Molly85 Skrevet 28. januar #81 Del Skrevet 28. januar Søtpotet skrev (3 timer siden): 🤞❤️ Hvor mange pp har du brukt på dine? Første satt på 2 pp, andre på 2 pp og tredje på 1 pp. Så jeg håper jo at det skal gjenta seg! Må bare komme i syklus igjen. Og gå ned litt i vekt, får egt ikke eggløsning om ikke vekta er riktig. Nå er jeg litt eldre enn da også, men håper ikke at alder har noe å si ennå😳 Den satt jo på 1 pp for noen måneder siden, det var dog 5. syklus etter fødsel, men kun kjent og funnet eggløsning på 2/5 sykluser etter fødsel. De andre mine har kommet på 1pp til 3pp😊 At du nylig har blitt gravid lover jo godt da, krysser fingrene for at den sitter i kommende pp🤞🏻 Jeg er selv tyngre enn ved forrige graviditet, så er litt spent på om det vil påvirke muligheten. Jeg er litt nervøs for å ikke klare å bli gravid lenger, så jeg vet jeg vil bli veldig skuffet om mensen kommer denne uken. Selv om jeg vet jeg bør tenke positivt😅 Jeg har hatt veldig tissetrang i i dag, holdt på å tisse på meg på jobb🤣 Har trodd hele dagen at mensen kom, for det føltes sånn, men ingenting foreløpig. Jeg har tomt for tester, og tiden vil vise om jeg klarer å vente på mensen/eller til noen dager over ikm før jeg kjøper nye tester🤭 Jeg er stuptrøtt for tiden, men det kan jeg være under mens også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 29. januar Forfatter #82 Del Skrevet 29. januar Molly85 skrev (9 timer siden): De andre mine har kommet på 1pp til 3pp😊 At du nylig har blitt gravid lover jo godt da, krysser fingrene for at den sitter i kommende pp🤞🏻 Jeg er selv tyngre enn ved forrige graviditet, så er litt spent på om det vil påvirke muligheten. Jeg er litt nervøs for å ikke klare å bli gravid lenger, så jeg vet jeg vil bli veldig skuffet om mensen kommer denne uken. Selv om jeg vet jeg bør tenke positivt😅 Jeg har hatt veldig tissetrang i i dag, holdt på å tisse på meg på jobb🤣 Har trodd hele dagen at mensen kom, for det føltes sånn, men ingenting foreløpig. Jeg har tomt for tester, og tiden vil vise om jeg klarer å vente på mensen/eller til noen dager over ikm før jeg kjøper nye tester🤭 Jeg er stuptrøtt for tiden, men det kan jeg være under mens også. Godt gjort å klare å vente! Jeg har svidd av for mange bare av å teste for nedgang i hcg. Da er du hvert fall sikrere er sikkert resultat når du endelig tester😁 Er det lenge siden du fikk minste? Ift at du lurer på om det fortsatt går👶🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 29. januar #83 Del Skrevet 29. januar Søtpotet skrev (3 minutter siden): Godt gjort å klare å vente! Jeg har svidd av for mange bare av å teste for nedgang i hcg. Da er du hvert fall sikrere er sikkert resultat når du endelig tester😁 Er det lenge siden du fikk minste? Ift at du lurer på om det fortsatt går👶🏻 Ja, mini blir fire i år, så det er en liten stund nå😊 Ingen mens enda, men den kommer oftest ettermiddag/kveld. Men det føles som den har kommet hele tiden, så jeg løper på do😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 29. januar Forfatter #84 Del Skrevet 29. januar (endret) Monitor viste lav. Siste dag i morgen monitor ber om test. Strekene på den er knall sterke fortsatt. Røk på en strimmel, den var positiv, lignende sånn den er når digital er 2-3. Har en del murringer om dagen. De føles oppriktig som det pleier etter eggløsning, men jeg er redd jeg innbiller meg. Ouf, vil ikke skape falske håp for meg selv, men klarer jo ikke å la vær😔 Noen som leser her som har blitt gravide kort tid etter abort, med hcg i kroppen? Endret 29. januar av Søtpotet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 29. januar Forfatter #85 Del Skrevet 29. januar Molly85 skrev (Akkurat nå): Ja, mini blir fire i år, så det er en liten stund nå😊 Ingen mens enda, men den kommer oftest ettermiddag/kveld. Men det føles som den har kommet hele tiden, så jeg løper på do😅 Prøv en lang gåtur eller sex, da starter den alltid hos meg hvis jeg venter😅 Krysser selvfølgelig for at den ikke kommer🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 29. januar #86 Del Skrevet 29. januar Søtpotet skrev (1 time siden): Prøv en lang gåtur eller sex, da starter den alltid hos meg hvis jeg venter😅 Krysser selvfølgelig for at den ikke kommer🤞 Takk for tips, det skal jeg😄👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 29. januar #87 Del Skrevet 29. januar Søtpotet skrev (1 time siden): Monitor viste lav. Siste dag i morgen monitor ber om test. Strekene på den er knall sterke fortsatt. Røk på en strimmel, den var positiv, lignende sånn den er når digital er 2-3. Har en del murringer om dagen. De føles oppriktig som det pleier etter eggløsning, men jeg er redd jeg innbiller meg. Ouf, vil ikke skape falske håp for meg selv, men klarer jo ikke å la vær😔 Noen som leser her som har blitt gravide kort tid etter abort, med hcg i kroppen? Oi! Merkelig at de er knallsterke fortsatt, om du ikke er gravid?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 29. januar Forfatter #88 Del Skrevet 29. januar Molly85 skrev (1 time siden): Oi! Merkelig at de er knallsterke fortsatt, om du ikke er gravid?🤔 Det er kanskje for tidlig ennå, men ingenting hadde vært bedre😅🍀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 29. januar Forfatter #89 Del Skrevet 29. januar Har tatt kontakt med en klinikk her i byen som tilbyr hjelp ved manglende eggløsning. Skal booke time på en bestemt syklusdag. Tenker det kan være greit da jeg ikke orker flere måneder uten eggløsning. Var hos en annen klinikk før jeg ble gravid med nr. 2, men han ville ikke hjelpe/gi medisiner uten at det hadde gått ett år, til tross for pcos. Så jeg håper denne gynekologen vil hjelpe før det har gått et år. Håper på ny graviditet før så klart, men da har jeg en plan og noe å gå ut i fra. Lurer veldig på hvor lang tid det vil ta å komme i syklus, nå som hcg fortsatt er høyt. Om jeg regner med at hcg var på topp (290,000) dagen for aborten, så burde hcg vært 15 i dag (og da usynlig på test). Hvorfor halverer den seg ikke? Redd for rester. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 29. januar #90 Del Skrevet 29. januar (endret) Søtpotet skrev (2 timer siden): Har tatt kontakt med en klinikk her i byen som tilbyr hjelp ved manglende eggløsning. Skal booke time på en bestemt syklusdag. Tenker det kan være greit da jeg ikke orker flere måneder uten eggløsning. Var hos en annen klinikk før jeg ble gravid med nr. 2, men han ville ikke hjelpe/gi medisiner uten at det hadde gått ett år, til tross for pcos. Så jeg håper denne gynekologen vil hjelpe før det har gått et år. Håper på ny graviditet før så klart, men da har jeg en plan og noe å gå ut i fra. Lurer veldig på hvor lang tid det vil ta å komme i syklus, nå som hcg fortsatt er høyt. Om jeg regner med at hcg var på topp (290,000) dagen for aborten, så burde hcg vært 15 i dag (og da usynlig på test). Hvorfor halverer den seg ikke? Redd for rester. Håper du får hjelp fort♥️ Forstår at du er redd for rester, kanskje du skulle hatt en kontroll for å se etter? Endret 29. januar av Molly85 . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 29. januar Forfatter #91 Del Skrevet 29. januar (endret) Molly85 skrev (1 time siden): Håper du får hjelp fort♥️ Forstår at du er redd for rester, kanskje du skulle hatt en kontroll for å se etter? Får ikke kontroll med mindre jeg har smerter, eller hvis testen er positiv etter fire uker😔 De mente også at alt kom ut på sykehuset. Endret 29. januar av Søtpotet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 29. januar #92 Del Skrevet 29. januar Det er lenge å vente😵💫 Men om du føler noe er galt så ta deg selv på alvor. Kjenner folk som har fått beskjed om at alt er som det skal, og blitt beskyldt for å være sart førstegangs, og så viste det seg at det var igjen rester av morkake og de var full i infeksjon😵💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 30. januar Forfatter #93 Del Skrevet 30. januar Molly85 skrev (8 timer siden): Det er lenge å vente😵💫 Men om du føler noe er galt så ta deg selv på alvor. Kjenner folk som har fått beskjed om at alt er som det skal, og blitt beskyldt for å være sart førstegangs, og så viste det seg at det var igjen rester av morkake og de var full i infeksjon😵💫 Ja, skal gjøre det🥰 Føler meg bra, bare stusser over at hcg synker så sakte. Leser om andre med samme problem. I tillegg tror jeg Gyn helgarderer seg når de skriver at man må vente 4 uker på negativ test, så tror ikke de sjekker noe før det - siden jeg føler meg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 30. januar Forfatter #94 Del Skrevet 30. januar Lav på monitor og siste dag den ber om test. Selve strekene på denne var svakere, men man skal jo ikke lese av de. Tok en strimmel eggløsningstest og synes den var mer positiv i dag enn i går, gravidstrimmel lik som før. Kroppen er nok på bærtur hormonelt. I morgen skal jeg prøve å ikke teste noe. Det er demotiverende å ikke se at det jeg vil skjer, så jeg burde ta en pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 30. januar #95 Del Skrevet 30. januar (endret) Søtpotet skrev (14 minutter siden): Ja, skal gjøre det🥰 Føler meg bra, bare stusser over at hcg synker så sakte. Leser om andre med samme problem. I tillegg tror jeg Gyn helgarderer seg når de skriver at man må vente 4 uker på negativ test, så tror ikke de sjekker noe før det - siden jeg føler meg bra. Helgarderer seg gjør de garantert🤯 Håper det synker fortere fra nå av♥️🤞🏻 Her våknet jeg til å ha fått mensen ila natten😫 Føler meg så skuffet, for jeg hadde et så stort håp💔 Men vi får prøve bedre neste pp😊 Endret 30. januar av Molly85 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 30. januar Forfatter #96 Del Skrevet 30. januar Molly85 skrev (3 timer siden): Helgarderer seg gjør de garantert🤯 Håper det synker fortere fra nå av♥️🤞🏻 Her våknet jeg til å ha fått mensen ila natten😫 Føler meg så skuffet, for jeg hadde et så stort håp💔 Men vi får prøve bedre neste pp😊 Ååå, det var synd😔 Håper på bedre resultater neste pp🌱❤️ Hvor mange pp har dere prøvd? Tester du etter eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 30. januar #97 Del Skrevet 30. januar Søtpotet skrev (26 minutter siden): Ååå, det var synd😔 Håper på bedre resultater neste pp🌱❤️ Hvor mange pp har dere prøvd? Tester du etter eggløsning? Er bare på pp1 enda, så satser på den sitter i pp2😊 Jeg har ikke testet etter el, men skal bestille meg tester til neste runde. For 11 år siden hadde jeg babycomp, og fant ut at jeg hadde el senere enn dag 14, men husker ikke hvor mye senere😱 Hvordan synes du det har vært å teste etter eggløsning? Utrolig merkelig følelse å ikke være gravid når man har kjent så mye i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 30. januar Forfatter #98 Del Skrevet 30. januar Molly85 skrev (3 timer siden): Er bare på pp1 enda, så satser på den sitter i pp2😊 Jeg har ikke testet etter el, men skal bestille meg tester til neste runde. For 11 år siden hadde jeg babycomp, og fant ut at jeg hadde el senere enn dag 14, men husker ikke hvor mye senere😱 Hvordan synes du det har vært å teste etter eggløsning? Utrolig merkelig følelse å ikke være gravid når man har kjent så mye i kroppen. Lover godt når du tidligere har blitt gravid i 1-3 pp😁 Skjønner at det var rart og nedtur å nå få mensen isteden, man håper og håper😞🌱 Jeg har litt blandet forhold til eggløsningstester! Når syklus er ustabil viser testene eggløsning helt tilfeldig, men når syklusene er stabile så viser de rett eggløsning - da får jeg også eggløsningssmerter. Prøvd meg halvveis på temping, men begynte for sent denne runden. For meg er det en litt ustabil metode, da jeg sover så varierende - begge barna våkner på natta😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 30. januar #99 Del Skrevet 30. januar Jeg skjønner! Lurer på om vi neste pp bare skal ha samleie annenhver dag fra mens er over og frem til noen dager før ikm, i stedet for å styre med testing. Da vet man jo ikke 100% sikkert at man faktisk har eggløsning da, men..🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 30. januar Forfatter #100 Del Skrevet 30. januar Molly85 skrev (27 minutter siden): Jeg skjønner! Lurer på om vi neste pp bare skal ha samleie annenhver dag fra mens er over og frem til noen dager før ikm, i stedet for å styre med testing. Da vet man jo ikke 100% sikkert at man faktisk har eggløsning da, men..🤔 Det er taktikken vår også nå🙈 Men jeg klarer ikke å la vær å teste, er testoman😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå