Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste par dagene har babyen min på 10 uker begynt å nappe noe voldsomt i brystet, spesielt den ene siden. Virker nesten ikke som han prøver å suge en gang, bare tar tak og draaaar i brystknoppen til han detter av for så å koble seg på igjen og gjøre det samme på nytt. Han virker i tillegg veldig sint og frustrert når han holder på - føler at jeg har en liten pitbull på brystet!

Ammingen har gått som smurt hele tiden frem til dette, men nå er jeg jo så sår at jeg gruer meg til hver amming :( 

Noen som vet hva dette kan komme av og har noen gode råd og tips?

Anonymkode: bd611...cdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De siste par dagene har babyen min på 10 uker begynt å nappe noe voldsomt i brystet, spesielt den ene siden. Virker nesten ikke som han prøver å suge en gang, bare tar tak og draaaar i brystknoppen til han detter av for så å koble seg på igjen og gjøre det samme på nytt. Han virker i tillegg veldig sint og frustrert når han holder på - føler at jeg har en liten pitbull på brystet!

Ammingen har gått som smurt hele tiden frem til dette, men nå er jeg jo så sår at jeg gruer meg til hver amming :( 

Noen som vet hva dette kan komme av og har noen gode råd og tips?

Baby napper ofte i bryst for å starte utdrivning. Kan det være at du har litt mindre melk i venstre bryst / senere utdrivning? Kan også være økedøgn :)

Bare fortsett å legg til baby så ofte du merker tegn til sult/uro, så går det helt sikkert seg til ganske snart :)

• Liker 1
Skrevet

Har du prøvd å variere ammestillinger? Babyen min holdt også på sånn, for meg hjalp det med tilbakelent amming en periode

Anonymkode: 2857f...4bb

Skrevet

Takk for svar 😊 har brukt tilbakelent amming nesten hele tiden da både jeg og baby har vært så komfortabel med det. Har brukt sittende amming og tvilling i dag for å se - og ingen napping!! Kan barnet bli «lei» en stilling?

Antakelig i kombinasjon med økedøgn, han har stort sett ligget til bryster i hele dag 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...