AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 Noen som har noen tips til meg? Evebruelt vis meg din go-to-hverdagsbukse. Føler jeg aldri finner bukser jeg liker! Anonymkode: 32d57...c3e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #2 Skrevet 13. november 2022 Levis ribcage straight er min yndling, men jeg trenger også tips! Følger med på denne. Anonymkode: 19263...ec7 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #3 Skrevet 13. november 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Levis ribcage straight er min yndling, men jeg trenger også tips! Følger med på denne. Anonymkode: 19263...ec7 Min favoritt også😊 Anonymkode: 350ab...93a
skruf Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Levis ribcage straight er min yndling, men jeg trenger også tips! Følger med på denne. Anonymkode: 19263...ec7 Min favoritt også! Har både lys blå til vår/sommer, mørkere blå til vinteren og ei i sort. Og ei ribcage boot som sitter tettere over lårene men har vidde fra knærne og ned. Ser zalando har ribcage straight i cord, vurderer å kjøpe den 1 1
Kaisada Skrevet 14. november 2022 #5 Skrevet 14. november 2022 (endret) skruf skrev (1 time siden): Min favoritt også! Har både lys blå til vår/sommer, mørkere blå til vinteren og ei i sort. Og ei ribcage boot som sitter tettere over lårene men har vidde fra knærne og ned. Ser zalando har ribcage straight i cord, vurderer å kjøpe den Er det fri retur på Zalando? og vet du i hvor lang tid etter man kan returnere? Jeg prøvde å finne det ut og fikk opp alternativ til å returnere varer som jeg hadde kjøpt for 6 mnd siden, men er de virkelig så rause?😃 Sorry så det nå, 100 dager fri retur. raust Endret 14. november 2022 av Kaisada 1
skruf Skrevet 14. november 2022 #6 Skrevet 14. november 2022 Kaisada skrev (2 timer siden): Er det fri retur på Zalando? og vet du i hvor lang tid etter man kan returnere? Jeg prøvde å finne det ut og fikk opp alternativ til å returnere varer som jeg hadde kjøpt for 6 mnd siden, men er de virkelig så rause?😃 Sorry så det nå, 100 dager fri retur. raust Det er grei returordning, men siden jeg ikke har printer så får jeg ikke printet ut returseddelen (den du teiper utenpå pakken) hjemme. Så videresender det til mannen min så han printer ut på jobb😄 men tror du kan bestille returseddel sånn at zalando sender den til deg i posten. Fri retur ja, i 100 dager så derfor liker jeg zalando. Bruker alltid å betale med faktura, da er det lettere å returnere og slipper å vente på å få pengene tilbake Der er ytterst sjeldent jeg har gjort der, men hvis jeg er usikker på hvilken størrelse jeg skal ha i ei bukse så bestiller jeg f.eks ei i 26 tommer og ei i 27 tommer så bestiller jeg begge, betaler med faktura, beholder den som passer og returnerer den andre. De er vekdig kjappe til å justere fakturaen (som ligger inne på Mine sider Zalando er i tillegg flinke til å opplyse om et plagg er stor eller liten i størrelsen, og kommer med forslag basert på tidligere kjøpehistorikk 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #7 Skrevet 14. november 2022 Syns også ribcage er fint og har flere par, men dette er favorittjeansen! Anonymkode: 40b38...92f
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #8 Skrevet 14. november 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Syns også ribcage er fint og har flere par, men dette er favorittjeansen! Anonymkode: 40b38...92f Hvilket merke og modell er det? Anonymkode: 350ab...93a
Batteri Skrevet 14. november 2022 #9 Skrevet 14. november 2022 Dette er en av mine favorittbukser: https://cubus.com/en/p/l-curve-bootcut-black-jeans-bootcut-women/7345878_F990 1
Tuvas Skrevet 14. november 2022 #10 Skrevet 14. november 2022 Spennende tråd👖😊 Jeg er også veldig glad i Levis ribcage straight ankle! Den er perfekt for meg som ikke er så lang i bena👌 MEN, den blir da så løs over rumpa😕 Flere med det problemet? Event tips til andre modeller uten det problemet? 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå