AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 Vi må kjøpe ny katteluke. Den vi har er ikke i god stand lenger. Det er Ferplast Swing microchip vi har nå. Indikator for retning katten har gått knakk ganske fort. Rammen for beskyttelse mot trekk knakk etterhvert og. Er det andre katteluker dere er fornøyde med? Anonymkode: 223d2...d5f
Rainbow91 Skrevet 13. november 2022 #2 Skrevet 13. november 2022 Sureflap dualscan 🙌🏼 Hatt vår i 2 år tror jeg, aldri vært noe feil med den. Man må bare huske å kjøpe hub til den. Vår er i veggen i gangen, trekker ikke noe merkbart. Eneste bittelille minuset jeg kan si om akkurat vår er at det kan dannes kondens som gjør at det fryser litt på nede ved låsen, men det kan komme av at vi har luka i en ganske tykk vegg så det blir noe på grunn av det. Men det er ikke et problem så lenge vi husker å kakke det bort av og til. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #3 Skrevet 13. november 2022 Vi har også Sureflap, har hatt det i 10 år nå og veldig fornøyd. Bytter batteri 1-2 ganger i året. Var en tråd her om dette for ikke lenge siden, du finner den nok igjen hvis du bruker søkefeltet. Anonymkode: 5651a...e7c 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #4 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi har også Sureflap, har hatt det i 10 år nå og veldig fornøyd. Bytter batteri 1-2 ganger i året. Var en tråd her om dette for ikke lenge siden, du finner den nok igjen hvis du bruker søkefeltet. Anonymkode: 5651a...e7c Takk! Skal se om jeg finner den. 😊 Anonymkode: 223d2...d5f
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #5 Skrevet 14. november 2022 Rainbow91 skrev (20 timer siden): Sureflap dualscan 🙌🏼 Hatt vår i 2 år tror jeg, aldri vært noe feil med den. Man må bare huske å kjøpe hub til den. Vår er i veggen i gangen, trekker ikke noe merkbart. Eneste bittelille minuset jeg kan si om akkurat vår er at det kan dannes kondens som gjør at det fryser litt på nede ved låsen, men det kan komme av at vi har luka i en ganske tykk vegg så det blir noe på grunn av det. Men det er ikke et problem så lenge vi husker å kakke det bort av og til. Takk! Skal sjekkes ut. 👍 Vi har montert vår i en kjellerdør. Håper forresten at ny luke har samme mål som den gamle 🙈 Anonymkode: 223d2...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå