Spoonful Skrevet 13. februar 2023 #41 Del Skrevet 13. februar 2023 Høres ut som du har en god plan med oppfølging fremover dersom spiren ikke sitter denne runden - og veldig interessant med mønstrene man finner når man ser tilbake på tidligere sykluser! 🙂 Jeg opplever i alle fall at jo flere sykluser jeg har tracket, jo bedre kan jeg forutsi neste syklus 🙂 Krysser fingrene for deg 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 22. februar 2023 Forfatter #42 Del Skrevet 22. februar 2023 Forrige uke testet jeg positivt 10 dpo❤️ Er så takknemlig! Har testet stigning på streker, og digital. Streker stiger og digital var 1-2 10 dpo, og 2-3 14 dpo. Har lest for mye på forum det siste året tror jeg… Lest for mye om ma, sa, exu, bo, alt som kan gå galt. I tillegg vet jeg denne gangen hva en graviditet kan føre til, et barn. Så jeg er veldig glad, samtidig er jeg veldig nervøs. Gleder meg til ul, og til over 12 uker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 22. februar 2023 #43 Del Skrevet 22. februar 2023 Gratulerer med positiv test ❤ Håper du klarer å nyte tiden framover 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoonful Skrevet 22. februar 2023 #44 Del Skrevet 22. februar 2023 1 hour ago, Søtpotet said: Forrige uke testet jeg positivt 10 dpo❤️ Er så takknemlig! Har testet stigning på streker, og digital. Streker stiger og digital var 1-2 10 dpo, og 2-3 14 dpo. Har lest for mye på forum det siste året tror jeg… Lest for mye om ma, sa, exu, bo, alt som kan gå galt. I tillegg vet jeg denne gangen hva en graviditet kan føre til, et barn. Så jeg er veldig glad, samtidig er jeg veldig nervøs. Gleder meg til ul, og til over 12 uker. Åhhh gratulerer så mye @Søtpotet! 🥳🥳 håper du klarer å glede deg over dette også, og at du ikke bare er nervøs. UL neste! ☺️🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 22. februar 2023 #45 Del Skrevet 22. februar 2023 Gratulerer! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 20. januar Forfatter #46 Del Skrevet 20. januar Vi fikk nummer to i november 2023❤️ Begynte å prøve på nummer tre, men mistet dessverre. Det var helt grusomt. Et så lite ferdig menneske med morkake og alt. Måtte ha Cytotec. Alt skal være ute, og jeg håper å komme raskt i syklus igjen. Jeg har jo pcos og får ikke eggløsning før vekta er 71 kg eller under (er hvert fall kun da jeg får positiv eggløsningstest og smerter). Veier i dag 74,2 kg, startet på 75 kg på søndagen. Håper å gå raskt ned. Trodde ikke ønsket om en til var så stort, men nå er det fullstendig altoppslukende! Leser opp i mente om sykluser, eggløsning og andres erfaringer. Har kjøpt inn «et tonn» eggløsningstester og graviditetstester fra billigtester.no. I tillegg til en del digitale, OG pinner til Clearblue advanced maskinen. Graviditetsstrimmlene (fra matbutikken, kunne ikke vente på posten) er positive, men ikke dye stealer. Tok dog en digital med ukesindikator i dag og den viste 3+. Det er ikke så rart da hcg nok var veldig høy, og det tar tid for den å halvere seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 20. januar Forfatter #47 Del Skrevet 20. januar Blødningen har avtatt de siste to dagene, men nå kom det ut en stor klump som så ut som koaguleret blod med litt morkake. Synes det var snodig da hele morkaken skal ha kommet ut på sykehuset. Så den selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 21. januar Forfatter #48 Del Skrevet 21. januar 73,3 kg på vekta i dag. Det går fort i starten. I tillegg er nok noe etter graviditeten. Begynte med Clearblue monitor i dag. Den viste lav, men strekene var sterke. Mye hormoner i kroppen. Skal ta ny digital på fredag eller lørdag. Håper den da er på 2-3. Om den er det har jeg regnet med til at hcg er nede til ikke-gravid etter 8-9 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 21. januar Forfatter #49 Del Skrevet 21. januar Jeg blør nesten ikke i dag. Lurer på om det er bra eller dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 21. januar Forfatter #50 Del Skrevet 21. januar Har lyst til å si at det er barna og den fantastiske mannen min som holder humøret oppe. Men nei (selvom de er best🥰). Det er å fylle todo-lista med 1000 gjøremål, å ta tester, å vente på tester i posten, telle ned dager til hcg synker, krisemaksimere😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 22. januar Forfatter #51 Del Skrevet 22. januar I dag viste den digitale 2-3, så da er hcg <2000. Veldig glad for å se at det synker. Trodde ikke jeg skulle se 2-3 før fredag. Testet for monitoren til morgen i dag, og da klarte jeg ikke la vær å bruke en strimmeltest. Synes den var litt svakere, så da svei jeg av en digital. Hadde ikke fått ro om jeg ikke hadde gjort det😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 23. januar Forfatter #52 Del Skrevet 23. januar Kjedelig dag i dag. Vekta viste samme tall, monitoren og strimmeltesten viste ingen endring. Vet jo at alt dette er normalt, men det bidrar til at dagen går litt saktere. I tillegg har jeg en avtale i dag jeg ikke gleder meg til. Kan ikke søndag og ny dag for digital komme fort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 23. januar Forfatter #53 Del Skrevet 23. januar Tok en digital allikevel. Ingen endring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 24. januar Forfatter #54 Del Skrevet 24. januar (endret) Ingen endring på monitor, strimmel eller digital. Mister litt lysta til å teste… Blir nesten litt deppa av det. Kun hatt brunt blod (lite) i overigår og i dag, det må vel være bra? Bare gammelt/rester som kommer ut? Endret 24. januar av Søtpotet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 25. januar Forfatter #55 Del Skrevet 25. januar (endret) ⭐️Hjelp⭐️ I dag viste monitoren «peak», som er maksimal. 9 dager etter aborten. Dvs. at jeg skal i teorien få en dag til med maksimal, og så skjer eggløsning 24 timer etter den, da på dag 11. Når jeg har eggløsning har jeg syklus på 28 dager, og da eggløsning på dag 14. Så hvor reelt er denne målingen? 1. Jeg tror jeg har vært borti at monitoren har tatt feil før (trodde ikke det var mulig). I august hadde jeg høy og maksimal, men ikke mensen før tre uker etter det? Skal ikke mensen alltid komme 14 dager etter? Kan pcos tulle så med maskina? I tillegg så viste den ikke høy/high nå, kun rett på peak/maksimal… 2. Har vi sex? Jeg blør litt ennå, men 99% på papiret og mest brunt. 3. Digital viser fortsatt 2-3. 4. Kan legge til at jeg 2 av 5 sykluser hadde eggløsning nå sist. Fikk mensen tilbake i juli, kjente eggløsning før menstruasjonen. Så var mensen tullete (uregelmessig eller ikke funnet eggløsning) pga pcos eller fødsel, i aug, sep og okt. Kjente godt eggløsning i november og ble gravid. Endret 25. januar av Søtpotet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 25. januar #56 Del Skrevet 25. januar Hei @Søtpotet😊 Så spennende å lese reisen din! Gratulerer med den lille, som ikke er så liten lenger😊 Og så trist med spontanaborten💔💔 Angående det med 14 dager mellom el og mens så er det et gjennomsnitt. Det lærte jeg på den harde måten. Så det kan godt være du har el på dag 11. 12 osv. Man kan ha ulik lengde på lutealfasen altså. Her prøver vi på nr 4, og jeg trodde jeg skulle være sååå avslappet, men jeg har svidd av tester allerede, og det på kveldsurin🤭 Blendahvite tester, så klart. Venter mens på torsdag, og har utrolig såre brystvorter..! Føler luktesansen er så sterk også. Men er redd jer bare innbiller meg ting, evt legger merke til ting nå som jeg ellers ikke tenker over i tiden før mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 26. januar Forfatter #57 Del Skrevet 26. januar Molly85 skrev (10 timer siden): Hei @Søtpotet😊 Så spennende å lese reisen din! Gratulerer med den lille, som ikke er så liten lenger😊 Og så trist med spontanaborten💔💔 Angående det med 14 dager mellom el og mens så er det et gjennomsnitt. Det lærte jeg på den harde måten. Så det kan godt være du har el på dag 11. 12 osv. Man kan ha ulik lengde på lutealfasen altså. Her prøver vi på nr 4, og jeg trodde jeg skulle være sååå avslappet, men jeg har svidd av tester allerede, og det på kveldsurin🤭 Blendahvite tester, så klart. Venter mens på torsdag, og har utrolig såre brystvorter..! Føler luktesansen er så sterk også. Men er redd jer bare innbiller meg ting, evt legger merke til ting nå som jeg ellers ikke tenker over i tiden før mens. Ja, det er det jeg også lurer veldig på. Kan jo hende eggløsning er nå, har av og på eggløsningssmerter. Men vet ikke om jeg tør å gjøre noe før 14 dager er gått🤔 Så gøy å prøve å få nr. 4🥰 Lykke til🍀 Har du en god følelse da? Magefølelsen stemmer ofte😄 Tror jeg er en av de som heller ikke klarer å være avslappet! Det har gått mange tester i hver graviditet!😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 26. januar Forfatter #58 Del Skrevet 26. januar Dag 10 siden aborten. Fortsatt 2-3 på digital, strimmel ser svakere ut. I dag burde hcg vært 125 hvis den halverte seg «riktig», så digital burde vist 1-2. Ble skuffet i dag. I går kveld kom det mye brunt, og litt ferskt. Går frem og tilbake på om vi tar sjansen på sex mens det enda kommer blod. Kjenner av og på eggløsningssmerter, og vil jo ikke gå glipp av eggløsning, samtidig som vi ikke vil risikere infeksjon😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotet Skrevet 26. januar Forfatter #59 Del Skrevet 26. januar (endret) Noen som vet hvordan jeg endrer tittelen til tråden? Endret 26. januar av Søtpotet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 26. januar #60 Del Skrevet 26. januar Magefølelsen skifter hele tiden🤣 Jeg føler det er noe der, jeg har hatt så mye murringer og veldig såre brystvorter, mer enn vanlig er før mens. Men jeg har opplevd div symptomer som viste seg å være mens på vei tidligere, så jeg vet ikke😅 Blir en utmattende uke for en utålmodig sjel😵💫💕 Huff, for en tålmodighetsprøve på deg😫 Håper det blir ferdig nå så dere kan begynne prøvingen igjen🙏🏻 Dagene snegler seg avgårde når man venter🫠 Jeg tror man må spørre admin om å endre tittel på tråder..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå