Gå til innhold

Hvem ville du bodd med om sex ikke var en del av livet ditt?

Hvem ville du bodd med om sex ikke var en del av livet ditt?  

35 stemmer

1. 1. Hvem ville du bodd med om sex ikke var en del av livet ditt?

• Min nåværende partner
      17
    • Min bestevenn/bestevenninne
      7
    • Lever alene
      11

Anbefalte innlegg

Gjest ChadMcChadson
Skrevet (endret)

Litt nysgjerrig for jeg hadde en diskusjon med gutta om dette her. Spurte de med dame om de ville foretrukket å bo med dama eller om de hadde bodd med kompiser om sex var ute av bildet.

Ble litt satt ut av svarene så har lyst til å lage en poll her hvor begge kjønn kan svare. Veit din bestevenn/bestevenninne kan være din nåværende partner, så la oss bare si at det må være en annen person enn din nåværende partner. 

Det var ikke helt ensidig i svarene da vi diskuterte, så jeg er nysgjerrig på hva KG brukerne mener og tenker.

Endret av ChadMcChadson
La til alternativ i pollen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er uansett å bo aleine, om man har råd

Skrevet

jeg ville bodd med president trump

Anonymkode: 5a519...f3c

Skrevet

Alene. Men stemte partner, da jeg tross alt allerede vet at vi fungerer under samme tak. Jeg er glad i vennene mine, men har ikke det minste lyst til å bo med noen av dem (eller ungene deres.. ).

Skrevet

Jeg bor alene og det er det beste forutsatt ingen sex. Jeg har bodd med venner, på 6 mannsrom i det militæret, hos foreldre som voksen, med partner med og uten sex. 

Siden jeg har opplevd sex i livet (jeg har lyst til å oppleve det mer), ser jeg en stor verdi i å leve sitt eget liv og å gjøre det beste utav det økonomisk, sosialt, kulturelt og helsemessig.

Det er veldig behagelig å sette en standard for ryddighet og renhold og å ha et hjem en ikke er skamfull for å be inn folk til.

Skrevet

Jeg vil heller på med samboeren min og aldri ha sex, en å bo med noen andre kun for å ha sex.

Anonymkode: e2fec...f79

Skrevet

Plankekjøring, har et godt liv med kona og familie, og har tenkt å ha det resten av livet (etterhvert uten noe hjemmeboende barn).

Hvorfor ødelegge det for å bo sammen med noen annen? Vil også tro at det er lett å ødelegge et vennskap ved å bo sammen. Hvis spørsmålet er mer spesifikt vedrørende min bestevenn som er kvinne, hadde aldri orket å bo med henne... 

Skrevet

Er det lov å si at jeg kunne gjerne bodd 50/50 ilag med Mamma og Pappa og  alene/samboer. Både jeg og barna hadde stortrivdes ilag med mamma og Pappa. De beste feriene jeg har er med Mamma og Pappa, tror ikke min Partner synes det samme 🤣

Anonymkode: adc81...a12

Skrevet

Fortsatt mannen/samboer. Vi har bodd sammen i 13 år nå og det er fantastisk fint, selv uten sexen hadde det vært glimrende.

Anonymkode: 1cc14...d00

Skrevet

Jeg og min beste venninne er altfor uenige om barneoppdragelse til at vi kan bo sammen. Men uten barn kunne jeg fint bodd med henne. Med eller uten sex... ;)

Anonymkode: 1ffc3...3e8

Skrevet

Nå bor jeg alene. Men har bodd sammen med en partner i 10 år, bodd med venninne, og bodd i bofellesskap med 6 stk. 

Og jeg trives best med å bo alene. 

Anonymkode: 5fd9c...7c5

Gjest ChadMcChadson
Skrevet

Oi skulle kanskje ha lagt til det å bo alene som alternativ. Men takk for svar folkens!

Skrevet
ChadMcChadson skrev (4 minutter siden):

Oi skulle kanskje ha lagt til det å bo alene som alternativ. Men takk for svar folkens!

Ja, stemte samboer og ikke venninne. Men hadde alternativet (når vi snakker uten sex) vært å bo alene, så hadde jeg valgt det. 

Skrevet

Jeg ville aldri bodd sammen med noen. Sex eller ei.

Anonymkode: 1bea4...505

Skrevet
ChadMcChadson skrev (9 minutter siden):

Det kan du jo fortsatt siden du har mulighet til å redigere HI pga du har postet det under nick.

Skrevet

Hadde bodd med samboeren min uansett. Det jeg setter mest pris på med han er det gode samarbeidet vi har om alt i livet vårt. Ser ikke for meg at jeg ville hatt sånt samarbeid med noen av venninnene mine. Samboeren min er bortreist i perioder pga jobb, og merker da at jeg savner hans bidrag i hverdagen. Men samtidig får jeg jo endel egentid, så er heldig med den. 

Anonymkode: a6ce9...5f8

Gjest ChadMcChadson
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan du jo fortsatt siden du har mulighet til å redigere HI pga du har postet det under nick.

Åja kanskje jeg skal gjøre det 😃😃

Skrevet

Så ut fra alternativene, så er fremtidig partner bare en fjern fantasi?

Anonymkode: eecad...9ee

Skrevet

Jeg stemte på min beste venninne, men jeg tolket spørsmålet som om sex ikke var og aldri hadde vært viktig. Isåfall hadde jeg nok ikke vært motivert for å bo med mann i utgangspunktet. 

Om jeg skulle tolke det ut fra nåsituasjon elsker jeg jo min partner, og hadde ikke byttet ham ut. 

Anonymkode: 8dd0d...989

Skrevet

Ville bodd med min eks-samboer.

Anonymkode: e0204...d74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...