AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 Jeg er 22 og hun er en gift dame i slutten av 40-åra. Påstår hun ikke har hatt sex på 3 år. Ikke så moralsk forkastelig selv om hun er gift da? Mannen hennes er visst mye borte på forretningsreiser. Anonymkode: 87236...7a1
visp Skrevet 13. november 2022 #2 Skrevet 13. november 2022 Hun er ikke riktig skrudd sammen i hodet om hun går på en så mye yngre fyr. Ville holdt meg langt unna om jeg var deg; det lukter bråk lang vei. Det er bedre om du holder deg til din egen alder.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #3 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg er 22 og hun er en gift dame i slutten av 40-åra. Påstår hun ikke har hatt sex på 3 år. Ikke så moralsk forkastelig selv om hun er gift da? Mannen hennes er visst mye borte på forretningsreiser. Anonymkode: 87236...7a1 Kjør på!😁 Anonymkode: 53c29...6f1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #4 Skrevet 13. november 2022 Kjør på lever en gang. Hun får dekt alle behov i ekteskapet utenom sex og da skal det mye til for at hun får følelser for deg. Dette er meget bra deal for deg. Mindre drama. hilsen kvinne ca 50. Anonymkode: ea3fc...05f
exictence Skrevet 13. november 2022 #5 Skrevet 13. november 2022 Litt rart. Er mannen hennes enig i det? Hvis så, er det jo helt greit.
Blåjojo Skrevet 13. november 2022 #6 Skrevet 13. november 2022 Det er moralsk forkastelig uansett om hun får dekt sitt behov for sex i ekteskapet eller ikke. Men det er ingen andre enn dere to som kan eller skal bedømme dette, så om det føles riktig er det bare å kjøre på.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #7 Skrevet 13. november 2022 Blåjojo skrev (5 minutter siden): Det er moralsk forkastelig uansett om hun får dekt sitt behov for sex i ekteskapet eller ikke. Men det er ingen andre enn dere to som kan eller skal bedømme dette, så om det føles riktig er det bare å kjøre på. Det moralske kompasset er uansett borte hos de fleste disse dager. Pluss med alder så er ikke alt svart/hvitt lengre. Anonymkode: ea3fc...05f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #8 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjør på lever en gang. Hun får dekt alle behov i ekteskapet utenom sex og da skal det mye til for at hun får følelser for deg. Dette er meget bra deal for deg. Mindre drama. hilsen kvinne ca 50. Anonymkode: ea3fc...05f Hva hadde du sagt om det var en gift mann og en 22 årig kvinne ? Anonymkode: b4477...975
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #9 Skrevet 13. november 2022 Gratulerer. I tyveårene levde og åndet jeg for voksne, gjerne gifte kvinner som var på forretningsreise. Ble kjent på nettet, hadde oss på hotell rundt om i oslo. Fin tid jeg ksn se tilbake på. Anonymkode: 07f79...99e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #10 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva hadde du sagt om det var en gift mann og en 22 årig kvinne ? Anonymkode: b4477...975 Samme det er begge voksne og det var henne som skrev har sjans på et knull med en mann fra tinder. Anonymkode: ea3fc...05f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #11 Skrevet 13. november 2022 Høres ut som du er catfishet. Anonymkode: 7c716...d1f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #12 Skrevet 13. november 2022 Sikker på at ikke du juger deg opp på alderen din. Du høres fjortis ut. Anonymkode: 69b25...fe6
bullehurk Skrevet 13. november 2022 #13 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjør på lever en gang. Hun får dekt alle behov i ekteskapet utenom sex og da skal det mye til for at hun får følelser for deg. Dette er meget bra deal for deg. Mindre drama. hilsen kvinne ca 50. Anonymkode: ea3fc...05f Helt enig ! Det blir en kjempeopplevelse for dere begge, beste sexen som finnes er mellom ung mann/moden kvinne. Hennes mann er hennes ansvar, ikke ditt. Enhver har sitt eget moralske kompass. Kos dere og nyt, perfekt alderskombo for gloheit sex. Kv. 46. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #14 Skrevet 13. november 2022 Mest sannsynlig chatter du med en catfish gubbe som tenner på å spille dame og få menn til å tenne på han Anonymkode: 7a1bc...634 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #15 Skrevet 14. november 2022 bullehurk skrev (11 timer siden): Helt enig ! Det blir en kjempeopplevelse for dere begge, beste sexen som finnes er mellom ung mann/moden kvinne. Hennes mann er hennes ansvar, ikke ditt. Enhver har sitt eget moralske kompass. Kos dere og nyt, perfekt alderskombo for gloheit sex. Kv. 46. Jepp hos meg er det motsatt. Han som er opptatt, men jeg er single. Han er 15 år yngre. Jeg koser meg og det morale kompasset har gått ad dundas for 10 år siden. Livet er ikke svart hvitt og man lever en gang og man skal kose seg. Folk i min aldersgruppe 50+ er utvalget uansett veldig dårlig og det skal mye til for at jeg gidder noe sambo forhold nå. Har det alt for godt alene. Skal jeg ha noen i livet mitt skal de tilføre det noe positivt ikke mer negativt. Og min fwb tilfører det absolutt noe positivt. Gir spenning og krydder i hverdagen. Anonymkode: ea3fc...05f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå