌱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 1. februar Forfatter #107 Del Skrevet 1. februar I dag økte grafen. Ser flere i tempeteåden som opplever det de tror er festedip, så er det ikke det (de får hvert fall mensen til tiden). Hvor er denne fasiten?!😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 1. februar #108 Del Skrevet 1. februar Søtpotet skrev (10 timer siden): I dag økte grafen. Ser flere i tempeteåden som opplever det de tror er festedip, så er det ikke det (de får hvert fall mensen til tiden). Hvor er denne fasiten?!😅 Så rart?! Skulle tro temping gav litt mer mening enn som så😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 1. februar Forfatter #109 Del Skrevet 1. februar Molly85 skrev (2 timer siden): Så rart?! Skulle tro temping gav litt mer mening enn som så😅 Trodde jeg også🙈 Så ble litt skuffet over at det finnes en del variasjoner, uansett utfall. Men det er noe å holde på med, så jeg prøver meg litt frem. Godt å gjøre noe i ventetiden😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 2. februar Forfatter #110 Del Skrevet 2. februar (endret) I dag er grafen interessant. Våknet 05.30 av frøkna som ville ha litt kos - satt inne hos henne en halvtime. Målte tempen til 36.20 etter det. Lå en halvtime i senga, målte tempen til 36.46. Så sov jeg i 1t og 15min, målte til 36.68. Den siste målingen passer jo perfekt inn i stigende temperatur/graf, men vet ikke helt om den blir gyldig😂 Digital har gått ned da! Viste 1-2, svak strimmel, fortsatt høy strimmel eggløsningstest. Endret 2. februar av Søtpotet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 3. februar Forfatter #111 Del Skrevet 3. februar (endret) For meg står verden litt stille frem til tirsdag/torsdag neste uke. Da har muligens hcg gått i null etter aborten, eller steget pga. ny graviditet🙏🌱 Tirsdag neste uke er 14 dpo hvis jeg hadde eggløsning. Da tar jeg en strimmel og ser om den har steget. Torsdag neste uke er fire uker etter aborten, og da skriver sykehuset at testen skal være negativ. Denne torsdagen er det tre uker siden, og den kan den være negativ, tar en strimmel da. Endret 3. februar av Søtpotet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 3. februar Forfatter #112 Del Skrevet 3. februar (endret) Har så murringer. Hva er dette?🌱 Er likt som ved eggløsning, mensen og graviditet. Kan bare ikke huske at det pleier å murre så mye og så lenge for noen av delene. Har murret av og på daglig siden helgen hvor monitor viste positiv for eggløsning. Legger til for å roe håpet: funnet mange forumtråden nå om dette, og mange har det sånn i flere sykluser etter abort. Så da er del vel bare sånn det skal være. Endret 4. februar av Søtpotet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 4. februar #113 Del Skrevet 4. februar Så spennende!😍 Jeg håper det er graviditet på gang🙏🏻 Hvor gamle er barna du har fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 4. februar Forfatter #114 Del Skrevet 4. februar Molly85 skrev (3 timer siden): Så spennende!😍 Jeg håper det er graviditet på gang🙏🏻 Hvor gamle er barna du har fra før? Håper her også🙏🌱 De er 3 år og 1 år🥰 Hvor gamle er dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 4. februar #115 Del Skrevet 4. februar Søtpotet skrev (1 time siden): Håper her også🙏🌱 De er 3 år og 1 år🥰 Hvor gamle er dine? Her er det 12, 8 og 5😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 4. februar Forfatter #116 Del Skrevet 4. februar Molly85 skrev (1 time siden): Her er det 12, 8 og 5😊 Blir koselig med et tilskudd🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 4. februar #117 Del Skrevet 4. februar Søtpotet skrev (21 minutter siden): Blir koselig med et tilskudd🥰 Ja, de er veldig giret på et småsøsken🤭 Jeg har fått litt småangst siste dagene for om jeg KAN bli gravid fortsatt, jeg fyller jo 40 ila året. Håper jeg er fruktbar, men ble litt usikker av å ikke bli gravid på sist pp. Men så må jeg minne meg på at vi akkurat har startet prøvingen🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 4. februar Forfatter #118 Del Skrevet 4. februar (endret) Molly85 skrev (33 minutter siden): Ja, de er veldig giret på et småsøsken🤭 Jeg har fått litt småangst siste dagene for om jeg KAN bli gravid fortsatt, jeg fyller jo 40 ila året. Håper jeg er fruktbar, men ble litt usikker av å ikke bli gravid på sist pp. Men så må jeg minne meg på at vi akkurat har startet prøvingen🤭 Skjønner det☺️ Er noe med det når det ikke det går første gangen, tviler på alt med en gang😅 Skjønner at du tenker på alder, men du har hvert fall blitt lett blitt gravid før, så må tro at det skjer nå også🥰 Endret 4. februar av Søtpotet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 4. februar #119 Del Skrevet 4. februar Søtpotet skrev (53 minutter siden): Skjønner det☺️ Er noe med det når det ikke det går første gangen, tviler på alt med en gang😅 Skjønner at du tenker på alder, men du har hvert fall blitt lett blitt gravid før, så må tro at det skjer nå også🥰 Ja, det er sant🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 5. februar Forfatter #120 Del Skrevet 5. februar Hvis eggløsning var når jeg testet positivt så avskriver jeg baby denne gang😔 Tempen sank med 0,32 grader i dag - det pleier ikke være positivt. Får bare vente på🩸, som da er ventet til søndagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå