AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 Jeg har møtt en skikkelig bra fyr, og jeg liker han godt. Det eneste som gjør meg litt i tvil er at han går med samme bukse og genser hver dag. Han dusjer og lukter alltid godt, men jeg er så lei av det samme antrekket. Han vasker det jo sikkert ofte, men rart å alltid bruke det samme. Noen som har noen gode synspunkter på hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 019ea...82b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #2 Skrevet 13. november 2022 Hvor lenge har du kjent ham, da? Anonymkode: 9a800...717
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #3 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lenge har du kjent ham, da? Anonymkode: 9a800...717 Fire måneder. Anonymkode: 019ea...82b
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 13. november 2022 #4 Skrevet 13. november 2022 Du har vel to valg: akseptere at han ikke bryr seg om å ha en rikholdig garderobe eller dump han.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #5 Skrevet 13. november 2022 Sikker på at han ikke bare har mange like klær? Siden han lukter godt liksom. Kjedelig i klesveien selv, og når jeg finner noe jeg liker kjøper jeg gjerne flere makene bukser/topper i en smell. Anonymkode: 737df...700 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #6 Skrevet 13. november 2022 Noen kjøper gjerne 4-5 eksemplarer av bukser og genser når msn endelig finner noe som passer 😊 Anonymkode: b37db...a8d
Mt3 Skrevet 13. november 2022 #7 Skrevet 13. november 2022 Hvorfor ikke bare spørre på slump 'hvor mange har du av denne genseren/skjorta/buksa egentlig?' Også får dere fortsette praten derfra.. som å si at du alltid passer på å kjøpe klær i ulike farger/mønster/snitt for at det skal vises godt at du skifter klær... 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. november 2022 #8 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen kjøper gjerne 4-5 eksemplarer av bukser og genser når msn endelig finner noe som passer Anonymkode: b37db...a8d Jeg gjør ofte det når jeg finner noe som sitter som det skal og er på salg, f.eks. Veldig praktisk. Ikke kjedelig. Resten av verden får gå i dybden og kle seg om og om igjen for at omgivelsene skal være fornøyd med en, men jeg hever meg over dette og kjører min egen, rene, hele og velduftende stil. 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #9 Skrevet 13. november 2022 Jeg hater å shoppe klær, så finner jeg en bukse som sitter bra, så kjøper jeg 2-3. Gjerne i forskjellige blåfarger om det er jeans. Ellers går det i svart. Går mye i de samme typer tskjorter. Håper ikke folk tror jeg går med samme klærne hver dag, og uten å vaske. Jeg kjøper fancy klær jeg også, men føler meg ikke komfortabel i de, så da grabber jeg den standardtskjorten i skapet hver dag. Ren, selvsagt. Samboeren er ikke så fancy han heller. Han har rene og pene klær han også, men han også kan finne på å grabbe 3 av et plagg han liker i butikken 🤣 Anonymkode: 56ff7...67b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #10 Skrevet 13. november 2022 Her har jeg brukt samme buksa de siste mndene. (ikke ute hver dag så den blir vasket ja) Syns klær er pes. Velge snitt og farger og .. Nei jeg bruker heller energi på annet som jeg bryr meg om og jeg er dame. Har denne sorte buksa som er favoritt, og noen lignende i skapet, og masse sorte bluser nesten like. ( har litt annet også, men trekker i dette om det er rent. ) Anser meg som ett ok menneske likevel. Du kan vel spørre fyren og skjønner du er nysgjerrig mulig. Men om du anser det som en feil så stor at det plager deg og dette er den ene så har du ett luksusproblem gitt. Anonymkode: 8e22d...2e7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #11 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Her har jeg brukt samme buksa de siste mndene. (ikke ute hver dag så den blir vasket ja) Syns klær er pes. Velge snitt og farger og .. Nei jeg bruker heller energi på annet som jeg bryr meg om og jeg er dame. Har denne sorte buksa som er favoritt, og noen lignende i skapet, og masse sorte bluser nesten like. ( har litt annet også, men trekker i dette om det er rent. ) Anser meg som ett ok menneske likevel. Du kan vel spørre fyren og skjønner du er nysgjerrig mulig. Men om du anser det som en feil så stor at det plager deg og dette er den ene så har du ett luksusproblem gitt. Anonymkode: 8e22d...2e7 Ikke ute hver dag?... Anonymkode: 9a800...717
Hannah80 Skrevet 13. november 2022 #12 Skrevet 13. november 2022 Minner meg om den episoden i Seinfeld. En dame som Jerry dater, som alltid bruker det samme antrekket. Uansett anledning. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #13 Skrevet 13. november 2022 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg gjør ofte det når jeg finner noe som sitter som det skal og er på salg, f.eks. Veldig praktisk. Ikke kjedelig. Resten av verden får gå i dybden og kle seg om og om igjen for at omgivelsene skal være fornøyd med en, men jeg hever meg over dette og kjører min egen, rene, hele og velduftende stil. Ser den. Er slettes ikke uvanlig 😊 Anonymkode: b37db...a8d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #14 Skrevet 13. november 2022 Jeg er mann, og finner jeg noe jeg liker kjøper jeg ofte flere av samme. Men som regel i forskjellige farger. Her og nå mens jeg skriver dette har jeg på meg to hettegensere. Den ytterste har jeg tre av, den er bare kommet i tre farger, den kunne jeg fint kjøpt i mange flere farger. Liker designet, stoffet og passformen. Den under samme sak, der har jeg 8 forskjellige farger. Nå skjønner jeg at du snakker om helt like, jeg har kompiser som har flere dønn like gensere, joggebukser, jeans, skjorter. De synes det er enklere. En av mine bestevenner har brukt Nike sokker over Champion sokker, hver eneste dag, siden jeg møtte ham som tenåring rundt 1990. Ja, menn er vanedyr, og ikke nødvendigvis oppfinnsomme. Anonymkode: 29870...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå