Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en mann som farger håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier du?

Anonymkode: 29afa...0b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk ikke. Farger håret selv, men jeg hadde nok følt han var litt feminin da. Mulig jeg kunne vendt meg til det, men min første tanke er nei. Sikkert tåpelig av meg😄

Anonymkode: ff246...a46

Skrevet

Det må da være andre ting ved en mann som tiltrekker enn naturlig hårfarge? 🤣

Anonymkode: 99326...042

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Uff, nei. Det blir for feminint for meg.

Skrevet

So de tykkjer om grått hår? 

• Liker 1
Skrevet

Kunne gjernevært sammen med en mann som farga hår, men da måtte det vært blått eller lilla eller rosa. Ufattelig usexy med alle som ikke eier egen aldring. Rosa hår er statement, farga brunt/svart/kommunefarga er bare trist aldringskrise. 

Anonymkode: addbe...91c

• Liker 2
Skrevet

Det bestemmer han selv. Men det må se fint ut. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, men han må ikke, han må ikke ha hår heller, så det området er dekt for de som bekymrer seg over det 😅😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kunne gjernevært sammen med en mann som farga hår, men da måtte det vært blått eller lilla eller rosa. Ufattelig usexy med alle som ikke eier egen aldring. Rosa hår er statement, farga brunt/svart/kommunefarga er bare trist aldringskrise. 

Tja, ein del vert gråhåra allereie i byrjinga av tjueåra, skal dei aldri få oppleva å vera unge? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hva sier du?

Anonymkode: 29afa...0b0

Hvilken farge?

Hvis det er for å dekke grått hår, ser ikke problemet. Jeg gjør det selv.

Men hvis det er blått, grønt, lilla eller andre unaturlige hårfarger typ venstreekstreme raddiser - glem det. 

• Liker 1
Skrevet

Ja selvfølgelig. Er vel ikke noen forskjell på om en mann eller dame farger håret.

Anonymkode: b8480...7db

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

:rulle: 

Skrevet
Nattens rytter skrev (5 minutter siden):

Tja, ein del vert gråhåra allereie i byrjinga av tjueåra, skal dei aldri få oppleva å vera unge? 

Menn skal ikke pynte på utsende sitt!! Det er alt for femi 😹

Anonymkode: 14fe1...8cd

• Liker 1
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: 6b13d...5aa

Skrevet

Vel, du ser ikkje skilnad på farga og ufarga hår om ein fargar håret annankvar veke. I mi bok er grått hår avstyggjeleg stygt. 

Skrevet

Kommer an på alder og farge for min del. 

Skrevet
Nattens rytter skrev (4 minutter siden):

Vel, du ser ikkje skilnad på farga og ufarga hår om ein fargar håret annankvar veke. I mi bok er grått hår avstyggjeleg stygt. 

Vil heller ha en selvsikker mann med grått hår, enn en mann som er så usikker på seg selv at han må farge håret 🙄

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil heller ha en selvsikker mann med grått hår, enn en mann som er så usikker på seg selv at han må farge håret 🙄

Til alt hell er det mange som freistar å få attende sin opphavlege hårfarge:

https://www.rapamycin.news/t/reverse-gray-hair-hair-repigmentation/2765

Endret av Nattens rytter
Skrevet

Det ville ikke falt meg inn at det skulle ha noe å si - jeg ville antagelig ikke lagt merke til det med mindre det var neonfarget eller han fortalte det (og en mann som snakker mye om sitt eget utseende ville vært et større problem). jeg har nok av venninner som farger håret, enten for variasjon eller for å skjule grå hår) uten at jeg dømmer dem for det, hvorfor skulle jeg legge så mye mer i at en mann gjør det?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg (kvinne) farger håret mitt, fordi det er delvis grått. Det handler ikke om selvsikkerhet, men om hva jeg føler meg finest med. 

Jeg ser ikke helt forskjell på om menn farger håret sitt, når så mange kvinner gjør det. 

Anonymkode: 42ee3...bd6

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...