Gå til innhold

Mellomste fyller snart 5, hva skal vi gi han ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva ennå, men hn har bursdag den 28 november og jeg har termin med minste 26 november, så vi tenkte og feire han neste søndag.

hn trenger ikke klær ( måtte fylle skapet hans nå nylig da hn hadde vokst fra det meste ) , Leker ( har så mye at det flyter over, fikk ny sykkel og seng nå i høst.

Så jeg aner ikke hva jeg skal gi da

Anonymkode: 18d0a...278

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Gjest Anonyme-meg
Skrevet

Det er ikke noen leker hn ikke bruker, som kan ryddes vekk. Også gi noe hn ønsker seg? Ta hn med i en lekebutikk, så kanskje hn finner noe 

Skrevet

Tid sammen med deg. Bare dere to. Gi ham frihet å velge hva hn vil i butikken,gå på kafe og saft et eller annet sted. Gå shopping.

Anonymkode: 301e7...010

Skrevet

Tur til lekeland, svømmehall eller trampolinepark?

Anonymkode: d2040...4a2

Skrevet

takk for tips :)

Lekland høres koselig ut,men jeg orker ikke og gå dit,men kan sende han med mannen, så kan hn få den middag han vil ha for eksempel, er sikkert en fin gave for hn

Skrevet

Lego? Hobbysett type fuglekasse, julepynt? 

Anonymkode: a7462...271

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Lego? Hobbysett type fuglekasse, julepynt? 

Anonymkode: a7462...271

han har null intresse for lego, ingen han eldste brydde seg om det heller. Hobbysett og julepynt var ikke dumt forslag

Skrevet

En 5-åring blir jo glad for alt, det er superenkelt!  Du kan kjøpe en liten bøtte med lekeslim, en kul sprettball eller hva som helst og de blir jo lykkelige! 

Jeg har 3 tenåringer (15-19), og det er nå det begynner å bli vanskelig med gaver! 

Anonymkode: 5683a...3ae

Skrevet

Tur på kino? Bowling?

Anonymkode: c0703...b79

Skrevet

men hvordan skal noen tilfeldige folk på ett debatt-forum egentlig vite hva en vilt fremmed unge faktisk ønsker seg i gaver?? 

dere burde vel vite sånne ting aller best selv... 

:kaklehone:  

Anonymkode: 185c4...f10

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...