AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 Hei! Baby på snaft 3 mnd bestemte seg plutselig for et par uker siden å slutte totalt å ta smukk. Hun elsket smukka frem til for 14 dager siden, men nå er det HELT uaktuelt uansett hvilken smukke vi bruker.. Kun puppen funker som «smukk». Ikke nok med det, men i går pumpet jeg og tenkte å gi baby en liten skvett da hun ikke virket fornøyd tidligere i dag; nå nekter hun flaske også. Har prøvd med forskjellige flasker/smukker her også, men nei. Vi fullammer nå, men delammet fra hun var nyfødt til hun var 2 mnd, så hu er jo godt vant til flaske. Vi skjønner ingenting, har noen opplevd det samme? Anonymkode: c1735...d73
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #2 Skrevet 13. november 2022 Gratulerer, du har en liten person med egne meninger og personlighet alt kommer til å endre seg hele tiden fremover, det som fungerte i går er det ingen garanti for at fungerer idag. Akkurat som at du skifter mening om ting gjør babyen det samme. Sånn er det Anonymkode: 978fd...9e9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #3 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Gratulerer, du har en liten person med egne meninger og personlighet alt kommer til å endre seg hele tiden fremover, det som fungerte i går er det ingen garanti for at fungerer idag. Akkurat som at du skifter mening om ting gjør babyen det samme. Sånn er det Anonymkode: 978fd...9e9 At barnet mitt har egne meninger og en personlighet har jeg vel aldri vært i tvil om🙃 Og det at ting stadig er i endring (fra dag til dag til og med) er jeg også meget klar over. Tenkte mer om dette var et tegn på tanning / eller om det er vanlig med flaskevegring osv i denne alderen? Anonymkode: c1735...d73
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #4 Skrevet 13. november 2022 Samme «problem» her! Babyen nektet ved 4 mnd, og er nå 8 mnd. Forsøkt alle smokker og flasker uten hell, og første tanna kom ved 7 mnd så aner ikke hvilken årsak det er at han plutselig nekter flaske og smokk 🤷🏽♀️ Anonymkode: 068e7...e1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå