Gå til innhold

Hvorfor tar enkelte opp igjen kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ved flere anledninger opplevd at menn tar opp igjen kontakten av ulik karakter. Enkelte søker sex, andre lurer bare på hvordan det går.

Selv etter mange år, tar noen kontakt. En av de har jeg ikke snakket med på 10 år, å det var han som ghostet meg. 

Jeg svarer veldig sjeldent de som tar kontakt, sletter eller avviser gjerne meldingene. Han som ghostet meg ville plutselig legge meg til på Snapchat, noen som bare er rart siden jeg aldri har hatt han på Snapchat før.

Hvorfor tar noen kontakt igjen slik?

Noen som selv har tatt kontakt etter lang tid slik?

Anonymkode: 5b8f5...8f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desperasjon etter oppmerksomhet og innpass/bekreftelse

Anonymkode: 57589...6c5

• Liker 1
Skrevet

De søker sex eller vil vite hvordan det går? 🤪

• Liker 2
Skrevet

Mange lukker aldri døra på folk helt, jeg har også opplevd at menn kommer etter årevis og vil fortsette der vi slapp. Med mange år i terapi har jeg sett hvor ekle og kontrollerende, og utnyttende mennesker de egentlig er. De kom ikke tilbake fordi de liker meg eller tenkte på meg, bare hva de får ut av meg. 

Anonymkode: 38ea7...fb6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har også hatt gutter som tar kontakt flere år etterpå. Er faktisk litt ubehagelig noen ganger fordi de var drittsekker, men svarer som regel ikke fordi jeg vet at de kun vil ha sex. «Hvordan går det?» = «Hei, jeg er kåt og du var sånn ok i sengen, har du lyst?»

Anonymkode: 09e68...f27

Skrevet

Jeg har tatt kontakt med kompiser fra gamle dager uten annen baktanke enn å bli oppdatert og kanskje plukke opp igjen vennskapet. Mye skjer i livet, og plutselig sklir en fra hverandre. 
Ingen skumle baktanker. 

Anonymkode: 7105b...1d8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har ved flere anledninger opplevd at menn tar opp igjen kontakten av ulik karakter. Enkelte søker sex, andre lurer bare på hvordan det går.

Selv etter mange år, tar noen kontakt. En av de har jeg ikke snakket med på 10 år, å det var han som ghostet meg. 

Jeg svarer veldig sjeldent de som tar kontakt, sletter eller avviser gjerne meldingene. Han som ghostet meg ville plutselig legge meg til på Snapchat, noen som bare er rart siden jeg aldri har hatt han på Snapchat før.

Hvorfor tar noen kontakt igjen slik?

Noen som selv har tatt kontakt etter lang tid slik?

Anonymkode: 5b8f5...8f1

For meg så er det et tegn på at de er de mest ensomme av ensomme . Pluss muligens litt korte antenner . De går ikke fremover i livet . Men saumfarer hvem de har kjent før , for så desperat å egle seg innpå igjen . Går rett i blokk hos meg , 

• Nyttig 1
Skrevet

Ensomhet. Kåt. Booste sin selvtillit. Hvorfor oppsøker kvinner menn etter mange år? Kjæresten min opplever det. Kåte kvinnfolk som mld min kjæreste og mimrer om sexen de hadde, andre ringer og spør hvordan de har det. 🤢😬

Anonymkode: 37683...b15

Skrevet

På Facebook dukker det gjerne opp bekjentskaper fra lenge siden som har gått litt i glemmeboken. Kanskje det er bedre å prøve seg på gamle kjente enn å hanke inn noen nye når de vil ha sex? Og så tenker de at det er bedre å skrive på snapchat enn på Facebook messenger.

Anonymkode: 1d6ed...7bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...