hilli Skrevet 7. desember 2005 #1 Skrevet 7. desember 2005 (endret) Frustrerende, andre med samme problem? Endret 7. desember 2005 av hilli
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. desember 2005 #2 Skrevet 7. desember 2005 Nei, hva skjer når du prøver å logge deg inn?
Malama Skrevet 7. desember 2005 #4 Skrevet 7. desember 2005 Hva sliter du med da? Det er myyyye lettere å svare på om vi har samme problem om du forteller oss hva som er problemet. Ja, jeg ser du ikke får logget inn, men hva er problemet? Får du ikke opp innloggingssida? Får du en feilmeldign en plass? Hvilken feilmeldig? sååå mye lettere å svare om du forteller dette. (beklager, men jeg jobber med brukerstøtte, så bær over med min frustrasjon på akkurat dette feltet...) forøvrig: JEg prøvde men fikk beskjed om at sertifikatet hadde sluttet å virke, at det enten var gått ut på ato eller sluttet å virke. Det er meget mulig mitt er gått ut på dato altså jeg, jeg gadd ikke laste et nytt, jeg bruker somregel ikke banken på jobb, men om jeg hadde visst at det var denne feilmeldingen du også fikk (og du HADDE lastet et nytt uten at det hjalp) så hadde det vært lettere å svare på det du spør om...
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2005 #5 Skrevet 8. desember 2005 Samme maskin som alltid? Tenker på sertifikatet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå