AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 … og de henger seg opp i den opplagte ubalansen på Tinder og nekter å respondere på opplagte råd om å legge vekk mobilen og komme seg ut i det virkelige liv og møte folk der. Det samme kan også kvinner med fordel gjøre, hvis de ønsker ekte relasjoner og en mulighet til å vurdere menns intensjon over tid med alle de faktorer som kroppsspråk, nettverket til mannen, måten han responderer til andre på etc; altså et helhetsinntrykk. Man får ikke dette helhetsinntrykket via tinder. Sånn er det bare. Det nytter nemlig ikke å forfekte problemet ubalansen på et norsk Internett forum. Det vil ikke endre en dritt. Det eneste dette medfører er å videre gå nedover i den negative spiralen og ytterligere miste sosiale ferdigheter og samtidig bli mer bitter - som igjen vil minske egne sjanser i det virkelige liv hvor det er helt andre spilleregler og andre ting som vektlegges enn på mobilen. Da snakker jeg ikke om å dra ut på byen, men engasjere seg i fritidsaktivitet hvor man naturlig møter folk. Majoriteten av de parene jeg kjenner i dag har møttes slik; hobby eller via felles kjente. Hvorfor tviholde på appen og fortsette frustrasjonen hvis det overhodet ikke funker??? Anonymkode: 9a615...fae 2 6
exictence Skrevet 13. november 2022 #2 Skrevet 13. november 2022 (endret) Flere har truffet hverandre på Tinder, andre datingapper, uten datingapper. Uansett hvor og hva man tviholder på, så tviholder vel mange på håpet, vil jeg tro. Komme seg ut i det virkelige liv, ja. Ja det er lurt, men det synes jeg datingapper er ingen hindring til å få til et møte gjennom det, eller andre steder. Egentlig lettere å finne noen å treffe via datingapper, synes jeg. Endret 13. november 2022 av exictence
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #3 Skrevet 13. november 2022 Må du ta deg en bolle. Har du ikke fått med deg den enorme mengden innlegg her inne fra kvinner som sutrer over nettdating og app’er? Det er faktisk utelukkende kvinner som sutrer når de ikke får ting som de vil, eller får napp hos de menn de selv mener de fortjener. Menn stortsett bare påpeker de faktum som de finnes mengder empiri for. Det er svært sjelden jeg hører menn sutre ove nettdating. De aller fleste ler over hvordan ting er og at kvinner er så villige til å ødelegge for seg selv, men så tilpasser de seg realitetene. Imotsetning til det andre kjønnet. Anonymkode: 85558...954 1 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #4 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Må du ta deg en bolle. Har du ikke fått med deg den enorme mengden innlegg her inne fra kvinner som sutrer over nettdating og app’er? Det er faktisk utelukkende kvinner som sutrer når de ikke får ting som de vil, eller får napp hos de menn de selv mener de fortjener. Menn stortsett bare påpeker de faktum som de finnes mengder empiri for. Det er svært sjelden jeg hører menn sutre ove nettdating. De aller fleste ler over hvordan ting er og at kvinner er så villige til å ødelegge for seg selv, men så tilpasser de seg realitetene. Imotsetning til det andre kjønnet. Anonymkode: 85558...954 Det er jentenes tur nå! Ta et steg bak i køen unge mann! Kvinner har blitt undertrykket i tusener av år.... Her har du ei som kan sette deg og incel-meningene dine på plass Anonymkode: 5509c...126 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #5 Skrevet 13. november 2022 Menn er i overflod. Derfor bør vi plukke de beste for å føre gener videre. Nei, vi trenger ikke ta hensyn. Vi må heller lære menn fra ung alder, at ikke alle kan få kjæreste og eller familie. Bruk heller livet på fornuftige ting, som jobb og samfunn. Anonymkode: 4003b...2de 2
Gjest ChadMcChadson Skrevet 13. november 2022 #6 Skrevet 13. november 2022 Kvinner sutrer om alt annet så la nå menn få lov til å sutre litt de også. Dating markedet er brutalt og urettferdig, og det er ikke rart mange menn føler det de gjør
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #7 Skrevet 13. november 2022 De samme mennene ble valgt vekk før også, de som var ufine, ekle og uten sosiale antenner. De gikk hjem alene og klaga på alle de vanskelige damene de traff ute på byen. De kjekke gutta feide over nye damer hver helg og etterlot seg hopetall av hekta og nypulte damer....akkurat som nå,med datingappene. Anonymkode: aeb7f...4a8
Gjest ChadMcChadson Skrevet 13. november 2022 #8 Skrevet 13. november 2022 Just now, AnonymBruker said: De samme mennene ble valgt vekk før også, de som var ufine, ekle og uten sosiale antenner. De gikk hjem alene og klaga på alle de vanskelige damene de traff ute på byen. De kjekke gutta feide over nye damer hver helg og etterlot seg hopetall av hekta og nypulte damer....akkurat som nå,med datingappene. Anonymkode: aeb7f...4a8 Uthevet nøkkelordet. Men det er interessant du nevner det å lykkes på byen. Var ute i går og så for det meste damer på dansegulvet og det var nesten ingen mannfolk som gadd ta initiativ. Så det var langt flere damer som ga mer for å få oppmerksomhet fra menn. Det var ganske håpløst for damene. Så til og med det jeg vil karakterisere som 9 og 10ere på dansegulvet og de ga alt. Det er enten noe galt med dem siden de må gjøre så mye for å få menns oppmerksomhet, eller så er det noe fundamentalt galt med bylivet i det siste (for kvinner) Har sett en trend etter at koronarestriksjoner ble opphevet. Færre og færre menn prøver seg på damer på byen også. Har sett venninnegjenger som bare sitter i sin bås og titter ut i håp om at noen skal komme bort. Sett mindre pene venninnegjenger hvor stemninga er elendig og de fleste ser regelrett ulykkelige ut. Er visstnok også et overskudd på byen. 65% kvinner. Så jeg bare smiler og tenker damer har godt av å slite de også. De gutta som gjør det bra med damene og er kjekke trenger ikke dra på byen
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #9 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De samme mennene ble valgt vekk før også, de som var ufine, ekle og uten sosiale antenner. De gikk hjem alene og klaga på alle de vanskelige damene de traff ute på byen. De kjekke gutta feide over nye damer hver helg og etterlot seg hopetall av hekta og nypulte damer....akkurat som nå,med datingappene. Anonymkode: aeb7f...4a8 De blir jo valgt bort lenge før de får vise at de er ufine eller ekle eller lignende... Omtrent halvparten av menn på Tinder får "aldri" noen likes, og om de får det er det en eller annen overvektig alanemor med fire unger som ser ti år eldre ut enn alderen sin som de liksom skal kjempe om. Det er klart de gir opp. Siste avsnitt er greit. De aller kjekkeste gutta feier fortsatt over nye damer hver helg. Forskjellen er vel bare at de feier over flere, og at de som bare er 8/10 ikke lenger får noen i nærheten av sitt nivå. De får ligge, men bare med damer de helst ikke vil bli sett offentlig med. Det er flere og flere menn som er helt utenfor alt som har med sex og forhold å gjøre. Fakta. Flott trend. Anonymkode: 5509c...126
Gjest ChadMcChadson Skrevet 13. november 2022 #10 Skrevet 13. november 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Flott trend. Anonymkode: 5509c...126 Så en liknende grad bare med at de viste når iphone kom på markedet. Smarttelefoner og sosiale medier har ødelagt damer. I tillegg til tinder buffeen de koser seg med. Til deres forsvar har de alltid vært overfladiske og egoistiske, bare at nyere teknologi har gjort det med åpenbart. Legg så til at det ikke lenger er noen negativ konsekvens for å holde på som de vil, så vil se fortsette å bli verre. Eneste løsningen du har som mann er å enten jobbe deg ihjel for smuler, eller så kan du bare gi faen og melde deg ut
Rosakatt Skrevet 13. november 2022 #11 Skrevet 13. november 2022 ChadMcChadson skrev (7 minutter siden): Så en liknende grad bare med at de viste når iphone kom på markedet. Smarttelefoner og sosiale medier har ødelagt damer. I tillegg til tinder buffeen de koser seg med. Til deres forsvar har de alltid vært overfladiske og egoistiske, bare at nyere teknologi har gjort det med åpenbart. Legg så til at det ikke lenger er noen negativ konsekvens for å holde på som de vil, så vil se fortsette å bli verre. Eneste løsningen du har som mann er å enten jobbe deg ihjel for smuler, eller så kan du bare gi faen og melde deg ut Beklager for å svare deg igjen, men husk at antallet som blir spurt ikke nødvendigvis gjenspeiler sannheten Vet man med seg selv at man ikke var med i undersøkelsen, kan man tvile Men vet at ting er ille ja 😔 Men hvordan vet vi at det ved sikkerhet var bedre før? Vi er jo også mange fler i verden idag enn tidligere, så antallet innenfor en gruppe som havner utenfor, vokser naturligvis også Ikke at du eller andre kommer til å være utenfor foraltid! Husker også hva du sa i det jeg svarte på ista 😅 Syns sosiale medier har ødelagt mye for mange generelt, ikke bare damer Jeg burde gjøre andre ting istedenfor æ prokastinere her inne foreksempel 😂 Men sosiale medier har kommet med mye bra også
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #12 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn er i overflod. Derfor bør vi plukke de beste for å føre gener videre. Nei, vi trenger ikke ta hensyn. Vi må heller lære menn fra ung alder, at ikke alle kan få kjæreste og eller familie. Bruk heller livet på fornuftige ting, som jobb og samfunn. Anonymkode: 4003b...2de Det er overflod av kvinner også. Hvorfor lar vi de få assistert befruktning? Burde vi ikke plukke de beste kvinnene for å føre gener videre? Anonymkode: d33c6...462
Gjest ChadMcChadson Skrevet 13. november 2022 #13 Skrevet 13. november 2022 4 minutter siden, Rosakatt said: Beklager for å svare deg igjen, men husk at antallet som blir spurt ikke nødvendigvis gjenspeiler sannheten Vet man med seg selv at man ikke var med i undersøkelsen, kan man tvile Men vet at ting er ille ja 😔 Men hvordan vet vi at det ved sikkerhet var bedre før? Vi er jo også mange fler i verden idag enn tidligere, så antallet innenfor en gruppe som havner utenfor, vokser naturligvis også Ikke at du eller andre kommer til å være utenfor foraltid! Husker også hva du sa i det jeg svarte på ista 😅 Syns sosiale medier har ødelagt mye for mange generelt, ikke bare damer Jeg burde gjøre andre ting istedenfor æ prokastinere her inne foreksempel 😂 Men sosiale medier har kommet med mye bra også Den grafen som ble postet er visstnok funn forskere har gjort. Ihvertfall det jeg husker det som, mulig jeg tar feil. Det jeg savner er norsk forskning på dette feltet. Mulig kjønnsforskere eller den gruppen forskere som driver med det ikke er interessert. Hvem vett. Ja, jeg prokrastinerer mye selv 😂
Rosakatt Skrevet 13. november 2022 #14 Skrevet 13. november 2022 ChadMcChadson skrev (Akkurat nå): Den grafen som ble postet er visstnok funn forskere har gjort. Ihvertfall det jeg husker det som, mulig jeg tar feil. Det jeg savner er norsk forskning på dette feltet. Mulig kjønnsforskere eller den gruppen forskere som driver med det ikke er interessert. Hvem vett. Ja, jeg prokrastinerer mye selv 😂 Åja, da er den nok mer troverdig 🤔 Kanskje du blir nødt til å ta saken i egne hender? 😅🧑🔬 Sammen er vi treige 😅
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #15 Skrevet 13. november 2022 Problemet er alle som tror at Tinder er veien å gå. Det er ikke vanskelig å møte noen av motsatt kjønn. Virker som at en hel generasjon har mistet sosialkompetanse. Hvordan er det teksten går, «i have 99 problems, but a bitch aint one». Seriøst, å møte jenter er virkelig ikke vanskelig. Kom dere av Tinder. Gå ut å bruk den sosiale kompetansen dere har (burde ha). Vær åpen. Bruk humor/selvironi, ha selvtillit uten arroganse og glimt i øyet. Anonymkode: 80f78...3f3 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #16 Skrevet 13. november 2022 ChadMcChadson skrev (46 minutter siden): Så en liknende grad bare med at de viste når iphone kom på markedet. Smarttelefoner og sosiale medier har ødelagt damer. I tillegg til tinder buffeen de koser seg med. Til deres forsvar har de alltid vært overfladiske og egoistiske, bare at nyere teknologi har gjort det med åpenbart. Legg så til at det ikke lenger er noen negativ konsekvens for å holde på som de vil, så vil se fortsette å bli verre. Eneste løsningen du har som mann er å enten jobbe deg ihjel for smuler, eller så kan du bare gi faen og melde deg ut Bare å dra til utlandet for å finne en dame 👍 Anonymkode: c1618...f8f 1
Gjest ChadMcChadson Skrevet 13. november 2022 #17 Skrevet 13. november 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Bare å dra til utlandet for å finne en dame 👍 Anonymkode: c1618...f8f Takk for tips men jeg føler ikke den gnisten lenger når jeg ser det motsatte kjønn 😃
Opsie Skrevet 13. november 2022 #18 Skrevet 13. november 2022 1 hour ago, ChadMcChadson said: Uthevet nøkkelordet. Men det er interessant du nevner det å lykkes på byen. Var ute i går og så for det meste damer på dansegulvet og det var nesten ingen mannfolk som gadd ta initiativ. Så det var langt flere damer som ga mer for å få oppmerksomhet fra menn. Det var ganske håpløst for damene. Så til og med det jeg vil karakterisere som 9 og 10ere på dansegulvet og de ga alt. Det er enten noe galt med dem siden de må gjøre så mye for å få menns oppmerksomhet, eller så er det noe fundamentalt galt med bylivet i det siste (for kvinner) Har sett en trend etter at koronarestriksjoner ble opphevet. Færre og færre menn prøver seg på damer på byen også. Har sett venninnegjenger som bare sitter i sin bås og titter ut i håp om at noen skal komme bort. Sett mindre pene venninnegjenger hvor stemninga er elendig og de fleste ser regelrett ulykkelige ut. Er visstnok også et overskudd på byen. 65% kvinner. Så jeg bare smiler og tenker damer har godt av å slite de også. De gutta som gjør det bra med damene og er kjekke trenger ikke dra på byen Mulig jeg bare er en fyr som er litt dårlig på flørting og sjekking, men du er sikker på at de ikke bare danset og koste seg helt uten at det var noen form for invitasjon til sjekking? Tross alt ganske mange damer som liker sånt. Mange har kjæreste til og med. Bare det faktum at de sitter som en venninnegjeng sier sitt. Jeg tror ikke de er på sjekkeren for å si det sånn. For du kan stort sett bare glemme å prøve og sjekke opp en av de jentene i den venninnegjengen i båsen. Personer som sitter i gjenger i båser er ikke akkurat det jeg vil kategorisere som åpne for sjekking. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #19 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Problemet er alle som tror at Tinder er veien å gå. Det er ikke vanskelig å møte noen av motsatt kjønn. Virker som at en hel generasjon har mistet sosialkompetanse. Hvordan er det teksten går, «i have 99 problems, but a bitch aint one». Seriøst, å møte jenter er virkelig ikke vanskelig. Kom dere av Tinder. Gå ut å bruk den sosiale kompetansen dere har (burde ha). Vær åpen. Bruk humor/selvironi, ha selvtillit uten arroganse og glimt i øyet. Anonymkode: 80f78...3f3 Hjelper ikke å gå ut i virkeligheten når det er utseende jenter går etter. Tinder viser minstekravet disse kvinnene krever for å være assosiert med en mann. Anonymkode: d33c6...462 1
Gjest ChadMcChadson Skrevet 13. november 2022 #20 Skrevet 13. november 2022 2 minutter siden, Opsie said: Mulig jeg bare er en fyr som er litt dårlig på flørting og sjekking, men du er sikker på at de ikke bare danset og koste seg helt uten at det var noen form for invitasjon til sjekking? Tross alt ganske mange damer som liker sånt. Mange har kjæreste til og med. Bare det faktum at de sitter som en venninnegjeng sier sitt. Jeg tror ikke de er på sjekkeren for å si det sånn. For du kan stort sett bare glemme å prøve og sjekke opp en av de jentene i den venninnegjengen i båsen. Personer som sitter i gjenger i båser er ikke akkurat det jeg vil kategorisere som åpne for sjekking. Jeg kan faktisk se forskjellen på det å danse og kose seg med venninner og det å ville ha oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Nei, men du ser hvor kontaktsøkende de er. Selv pleier jeg å sitte i båser selv med kompiser og damene deres og vi søker ikke utover. Men du har selvsagt et poeng da, finnes alle mulige typer damer på byen. Er bare at jeg observerer de fleste siden jeg er skapt med autisme som gjør at jeg kontinuerlig absorberer all informasjon i rommet. Og ikke minst at jeg kartlegger utviklinger. Har diskutert observasjoner med kompiser som er normale og de ser også den samme trenden. Min hypotese er at korona snudde alt på hodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå