AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 Er det vanlig å ga oralsex ved ONS? Eller er dette mer forbeholdt situasjoner hvor en ønsker mer? Anonymkode: 16c0e...cc4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #2 Skrevet 13. november 2022 Har søkt på det en gang for lenge siden, men fant ikke noen undersøkelser på det. Med mindre svarene her er fra mange hundre personer, så er de ikke statistisk signifikante og kan ikke brukes som grunnlag til å bedømme om noe er "vanlig". Selv om det er mange hundre personer som svarer, så er de selvutvalgte ved at de -er på KG, -så denne tråden, -var interesserte og trykket seg inn på tråden, og -var engasjerte nok til å svare i tråden. Det er så mange faktorer at det gjør hele greia suspekt og dataene kan forkastes. Vil anbefale deg å søke og se om du kan finne noen undersøkelser. Anonymkode: 952b2...1f8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #3 Skrevet 13. november 2022 Ikke ute etter forsking, bare hva folk flest tenker og gjør. Anonymkode: 16c0e...cc4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #4 Skrevet 13. november 2022 Individuelt. Menn gjør det nesten alltid men jeg suger aldri ONS Anonymkode: 5cffe...669
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #5 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke ute etter forsking, bare hva folk flest tenker og gjør. Anonymkode: 16c0e...cc4 Poenget mitt var jo at det er umulig å vite hva folk flest gjør hvis du ikke har forskning, eller i det minste en vitenskapelig spørreundersøkelse. Hvis 25 stykker svarer deg her at "NEEI det ville jeg aldri gjort!" så er det kanskje fordi akkurat på det tidspunktet du la ut tråden/den dukket opp på forsiden igjen så er syklubben Prippius kommet hjem fra kaffeselskap og logger seg på KG. Eller motsatt, festegjengen Rølpers våkner etter en fyllehelg og sier "ja så klart!!" Du vil ikke få et svar du kan vite at representerer "folk flest". Hvis du derimot bare vil ha tilfeldige folks perspektiver og tanker om saken, da er en tråd på KG passende. Anonymkode: 952b2...1f8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #6 Skrevet 13. november 2022 Nei, ville aldri gjort det på ONS. Føler det er litt mer naturlig når jeg kjenner vedkommende bedre 🙂 Anonymkode: 50f1a...ec6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #7 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Poenget mitt var jo at det er umulig å vite hva folk flest gjør hvis du ikke har forskning, eller i det minste en vitenskapelig spørreundersøkelse. Hvis 25 stykker svarer deg her at "NEEI det ville jeg aldri gjort!" så er det kanskje fordi akkurat på det tidspunktet du la ut tråden/den dukket opp på forsiden igjen så er syklubben Prippius kommet hjem fra kaffeselskap og logger seg på KG. Eller motsatt, festegjengen Rølpers våkner etter en fyllehelg og sier "ja så klart!!" Du vil ikke få et svar du kan vite at representerer "folk flest". Hvis du derimot bare vil ha tilfeldige folks perspektiver og tanker om saken, da er en tråd på KG passende. Anonymkode: 952b2...1f8 Jesp, ute etter tilfeldige innspill. Hvis ikke hadde jeg ikke postet på KG.. Anonymkode: 16c0e...cc4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #8 Skrevet 13. november 2022 Skal slutte å suge mine ONS etter å ha fått kjønnssykdom med en fyr jeg kun sugde og han fingret meg.... Anonymkode: 3622e...1e4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #9 Skrevet 13. november 2022 https://www.dagbladet.no/nyheter/flere-far-kreft-i-munnen/77692753 Anonymkode: 6ac61...982
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #10 Skrevet 13. november 2022 Det må da være grusomt ekkelt å få i seg sæden fra noen man knapt kjenner i spiseorganet ...? Men kanskje det går hvis man er vant til å spise innsekter eller andre mindre hyggelige ting; én ting er å kle av se og kjenne noe der nede med kondom, men noe helt annet må være å få en fremmed manns sæd i kjeften. Der går grensen, altså. Anonymkode: 78fb3...e2a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #11 Skrevet 13. november 2022 Ikke noe jeg foretrekker, hverken gi eller få, men har hendt. Er det en fast relasjon eelsker jeg det. Anonymkode: 90b87...50f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #12 Skrevet 13. november 2022 Suger aldri ved ONS. Anonymkode: 6ff2e...0f9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #13 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det må da være grusomt ekkelt å få i seg sæden fra noen man knapt kjenner i spiseorganet ...? Men kanskje det går hvis man er vant til å spise innsekter eller andre mindre hyggelige ting; én ting er å kle av se og kjenne noe der nede med kondom, men noe helt annet må være å få en fremmed manns sæd i kjeften. Der går grensen, altså. Anonymkode: 78fb3...e2a Svelger aldri sæden hans lol.... nei, men suger han bare. Men fortsatt smittet med kjønnssykdom. Da han ikke sa ifra selvom jeg spurte på forhånd. Anonymkode: 3622e...1e4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #14 Skrevet 13. november 2022 Interessante svar. Som mann kan jeg med hånden på hjertet si at jeg har blitt sugd på 80% av mine ONS. Skal sies at jeg har veldig god hygiene og er velstelt. Om det kan være en faktor. Har nok slikket langt mindre av mine ONS i gjengjeld. Kanskje 40%. Anonymkode: 96b06...6d2
Vera Skrevet 13. november 2022 #15 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det må da være grusomt ekkelt å få i seg sæden fra noen man knapt kjenner i spiseorganet ...? Men kanskje det går hvis man er vant til å spise innsekter eller andre mindre hyggelige ting; én ting er å kle av se og kjenne noe der nede med kondom, men noe helt annet må være å få en fremmed manns sæd i kjeften. Der går grensen, altså. Anonymkode: 78fb3...e2a Jeg finner det veldig fascinerende at grensen går der - men ingen problem at en totalt fremmed får putte penis i deg. Jeg har ingenting annet enn respekt for mennesker som velger anderledes enn meg, men syns det er merkelig at folk sier «æsj nei, da kan jeg få kjønnssykdom..men pulings er helt greit»..ingenting beskytter 100% mot kjønnssykdommer eller graviditet..ikke kondom heller. Risky game. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #16 Skrevet 13. november 2022 Vera skrev (6 minutter siden): ingenting beskytter 100% mot kjønnssykdommer eller graviditet..ikke kondom heller. Risky game. Hva kan man gjøre da? Anonymkode: 1ad99...2eb
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #17 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Interessante svar. Som mann kan jeg med hånden på hjertet si at jeg har blitt sugd på 80% av mine ONS. Skal sies at jeg har veldig god hygiene og er velstelt. Om det kan være en faktor. Har nok slikket langt mindre av mine ONS i gjengjeld. Kanskje 40%. Anonymkode: 96b06...6d2 Liker ikke å bli slikket. Hverken I fast forhold eller sånn ellers Anonymkode: 3622e...1e4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #18 Skrevet 13. november 2022 Vera skrev (13 minutter siden): Jeg finner det veldig fascinerende at grensen går der - men ingen problem at en totalt fremmed får putte penis i deg. Jeg har ingenting annet enn respekt for mennesker som velger anderledes enn meg, men syns det er merkelig at folk sier «æsj nei, da kan jeg få kjønnssykdom..men pulings er helt greit»..ingenting beskytter 100% mot kjønnssykdommer eller graviditet..ikke kondom heller. Risky game. Kondom beskytter mot kjønnssykdom under penetreringen. Men om vedkommende suger en person..... uten kondom, da kan du og bli smittet. Det er som corona, viruset sitter i kroppen. Fikk symptomer 2 dager etterpå. Trodde det var trygt å suge Anonymkode: 3622e...1e4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #19 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jesp, ute etter tilfeldige innspill. Hvis ikke hadde jeg ikke postet på KG.. Anonymkode: 16c0e...cc4 Men da finner du ikke ut om det er vanlig eller ikke som du spør om i første innlegg. Anonymkode: fcba2...0fb
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #20 Skrevet 13. november 2022 Ellers takk. Helt uaktuelt om jeg skulle hatt ONS, noe jeg forøvrig ikke har. Anonymkode: 65b55...cfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå