Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på bytur i helga, og vanligvis når jeg er bortreist vil han vite hvor jeg er osv. Sendte han snapper med litt info og når jeg var hjemme fra byen osv. Han åpna de kjempesent, svarte ikke og tok lite insj til kontakt. Virker som han ikke bryr seg at all. Han sender snapper med andre, ikke til meg. Blir stressa. Og vi har akkurat prata sammen om dette, at jeg blir såra når jeg ser han snapper kompiser, men ikke meg. 

Anonymkode: 6b979...43b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært på bytur i helga, og vanligvis når jeg er bortreist vil han vite hvor jeg er osv. Sendte han snapper med litt info og når jeg var hjemme fra byen osv. Han åpna de kjempesent, svarte ikke og tok lite insj til kontakt. Virker som han ikke bryr seg at all. Han sender snapper med andre, ikke til meg. Blir stressa. Og vi har akkurat prata sammen om dette, at jeg blir såra når jeg ser han snapper kompiser, men ikke meg. 

Anonymkode: 6b979...43b

Det høres veldig kjipt ut at han ikke svarer deg, men kanskje du forventer for mye kontakt? Det er lite informasjon her til å kunne gi et ordentlig svar, men hvorfor blir du såret av at han snapper kompiser men ikke deg? Kanskje han føler at du maser eller forventer for mye av han? 

Anonymkode: 1bd4d...331

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...