@lfakrøll Skrevet 24. oktober 2002 #1 Del Skrevet 24. oktober 2002 Er det noen som vet om det går, og event. hvordan jeg kan lage mitt eget skrivebordsikon ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 24. oktober 2002 #2 Del Skrevet 24. oktober 2002 Må bare få oppklaring; mener du ikon eller bakgrunn på skrivebord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 24. oktober 2002 Ikon....bakgrunn kan jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 24. oktober 2002 #4 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg vat bare hvordan man kan endre ikon, men ikke lage... regner med det var d du var ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfakrøll Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 24. oktober 2002 Ja - det stemmer det ja...hadde nemlig så lyst til å lage noen tøffe ikoner selv...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. oktober 2002 #6 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jeg vet ikke heeelt, men mener å ha hørt at man kan lage ikoner i Paint. Du må nok vit hvilken størrelse de skal ha på forhånd, men jeg mener å huske at de skal være helt kvadreatiske. Ikonene lagrer du som et eller annet... hehe, husker ikke, men prøv deg frem. Så henter du dem opp og VIPS.. et IKON! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå