AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Del Skrevet 13. november 2022 Hei! Jeg har vært sammen med kjæresten min i 2 år nå og vi har vært samboere i 1 år. Vi er 20 og 21 år gamle. Han flyttet inn til meg for 1 år siden, så leiligheten står jo i mitt navn og det er jeg som har kjøpt alt av hvitevarer, sofa, seng, kommoder, tv bord, tv osv. Han eier mindre ting som et nattbord, blender, airfryer og diverse. Men vi deler alle felles utgifter som husleie, strøm, internett, forsikring og felles mat handel. Jeg har vurdert flere ganger å slå opp, men jeg har enda ikke klart det, prøvde en gang i sommer men jeg fikk dårlig samvittighet så da ble vi enige om å prøve på nytt. Men jeg kjenner nå at dette forholdet virkelig ikke fungerer lengre… følelsene mine har bare forsvunnet mer og mer den siste tiden, og sitter igjen med følelsen at vi bare er venner og den kjærlighets følelsen jeg en gang hadde er helt borte… før kunne jeg se for meg en fremtid med han, men dette ser jeg ikke lenger og jeg ser ikke poenget med å bli i forholdet lenger når jeg ikke har følelser. Vi har heller ikke hatt sex på snart 2 mnd, han vil ikke bli med på noe av det jeg foreslår, bruker mye tid på gaming, har sluttet å si elsker deg, klemmer meg ikke og han kysser meg heller ikke lenger. Så jeg kjenner at jeg bare vil få avsluttet dette forholdet så fort som mulig, og den tiden har kommet nå kjenner jeg. Men litt av problemet er jo at han bor hos meg, så hvis Jeg slår opp med han i kveld, så har han jo ikke noen steder å dra.. og han vil også få problemer med å komme seg til å fra jobb, men veit jo innerst inne at dette egt ikke er mitt problem. Da må han jo evt flytte hjem til faren sin igjen, fremtil han får sin egen leilighet. Og når jeg eier alle de store tingene i leiligheten, så han har jo egt ikke så mye å ta med seg. Jeg tenkte evt å tilby at jeg kan dra til mamma og sove der frem til torsdag og da har jo han 3-4 dager til å pakke ned sine ting og ta med seg alt han eier i fra leiligheten min. Også flytter jeg tilbake i leiligheten min på torsdag. Men jeg føler liksom at jeg kaster han på gata og jeg får litt dårlig samvittighet, men jeg kan jo ikke bli værende i et forhold jeg vil ut av og i et dødt forhold… Vi har hatt mange oppturer og nedturer i forholdet hvor vi har prøvd gang på gang å forbedre forholdet, men det går ikke. Jeg hat virkelig gjort alt jeg kan og jeg har endret meg han har også endret seg, men så faller han tilbake i gamle spor maks 1 uke seinere… og jeg kjenner at jeg ikke vil kaste bort mer tid på dette forholdet. så mitt spm til dere, hvordan slå opp på best mulig måte? Vil liksom ikke ha noe uoppgjort imellom oss… Takk på forhånd<3 Anonymkode: e5ad8...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #2 Del Skrevet 13. november 2022 Skjønner at dette ikke er lett, men sett deg ned sammen med han og fortell hva du føler. Hvis du kjenner på en såpass dårlig samvittighet, så kan du jo si til han ang. det forslaget du skrev ned at du kan sove hos moren din og han kan få tiden til å pakke. Jeg ville hvertfall gjort det slikt❤️ Anonymkode: 97865...004 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #3 Del Skrevet 13. november 2022 Det er jo ikke nødvendigvis sånn at dere må være fra hverandre fra den dagen du har sagt at du ikke vil mer. Folk bor jo sammen i mndsvis etter brudd. Men hvis han har en far han kan dra til så tåler dere vel å være sammen i 3-4 dager etter et brudd? Hadde satt meg ned med han og sagt at det funker ikke lenger Anonymkode: 3e5c0...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #4 Del Skrevet 13. november 2022 Slå opp, slutt å del seng, men la han få bo hos deg i x-antall uker til han finner seg noe annet. (sett dato på dere er enige om at han må flytte ut og skriv slik at det i ettertid ikke blir noen uenigheter om flyttedato. Anonymkode: bc3cd...293 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 13. november 2022 #5 Del Skrevet 13. november 2022 Jeg ville gjort sånn som du foreslo i HI. Evt. gitt han 3-4 dager på å flytte uten at du flyttet ut for den perioden. Bodde selv sammen med eksen min i 2 mnd. mens jeg fant meg annen plass å bo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 13. november 2022 #6 Del Skrevet 13. november 2022 Da eksen min slo opp med meg, bodde vi sammen i en uke, til han hadde funnet seg en leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå