Gå til innhold

Skrive at jeg ønsker fwb i Tinder profil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dame 40+. Ønsker meg en regelmessig sex-partner. En som er attraktiv, selvsikker og klarer å ta initiativ. Alder ikke så viktig. 

Skriver idag at jeg leter etter noe som kan utvikle seg. Er det for vagt? Bør jeg være mer eksplisitt? Sitter litt langt inne å være så åpen 😅

jeg får mange likes og matcher, men mange tar ikke kontakt. De som gjør det er gjerne yngre menn som sender dickpics og sier de har lyst på sex, men tar ikke konkret initiativ til å treffes. Virker som det er tanken som tenner dem mer enn å faktisk møte meg. 

Hva gjør jeg galt? Bare ha litt tålmodighet? Ganske fersk på Tinder. 

Anonymkode: fe549...4c9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva hadde du tenkt om en mann skrev det i bio?

Akkurat, så hvorfor er det greit at du gjør det?

Anonymkode: eb8eb...8f6

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig er det grei at menn skriver det i bio! Er jo det beste OM han skriver det, så kan man gå videre til neste om man søker forhold. 

Til TS: Jeg synes du skal skrive at du ser etter noe forpliktende uforpliktende. Ser mange menn som skriver dette. Når du skriver at du ser etter noe som kan utvikle seg, tolker jeg det som utvikle seg til forhold

Anonymkode: 38ab8...870

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Skriv at du søker fwb også her må en jo føle tiltrekning og ha en god kjemi for å få det til å fungere. Yngre menn som er mye yngre tror de bare kan komme hjem til deg for en kjappis men med en fwb får du også litt vennskap og kos i tillegg. Jeg syns det er en super ordning for min del

Anonymkode: 473e5...037

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Synes det er helt topp at de skriver det 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Selvfølgelig er det grei at menn skriver det i bio! Er jo det beste OM han skriver det, så kan man gå videre til neste om man søker forhold. 

Til TS: Jeg synes du skal skrive at du ser etter noe forpliktende uforpliktende. Ser mange menn som skriver dette. Når du skriver at du ser etter noe som kan utvikle seg, tolker jeg det som utvikle seg til forhold

Anonymkode: 38ab8...870

Fin formidling. Takk for nyttig tilbakemelding!

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fin formidling. Takk for nyttig tilbakemelding!

*formulering 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Er dame 40+. Ønsker meg en regelmessig sex-partner. En som er attraktiv, selvsikker og klarer å ta initiativ. Alder ikke så viktig. 

Skriver idag at jeg leter etter noe som kan utvikle seg. Er det for vagt? Bør jeg være mer eksplisitt? Sitter litt langt inne å være så åpen 😅

jeg får mange likes og matcher, men mange tar ikke kontakt. De som gjør det er gjerne yngre menn som sender dickpics og sier de har lyst på sex, men tar ikke konkret initiativ til å treffes. Virker som det er tanken som tenner dem mer enn å faktisk møte meg. 

Kanskje litt irrelevant men er litt nysgjerrig.. er du selv attraktiv, selvsikker og klarer å ta initiativ? Selvfølgelig vil du ha noen som har de kvalitetene, det vil jo alle, men hva har du å friste med selv?

Spør siden du sier du får så mange likes og matcher og likevel ikke klarer å finne noe så enkelt som noen som vil ha et rent seksuelt forhold?

Anonymkode: 8c021...50e

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Kanskje litt irrelevant men er litt nysgjerrig.. er du selv attraktiv, selvsikker og klarer å ta initiativ? Selvfølgelig vil du ha noen som har de kvalitetene, det vil jo alle, men hva har du å friste med selv?

Spør siden du sier du får så mange likes og matcher og likevel ikke klarer å finne noe så enkelt som noen som vil ha et rent seksuelt forhold?

Ja godt spørsmål! Jeg tar første kontakten med noen. Mener selv jeg er hyggelig og prøver å vise interesse for dem, være morsom og ha fokus på hva jeg kan bidra med. Må nok jobbe med selvsikkerheten bare. Det er en liten terskel å være veldig direkte. Vil egentlig at den andre parten kommer med de konkrete forslagene. Men jobber altså med saken. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest ChadMcChadson
Skrevet

Jeg syns det er helt innafor. Vær ærlig så vet gutta hva du er ute etter. Kanskje greit å skjule ansiktet eller sånt, sånn at ikke folk sprer rykter om du er redd for det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da ville jeg heller skrevet som du sier her at jeg ønsker meg en regelmessig sexpartner, eller en fast elsker, ville jeg kanskje da ha skrevet.

Det synes jeg høres fint ut.

Fint at du er åpen og tydelig med det du ønsker.

Tar du konkret initiativ til å treffes da? 

Etter som jeg forstår, vil du ha en fast elsker. Ikke vær redd selv for å ta initiativ. 

Du gjør neppe noe galt. Men kanskje du skal være mer frempå med å ta initiativ selv?

Skrevet

Vel, det er jo stort sett det som blir resultatet av Tinder-dating uansett. Så imo helt unødvendig å nevne. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forskjell på ren seksuell relasjon og sex med vennskap. Det siste krever egentlig litt mer og man lærer hverandre bedre å kjenne, pluss at man har det morsomt når man treffes med film og hygge eller middag, ute og går turer. Det gir oss begge bare positive opplevelser og så slipper vi begge alt av forpliktelser og man føler seg fri. 

Anonymkode: 473e5...037

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

De sender jo ikke dickpics over Tinder, så hvorfor flytter dere chatten, før dere har avtalt noe konkret, eller helst møttes?  Ved første tegn til at de egentlig ikke vil møtes, så sletter du matchen, og vekk med dem. 

Anonymkode: 132d5...1c9

Skrevet

Vær konkret. Copy-paste første avsnitt i HI og slett det ullete tullet "noe som kan utvikle seg"

Anonymkode: 42e23...d0a

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis du skriver at du søker fwb kommer du til å få enda flere dickpics og useriøse meldinger fra unge og eldre menn. Så jeg hadde ikke gjort det

Anonymkode: 07d9c...3ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...