Anonym-bruker Skrevet 13. november 2022 #1 Del Skrevet 13. november 2022 Trodde jeg skulle unngå å bli smittet, men i går viste testen 2 streker. Er sår i halsen, og føler jeg ikke klarer svelge ordentlig. At jeg har mye spytt i munnen, men får liksom ikke svelget. Andre som hadde det sånn? Har vel litt feber, føler meg bare helt slått ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricela Skrevet 14. november 2022 #2 Del Skrevet 14. november 2022 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 19. november 2022 #3 Del Skrevet 19. november 2022 Tror ikke jeg hadde svelgeproblemer, men fikk sånn sexy rusten whisky-stemme med masse karakter i, tja, halvannen dag eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 19. november 2022 #4 Del Skrevet 19. november 2022 God bedring❤️ Hvordan går deg nå? Håper det går bedre med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym-bruker Skrevet 19. november 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 19. november 2022 Lea skrev (4 timer siden): God bedring❤️ Hvordan går deg nå? Håper det går bedre med deg. Ts her. Det går greit. Har ikke feber eller vondt i halsen lenger. Føler meg bare så sliten 🙈 litt hoste, og generelt dårlig matlyst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg