AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #1 Skrevet 13. november 2022 Inspirert av annen tråd her. Får du som er kvinne lyst på sex helt av deg selv (gitt at det går en viss tid) eller må det ytre faktorer til, en kjekk mann, ryddig hus, gaver etc? Anonymkode: ff3cd...17a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #2 Skrevet 13. november 2022 Kan av og til kjenne savn rent fysisk nedentil om å bli fylt opp av god pikk. Det er mer den følelsen og ikke en spesiell person jeg tenner på da. For at jeg skal tenne på en konkret person må det andre faktorer til, som at han behandler meg bra, ter seg forførende, ser sexy ut etc Anonymkode: d421b...3ae 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #3 Skrevet 13. november 2022 Ja, lysten på sex kommer av seg selv. Det hender jeg blir grinete hvis det går en stund uten sex, uten at jeg selv skjønner at det er årsaken. Heldigvis så kjenner mannen min meg godt, så han stepper inn og redder dagen & jeg blir sprudlende blid igjen 😁 Anonymkode: c31ec...97e 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #4 Skrevet 13. november 2022 Har ingen spesiell sexlyst. Anonymkode: 43e00...a7a 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #5 Skrevet 13. november 2022 Ja, selvsagt. Lysten varierer også etter hvor jeg er i menssyklusen. Anonymkode: 2a3fa...873
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #6 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Inspirert av annen tråd her. Får du som er kvinne lyst på sex helt av deg selv (gitt at det går en viss tid) eller må det ytre faktorer til, en kjekk mann, ryddig hus, gaver etc? Anonymkode: ff3cd...17a Stor sett påvirket av ytre faktorer. Hadde jeg vært isolert i et år, hadde jeg ikke savnet sex, eller tenkt særlig på det. Blir ikke kåt på sex helt ut av det blå. Onanere blir noe helt annet. Men onani og sex med andre er to helt forskjellige ting. Anonymkode: a5ddc...413 1
tøydokka Skrevet 13. november 2022 #7 Skrevet 13. november 2022 Noen ganger, spesielt i starten av et forhold. Ofte kommer den ikke direkte spontant, men som en tanke eller noe man ser. Iblant må lysten fremprovoseres.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #8 Skrevet 13. november 2022 TS her. Interessant! Jeg selv opplever at sexlysten kommer av seg selv og blir påvirket av syklus. Har det gått en ukes tid får jeg som regel lyst på sex. Lite mannen gjør fra eller til som kan endre på det. Trodde egentlig alle hadde det sånn, bare at noen kunne gå litt lenger uten sex. Så veldig interessant at noen sier de ikke ville hatt noen sexlyst om de hadde vært isolert. For meg er onani og sex to sider av samme sak. Om mannen er borte er vibratorer plan B. Anonymkode: ff3cd...17a 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #9 Skrevet 13. november 2022 Jeg trenger emosjonell kontakt med noen for å få lyst. En gang i blant i forbindelse med syklus kan jeg endog bli kåt uten noe spesifikk grunn Anonymkode: ad9fe...b7d 4
Blåjojo Skrevet 13. november 2022 #10 Skrevet 13. november 2022 Jeg får lyst på sex uavhengig av alt. Ferdig med overgangsalder så har ingen syklus som styrer lysten. Kan også få lyst selv om mannen ikke har gjort noe spesielt eller at huset er særlig ryddig. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #11 Skrevet 13. november 2022 Ja og nei. Er mest kåt når jeg er i et forhold eller holder på med noen, da er jeg gjerne kåt 24/7 på det meste. Da får jeg dekt både te emosjonelle og det fysiske, spesielt den mentale biten er viktig for meg. Er jeg singel, blir orgasmer mest brukt for avstressing egentlig. Anonymkode: c11da...035
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #12 Skrevet 13. november 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg trenger emosjonell kontakt med noen for å få lyst. En gang i blant i forbindelse med syklus kan jeg endog bli kåt uten noe spesifikk grunn Anonymkode: ad9fe...b7d Har du gjort deg opp noen tanker selv om hva som psykologisk kan ligge bak dette? At du har behov for emosjonell bekreftelse for å tenne seksuelt. Det er jo to ting som i utgangspunktet ikke har noe med hverandre å gjøre. Anonymkode: 71381...ea7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #13 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg trenger emosjonell kontakt med noen for å få lyst. En gang i blant i forbindelse med syklus kan jeg endog bli kåt uten noe spesifikk grunn Anonymkode: ad9fe...b7d Så merkelig. Så hvis du hadde vært singel hadde du vært helt aseksuell liksom? Anonymkode: 50f11...b5b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #14 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så merkelig. Så hvis du hadde vært singel hadde du vært helt aseksuell liksom? Anonymkode: 50f11...b5b Er ikke meg du siterer, men jeg kan lett gå uten sex. Jeg kan lett gå uten sex også i et forhold. Min lyst er responsiv. At det er lett å gå uten sex betyr bare at det ikke er et behov, men har ingen ting med aseksualitet å gjøre. Jeg kan plutselig tenke på sex. Tenke at nå hadde det vært fint med sex. Men det går jo fort over igjen. Etter 10 minutter tenker man jo på noe helt annet😊. Er ikke sånn at sex er et behov på lik linje som søvn, mat, drikke etc. Jeg liker veldig godt å ha sex. Får orgasmer svært lett, også med partner. Men det koster meg ingen verdens ting å ikke ha sex for det om. Anonymkode: a5ddc...413 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #15 Skrevet 13. november 2022 Både av meg selv men også ytre faktorer. Mitt kjærlighetsspråk er handlinger og særlig gjennomtenkte handlinger. At han overrasker meg med noe fordi det minner han om meg, eller at han husker på at jeg har snakket om det. Det kan bare være så enkelt som en brus de har fått inn igjen i butikken og fordi jeg likte den sist gang så måtte han bare kjøpe den til meg. Det er mega sexy. Anonymkode: 7d0e9...dc1 1
Trolltunge Skrevet 13. november 2022 #16 Skrevet 13. november 2022 Kroppen min har et behov for sex ca hver tredje dag, uansett om mannen min er her eller ikke. Så lysta/behovet kommer av seg selv ja. Kan også fint inspireres til å ha lyst oftere, men da må det fysisk, mentalt og/eller emosjonell stimuli til. Stress, sorg, dårlig stemning gjør at min naturlige syklus ikke fungerer like godt. Da kan det gå tid før behovet melder seg. Sur og gretten mann for eksempel, da tar min naturlige behovssyklus lengre tid, og selv om jeg etterhvert uansett blir kåt vil jeg da gjerne ikke ha lyst på mannen. Fikser det heller selv. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #17 Skrevet 13. november 2022 Jeg var en kåt tenåringen, men mistet litt sexlysten i den tiden vi hadde små barn. Også pga jeg har brukt en del medisiner opp igjennom årene som også har satt demper på sexlysten. Men vi har klart å ha jevnlig sex. Etter at jeg fylte førti og sluttet på medisiner, så har sexlysten skutt i været. Tenker mer og mer på sex og vi snakker mye om sex (mannen og jeg). Vi kan pirre hverandre opp med snakk i løpet av dagen. I bilen snakker vi både om alt fra hverdagsproblemer til dirtytalk. Selv om vi har vært på hyttetur med venner, så klarte vi å snike oss vekk for en liten hyrdestund. Mannen min er blitt mer og mer kåtere på meg nå som jeg er blitt litt leken og tryggere på meg selv Anonymkode: 8d9f9...9e2 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #18 Skrevet 13. november 2022 Ja, jeg har alltid lyst på sex. Utenom hvis jeg er syk. Anonymkode: 99a82...e37
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #19 Skrevet 14. november 2022 For min del handler det om overskudd og at andre behov er dekket. At jeg ikke har gått lang tid å irritert meg over noe. Jeg har ikke lyst på sex bare fordi noen forteller meg at jeg burde det, jeg trenger litt annen fysisk kontakt også enn kun sex, samt mentalt stimuli. Bare det å være sammen med partner og gjøre ting. Ja, er i langvarig forhold med små barn.. Anonymkode: 08d72...1f1 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #20 Skrevet 14. november 2022 Nei, jeg får aldri lyst ut av det blå lenger. Hvis ikke mannen hadde tatt initiativ, hadde det ikke blitt noe sex her i huset. Jeg kjenner aldri noe kåtskap eller ønske om sex. Men kan bli kåt hvis mannen tar initiativ til sex. Gift i 20 år. Anonymkode: 6e0a5...0cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå