Gå til innhold

Hva kjøper dere til snart 3 åring og 5 åring til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er planen?🙂

Anonymkode: 50336...1f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5- åringen ønsker seg schleich-  hester så det blir en større pakke der. Ellers noe klær og et par bøker. Har ikke 3- åring men når 5- åringen var 3 så fikk hun en dukke og dukkevogn (arv). 

Anonymkode: b433a...9b2

Skrevet

Min får Barbie, barbieting og noen møbler til dukkehuset. Jeg pleier å ta med barnet på lekebutikken en stund før jul, også skriver vi ned alt hun ønsker seg. 

Anonymkode: f36fa...e9d

Skrevet

Min er snart 6 og her er det magneter som står på ønskelisten, ska geomag

Anonymkode: 4a0b2...885

Skrevet

5-åringen kjøper man en ålreit sykkel og lærer barnet å sykle på den uten støttehjul før skolestart. Massevis av mestring, økt tro på egne evne til kroppskontroll og moro. Sommeren og våren 2023 skal inneholde endeløse felles gå- og sykkelturer på barnets nye skolevei - det er viktig for dets psykiske helse at et barn har frihet til å være mobil uten sine foreldre i eget nabolag, og en skolevei krever måneder med øving. 3-åringen ville jeg kjøpt ski, sykkel, skateboard eller annet så jeg fikk barnet ut på egne bein med resten av familien. Og begge ville fått nytt sett med fritidsbekledning for 2023. Brukt fra Finn, fordi barn trenger en fremtid mer enn nye ting.

Anonymkode: 0ed28...62b

Skrevet

Får masse leker( parkeringshus , biler, støvsuger og elektrisk motorsykkel til å sitte på) 

Anonymkode: 88c25...614

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er planen?🙂

Anonymkode: 50336...1f3

3 åringen får bare en lastebil han ønsker seg av oss,han får så mye ellers

5åring får skøyter og en genser han ønsker seg

Anonymkode: a8b78...2b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...