Søtpotet Skrevet 26. januar Forfatter #61 Del Skrevet 26. januar Molly85 skrev (9 timer siden): Magefølelsen skifter hele tiden🤣 Jeg føler det er noe der, jeg har hatt så mye murringer og veldig såre brystvorter, mer enn vanlig er før mens. Men jeg har opplevd div symptomer som viste seg å være mens på vei tidligere, så jeg vet ikke😅 Blir en utmattende uke for en utålmodig sjel😵💫💕 Huff, for en tålmodighetsprøve på deg😫 Håper det blir ferdig nå så dere kan begynne prøvingen igjen🙏🏻 Dagene snegler seg avgårde når man venter🫠 Jeg tror man må spørre admin om å endre tittel på tråder..? Det er slitsomt i dpo-land! Og en så langsom tid det er😳 Krysser fingrene for at du slipper å vente så lenge😁 Når begynner du å teste? Jeg tester fra 7-8 dpo, og får positv 9-10 dpo😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 26. januar Forfatter #62 Del Skrevet 26. januar Klarte ikke la vær å… Så håper det går greit med tanke på infeksjon! Og ønsker meg at det er eggløsning🍀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 27. januar #63 Del Skrevet 27. januar Søtpotet skrev (9 timer siden): Det er slitsomt i dpo-land! Og en så langsom tid det er😳 Krysser fingrene for at du slipper å vente så lenge😁 Når begynner du å teste? Jeg tester fra 7-8 dpo, og får positv 9-10 dpo😊 Jeg har svidd av fem billige tester, og de har vært blendahvite😂 Ikm er onsdag, torsdag eller fredag. Jeg føler at noe er annerledes, men er veldig redd for at det er falsk alarm. Så heldig du er som tester pos så tidlig! Her har jeg ikke fått pos før ikm med noen av de tre barna. Jeg skulle ønske man kunne spole frem tiden, så vi fikk svar og kunne begynne på pp2🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 27. januar Forfatter #64 Del Skrevet 27. januar Molly85 skrev (6 timer siden): Jeg har svidd av fem billige tester, og de har vært blendahvite😂 Ikm er onsdag, torsdag eller fredag. Jeg føler at noe er annerledes, men er veldig redd for at det er falsk alarm. Så heldig du er som tester pos så tidlig! Her har jeg ikke fått pos før ikm med noen av de tre barna. Jeg skulle ønske man kunne spole frem tiden, så vi fikk svar og kunne begynne på pp2🤭 Kjenner til følelsen🙈 Dpo-land går for tregt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 27. januar Forfatter #65 Del Skrevet 27. januar Digital viser fortsatt 2-3. irriterende. Høy på monitor. Svakere strimmel. Tar en pause fra å teste med digital. Kanskje jeg klarer å vente til fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 27. januar #66 Del Skrevet 27. januar Søtpotet skrev (1 time siden): Digital viser fortsatt 2-3. irriterende. Høy på monitor. Svakere strimmel. Tar en pause fra å teste med digital. Kanskje jeg klarer å vente til fredag? Æsj, så kjedelig!😫 Du er flink om du klarer vente til fredag. Det er ikke lett! Jeg føler mensen kommer hver gang jeg går på do. Jeg er så utålmodig, og alt det stresset er jo sikkert dumt mtp å bli gravid🤭Jeg har ikke klart å dy meg, har kjøpt noen plagg allerede..! Galskap, jeg vet, men…😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 27. januar Forfatter #67 Del Skrevet 27. januar Molly85 skrev (3 timer siden): Æsj, så kjedelig!😫 Du er flink om du klarer vente til fredag. Det er ikke lett! Jeg føler mensen kommer hver gang jeg går på do. Jeg er så utålmodig, og alt det stresset er jo sikkert dumt mtp å bli gravid🤭Jeg har ikke klart å dy meg, har kjøpt noen plagg allerede..! Galskap, jeg vet, men…😅 Det er godt å ha noe å glede seg til, da går også tiden litt🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 27. januar #68 Del Skrevet 27. januar Ja, det er sant😊 Hvordan har dagen din gått?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 27. januar Forfatter #69 Del Skrevet 27. januar Molly85 skrev (19 minutter siden): Ja, det er sant😊 Hvordan har dagen din gått?😊 Den har gått på et slags vis☺️ Prøver å holde meg en del opptatt, men i bakhodet tenker jeg kun på gravidtet, eggløsning og syklus🫣 Hvordan har din dag vært? Nære ikm i morgen🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 27. januar #70 Del Skrevet 27. januar Søtpotet skrev (5 minutter siden): Den har gått på et slags vis☺️ Prøver å holde meg en del opptatt, men i bakhodet tenker jeg kun på gravidtet, eggløsning og syklus🫣 Hvordan har din dag vært? Nære ikm i morgen🤞 Da er vi to😅🤭 Det har gått greit å ikke teste i dag, men det er kun fordi jeg bare har én test igjen, og den er digital😅 Puppene som var veldig ømme er nå mindre ømme, trodde de skulle være ømme frem til mens evt dukket opp. Så da lurer jeg på hva dét betyr😅 Og tolker det som at kaaaanskje har jeg en spire i magen? Jeg føler meg mindre pms enn jeg pleier, og føler jeg har en annen ro en ellers på denne tiden. Men det kan også være fordi jeg koser meg med tanken på at vi planlegger en baby til også😅 Mannen ble skikkelig ivrig på en til, og det er en koselig hemmelighet for oss to😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 27. januar Forfatter #71 Del Skrevet 27. januar Molly85 skrev (41 minutter siden): Da er vi to😅🤭 Det har gått greit å ikke teste i dag, men det er kun fordi jeg bare har én test igjen, og den er digital😅 Puppene som var veldig ømme er nå mindre ømme, trodde de skulle være ømme frem til mens evt dukket opp. Så da lurer jeg på hva dét betyr😅 Og tolker det som at kaaaanskje har jeg en spire i magen? Jeg føler meg mindre pms enn jeg pleier, og føler jeg har en annen ro en ellers på denne tiden. Men det kan også være fordi jeg koser meg med tanken på at vi planlegger en baby til også😅 Mannen ble skikkelig ivrig på en til, og det er en koselig hemmelighet for oss to😊 Hmm, ikke godt å si! Kan jo hende ømheten kommer tilbake. Hatt litt ømmere pupper selv, håper der betyr at det faktisk var eggløsning. Ååå, ja!🥰 Det er så koselig med felles baby-prosjekt! Gleder meg så mye til å få mage og dra på ultralyd, pakke frem klær igjen og utstyr☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 27. januar #72 Del Skrevet 27. januar Søtpotet skrev (12 minutter siden): Hmm, ikke godt å si! Kan jo hende ømheten kommer tilbake. Hatt litt ømmere pupper selv, håper der betyr at det faktisk var eggløsning. Ååå, ja!🥰 Det er så koselig med felles baby-prosjekt! Gleder meg så mye til å få mage og dra på ultralyd, pakke frem klær igjen og utstyr☺️ Ja, det er veldig mulig at dine ømme pupper kommer av at du hadde el😊 Ja, det er noe helt spesielt med den tiden😍 Ungene her spør etter småsøsken stadig vekk, så jeg håper virkelig vi kan få en liten spire, og at det kan skje snart😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 28. januar Forfatter #73 Del Skrevet 28. januar Lav på monitor. Tok ikke digital eller strimmel🏆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 28. januar #74 Del Skrevet 28. januar Søtpotet skrev (28 minutter siden): Lav på monitor. Tok ikke digital eller strimmel🏆 YES!😍🙌🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 28. januar #75 Del Skrevet 28. januar Jeg er så teit🤭😂 Klarte ikke dy meg. Tok den CB digital, nå på ikke morgenurin, og etter to kaffe😱Og den viste så klart «Ikke gravid». Følte meg så varm i kinnene og at «noe» er annerledes. Men negativ test. Det kan jo være at jeg er gravid likevel, men nå tror jeg alle tegnene jeg kjenner er tegn på kommende mens i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 28. januar Forfatter #76 Del Skrevet 28. januar Molly85 skrev (2 timer siden): Jeg er så teit🤭😂 Klarte ikke dy meg. Tok den CB digital, nå på ikke morgenurin, og etter to kaffe😱Og den viste så klart «Ikke gravid». Følte meg så varm i kinnene og at «noe» er annerledes. Men negativ test. Det kan jo være at jeg er gravid likevel, men nå tror jeg alle tegnene jeg kjenner er tegn på kommende mens i stedet. Ikke lett å si! Nå var det jo en del væske før testen, så krysser fingrene for i morgen tidlig🍀 Skjønner godt man blir skuffet, vil jo veldig gjerne få en liten en NÅ når man begynner å prøve🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 28. januar #77 Del Skrevet 28. januar Søtpotet skrev (21 minutter siden): Ikke lett å si! Nå var det jo en del væske før testen, så krysser fingrene for i morgen tidlig🍀 Skjønner godt man blir skuffet, vil jo veldig gjerne få en liten en NÅ når man begynner å prøve🙈 Ja, det kan så klart være pga den ikke var konsentrert. Vi får se😅 Jammen ikke lett å være tålmodig når man først har bestemt seg for å prøve på en til😅 Og jeg har ikke alderen med meg heller, så ting bør i grunn skje litt kjapt☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 28. januar Forfatter #78 Del Skrevet 28. januar (endret) Molly85 skrev (2 timer siden): Ja, det kan så klart være pga den ikke var konsentrert. Vi får se😅 Jammen ikke lett å være tålmodig når man først har bestemt seg for å prøve på en til😅 Og jeg har ikke alderen med meg heller, så ting bør i grunn skje litt kjapt☺️ Nei, det er ikke lett når man ønsker noe så sterkt🥰 Jeg går rundt å kjenner noe, men om det er etterdønning etter aborten, eggløsning eller mensen (håper ikke infeksjon!), er ikke godt å si. Leser at det meste er mulig. Endret 28. januar av Søtpotet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 28. januar #79 Del Skrevet 28. januar Søtpotet skrev (1 time siden): Nei, det er ikke lett når man ønsker noe så sterkt🥰 Jeg går rundt å kjenner noe, men om det er etterdønning etter aborten, eggløsning eller mensen (håper ikke infeksjon!), er ikke godt å si. Leser at det meste er mulig. Krysser alt for at det ikke er infeksjon, men heller el eller mens på vei♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 28. januar Forfatter #80 Del Skrevet 28. januar Molly85 skrev (1 time siden): Krysser alt for at det ikke er infeksjon, men heller el eller mens på vei♥️ 🤞❤️ Hvor mange pp har du brukt på dine? Første satt på 2 pp, andre på 2 pp og tredje på 1 pp. Så jeg håper jo at det skal gjenta seg! Må bare komme i syklus igjen. Og gå ned litt i vekt, får egt ikke eggløsning om ikke vekta er riktig. Nå er jeg litt eldre enn da også, men håper ikke at alder har noe å si ennå😳 Den satt jo på 1 pp for noen måneder siden, det var dog 5. syklus etter fødsel, men kun kjent og funnet eggløsning på 2/5 sykluser etter fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå