AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 Har nettopp begynt å bruke Strava på smartklokke, og får av og til beskjed om at økten ble for kort og spørsmål om jeg vil slette siste økt. Får ikke noe annet alternativ enn å godkjenne sletting og da er selvfølgelig hele økten borte. Økten er gjerne på rundt 30 min løping så jeg kan ikke tro at den faktisk er for kort. Gjør jeg noe feil? Anonymkode: 191c0...4d0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #2 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Har nettopp begynt å bruke Strava på smartklokke, og får av og til beskjed om at økten ble for kort og spørsmål om jeg vil slette siste økt. Får ikke noe annet alternativ enn å godkjenne sletting og da er selvfølgelig hele økten borte. Økten er gjerne på rundt 30 min løping så jeg kan ikke tro at den faktisk er for kort. Gjør jeg noe feil? Anonymkode: 191c0...4d0 Løper stadig vekk økter på 20-40 minutter og null problem her.. Sikker på at start og stopp blir registrert? Anonymkode: ce51e...03f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #3 Skrevet 13. november 2022 Har aldri opplevd at en økt er for kort. Får aldri spm om det. Har brukt vanlig Strava i fire år. Anonymkode: c12b3...1ca
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #4 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Løper stadig vekk økter på 20-40 minutter og null problem her.. Sikker på at start og stopp blir registrert? Anonymkode: ce51e...03f Det blir registrert start ja, ser den går hele veien, og trykker på målflagg når jeg er ferdig. Har etappelengde noe å si? F eks hvis jeg kommer borti og starter en ny etappe? Ts Anonymkode: 191c0...4d0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #5 Skrevet 13. november 2022 Det har jeg aldri opplevd. Jeg har hatt oppvarmingsøkter på 10 min. Anonymkode: ba8b8...93b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå