Seola Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 Bor hjemme og gikk rett forbi faren min idag, og han kjørte meg på jobb. Sitter nå på jobb og ser at det er farsdag. Ringte mamma og hun sa at han har glemt det. Skal jeg bare ta farsdag i morgen/tirsdag og håpe han aldri finner ut at det var idag eller forsøke å skrive ett kort som jeg gir han når jeg kommer hjem? Vil ikke at han skal bli lei seg osv
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #2 Skrevet 13. november 2022 Vi glemte det også i år, sendte han en fin hilsing på sms og bestilte et abonnement på et blad han liker🙂 Anonymkode: 1dbc8...804
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #3 Skrevet 13. november 2022 Kort og sjokolade feks. Overraskelsesbesøk i kveld med kake fra frossendisken på meny. Overasskelsesbesøk med mcdonalds, sushi etc. Eller bare overraskelsesbesøk som i godt selskap. Men nei å lyve det tror jeg ikke gjør seg bra, spesielt om han forstår at du glemte det. Anonymkode: 1426c...2f6 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #4 Skrevet 13. november 2022 både farsdag og morsdag er selvfølgelig bare tullball uansett. enda mer sludder for at handelsstanden skal skrape til seg enda mer penger... Anonymkode: fe434...26f 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #5 Skrevet 13. november 2022 Ville ikke tenkt på det.. dere møtes ofte, feirer nok bursdager og jul? Jeg ordnet ikke noe her hjemme, fordi jeg heller ikke får noe fra samboeren. Kjenner det er veldig greit å slippe det stresset Anonymkode: a87f2...00d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #6 Skrevet 13. november 2022 Kjøpte skumnisser og tørket reinkjøtt på bensinstasjonen 😄 Strålende fornøyd pappa her! 🤣 Anonymkode: fd3e9...90b 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #7 Skrevet 13. november 2022 Jeg hadde helt klart gratulert han idag, spesielt hvis han har sosiale medier, for da har han garantert fått det med seg i løpet av dagen. Anonymkode: 26a90...57c
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #8 Skrevet 13. november 2022 10 hours ago, Seola said: Bor hjemme og gikk rett forbi faren min idag, og han kjørte meg på jobb. Sitter nå på jobb og ser at det er farsdag. Ringte mamma og hun sa at han har glemt det. Skal jeg bare ta farsdag i morgen/tirsdag og håpe han aldri finner ut at det var idag eller forsøke å skrive ett kort som jeg gir han når jeg kommer hjem? Vil ikke at han skal bli lei seg osv Farsdag er alltid søndag, så han gjennomskuer fort en bløff Anonymkode: a84ad...a0a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #9 Skrevet 13. november 2022 Jeg sendte en SMS til faren min. Vi er naboer, og sees ofte. Han kan få klem og kake en annen dag. Anonymkode: 1ecad...781
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #10 Skrevet 14. november 2022 Valentinsdag....morsdag....farsdag....hva med alle oss som aldri har hatt foreldre da? Finnes det ikke noe som heter barnsdag? Anonymkode: 530d2...939
Rights Skrevet 14. november 2022 #11 Skrevet 14. november 2022 Skrev til min far at jeg synes hele dagen er en tullete dag. Den ble 'lagd' slik at noen fjotter kan selge masse fjas, for å bli rike.. men avsluttet det hele med at jeg setter veldig pris på han uansett.
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 14. november 2022 #12 Skrevet 14. november 2022 Farsdag som morsdag er vel funnet på, og idag vedlikeholdt for å kunne selge til de med fedre? Jeg ringte faren min engang, han sa det ikke var noe spess med farsdag og det går så fint uten gratulasjon. Noe jeg er enig i, da det er mer enn nok "ting" gjennom hele året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå