AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 Er det flere her som har det sånn? Forskjellen på meg og de fleste andre som jobber der er at de er oppvokst i området og har sitt naturlige nettverk der som både familie og venner. Mens jeg er innflytter. Jeg er fra et veldig lite sted, så begrenset med både jobb og venner. Jeg har flyttet en del ila mitt 30 år lange liv og altid hatt et par venner der jeg har bodd, men når både jeg flytter og de flytter så dabber kontakten av, selv om vi en sjelden gang i blandt kan snakkes på snap. Jeg har et veldig spredt nettverk siden mange av mine venner/bekjente bor i utlandet eller andre deler av norge. Jeg har egentlig en ganske liten stilling, men jobber nesten fulltid likevel fordi noen alltid er syk eller bare ønsker fri. Må være en grunn til at de ønsker fri tenker jeg, og da er jeg den som blir spurt. Det er greit, da tjener jeg mer penger og får noe å gjøre. Men det er nettopp derfor jeg stiller opp hele tiden, fordi jeg ikke har noe særlig å gjøre ellers. Jeg har gitt opp de "vennene" jeg har her i byen fordi de hele tiden blir syke den dagen vi har avtale eller det passer ikke og de skal "si fra når det passer" som jeg vet at betyr at jeg aldri kommer til å høre noe. Jeg trives egentlig alene, men jeg føler likevel litt på det når andre snakker om ting de har gjort eller skal. Jeg har ingen planer.. og blir mest sannsynlig alene på nyttårsaften. Anonymkode: bc595...f76 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #2 Skrevet 13. november 2022 Jeg har foreløpig heller ingen planer for nyttårsaften. Skal vi finne på noe sammen? Anonymkode: 4f553...532
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #3 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har foreløpig heller ingen planer for nyttårsaften. Skal vi finne på noe sammen? Anonymkode: 4f553...532 Ader, kjønn, sted? Skeptisk til å møtes over her og du vil se profilen min og vite hvem jeg er hvis vi må kontakte hverandre her. Jeg vet ikke engang om jeg har veldig lyst til å finne på noe, men føler meg bare litt utenfor når de andre snakker om planene sine. Det blir litt som om jeg ikke har noe liv. Anonymkode: bc595...f76
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #4 Skrevet 13. november 2022 jada, skjønner det. Det var også egentlig halveis spøk fra min side:-) Her hvor jeg bor finnes det mange muligheter å treffe folk via diverse nettsider og f.eks stikke ut samme for å se på fyrverkeriet. Det er mange andre som har samme livssituasjon som meg. En annen ting som jeg år etter år har sagt til megselv at jeg skal gjøre, er å delta i et løp som alltid starter 23:30 på nyttårsaften. Løpe klinkende edru inn i det nye året! Anonymkode: 4f553...532
PM75 Skrevet 13. november 2022 #5 Skrevet 13. november 2022 Eller kanskje de tenker at du er en pålitelig og flott kollega som alltid stiller opp! 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #6 Skrevet 13. november 2022 1 minutt siden, PM75 said: Eller kanskje de tenker at du er en pålitelig og flott kollega som alltid stiller opp! Ja, dette ville jeg tenkt. Anonymkode: b7fca...483 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #7 Skrevet 13. november 2022 Jeg er også mye alene og jobber mye! Når folk spør så sier jeg bare at jeg sparer egenkapital, da spør folk ikke mer. Hvor i landet bor du TS? Anonymkode: 21ca5...43d 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #8 Skrevet 13. november 2022 Lev som det passer det du, men ha skille mellom jobb og fritid. Det er lurt. Jeg trives også på egenhånd i livet, har endel bekjente/eks kollegaer jeg har mye kontakt med. Men på feire høytider er jeg helt ferdig med, hvertfall på den tradisjonelle måten. Over 10år siden jeg deltok på nyttår/jul, drittlei hele greia. Kan fint delta på en middag ved høytider, men ikke noe mer. Alle skal jo ha hele pakken med gaver og pynting; nei takk. Hva andre tror om meg interesserer meg ikke Anonymkode: f8454...09f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #9 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): jada, skjønner det. Det var også egentlig halveis spøk fra min side:-) Her hvor jeg bor finnes det mange muligheter å treffe folk via diverse nettsider og f.eks stikke ut samme for å se på fyrverkeriet. Det er mange andre som har samme livssituasjon som meg. En annen ting som jeg år etter år har sagt til megselv at jeg skal gjøre, er å delta i et løp som alltid starter 23:30 på nyttårsaften. Løpe klinkende edru inn i det nye året! Anonymkode: 4f553...532 Hørtes ut som en artig greie, hadde glatt blitt med på noe slik med litt innabords Anonymkode: 2a4a4...d06
Portia Catonis Skrevet 14. november 2022 #10 Skrevet 14. november 2022 Jeg skjønner hva du mener.. Jeg er 40 og har også flyttet mye (har bodd i 10-12 forskjellige kommuner samt i utlandet), og har ikke familie i nærheten. Har i tillegg jobbet i mange år i en jobb som gjorde at jeg var borte hjemmefra i lange perioder om gangen. Et "normalt" sosialt liv har i grunn vært en umulighet. Nå føler jeg at jeg er for gammel og sær til å ha "venninner". Det er bare å lese et par tråder her på forumet, så tenker jeg at jeg uansett foretrekker hunden. Jul og nyttår har stort sett blitt tilbragt på jobb, eller så har jeg droppet hele greiene.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #11 Skrevet 15. november 2022 Portia Catonis skrev (På 14.11.2022 den 8.25): Det er bare å lese et par tråder her på forumet, så tenker jeg at jeg uansett foretrekker hunden ❤️ Anonymkode: f74f5...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå