AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 Jeg har allerede studert andre ting i ni år, men etter at jeg fikk adhd diagnose på slutten av studiene merket jeg at det ble overraskende lett å studere. De andre tingene jeg har studert har vært ting jeg egentlig ikke ville, men som jeg tok pga vgs karakterer. Etter at jeg fikk diagnosen ble jeg en sterk B student og tenker jeg enkelt kan ta opp fag nå. Hvordan er det med obligatorisk oppmøte de fleste steder? Jeg har en ganske fleksibel jobb Anonymkode: bca03...493
Frøkenfryden Skrevet 13. november 2022 #2 Skrevet 13. november 2022 Mye obligatorisk i Oslo i alle fall. Vil tro det der blir ganske vanskelig. Jeg brukte mye tid på det. Deltidsjobb hadde flere da. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #3 Skrevet 13. november 2022 Hovedfagpraksisen blir umulig å kombinere med 100% jobb, men det er helt på slutten da. Ville ikke anbefalt det med 100% jobb. Det blir nok tilnærmet umulig å gjennomføre. Men med 60% kanskje? Anonymkode: 98a54...8af 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #4 Skrevet 13. november 2022 Hva med diagnosteringen var det som gjorde det lettere å studere? Medisiner? Anonymkode: 4ef51...19f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #5 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med diagnosteringen var det som gjorde det lettere å studere? Medisiner? Anonymkode: 4ef51...19f Medisiner hjalp, men jeg har bare brukt de et par dager i uken. Jeg fant også ut at jeg måtte slutte å prøve å bli A menneske, men heller sove lenger og droppe forelesninger AnonymBruker skrev (1 time siden): Hovedfagpraksisen blir umulig å kombinere med 100% jobb, men det er helt på slutten da. Ville ikke anbefalt det med 100% jobb. Det blir nok tilnærmet umulig å gjennomføre. Men med 60% kanskje? Anonymkode: 98a54...8af Frøkenfryden skrev (1 time siden): Mye obligatorisk i Oslo i alle fall. Vil tro det der blir ganske vanskelig. Jeg brukte mye tid på det. Deltidsjobb hadde flere da. Takk for svar. Jeg jobbet 50% ved siden av studiet jeg fikk B i mens målet med psykologi bare er å bestå. Samtidig var det bare obligatoriske ting en til to dager i uka så det har vel litt å si Anonymkode: bca03...493
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #6 Skrevet 13. november 2022 Jobbet 100% ved 5 måneder ved siden av 1. året på psykologi profesjon ved UiT, siden da var det ingenting obligatorisk. Men umulig å jobbe 100% etter hvert pga. praksis, obligatorisk oppmøte etc. Anonymkode: 830c1...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå