AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Vært sammen i 3 måneder, eller det er 3 måneder siden vi begynte å kalle hverandre kjærester. Men datet i 7 måneder nå, og da vært eksklusive og enige om det. Men jeg tror ikke han har like sterke følelser som meg Vi sier ofte at vi er glade i hverandre men jeg pleier å si at jeg er veldig glad i han, han sier bare at han er glad i meg. Sannheten er at jeg elsker han og har følt på det noen uker nå, har så lyst til å si det men tørr jo ikke Vi er begge 27 år om det spiller noen rolle. Når følte du at du elsket din partner? Og er det normalt at noer er saktere med følelser enn andre? Anonymkode: 8ca96...bd5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Syns ikke det er stor forskjell å svare glad i deg når noen sier veldig glad i deg kontra det å svare veldig glad i deg tilbake. Tomato potato. Tenker du legger for mye i denne lille forskjellen men om det er flere ting enn dette som gjør at du oppfatter at han ikke har like sterke følelser som deg så har du nok grunn til å føle det. Normalt at følelser ikke er eksakt like sterke for hverandre på eksakt samme tidspunkt men for å bli litt klokere kan du jo spørre han hva han ser for deg med deg og dere og høre om han svarer noe konkret om fremtiden som barn, hus, ekteskap etc eller om han bare svarer " hva mener du nei vi har det jo fint nå hmmm... " Anonymkode: 6e088...657
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syns ikke det er stor forskjell å svare glad i deg når noen sier veldig glad i deg kontra det å svare veldig glad i deg tilbake. Tomato potato. Tenker du legger for mye i denne lille forskjellen men om det er flere ting enn dette som gjør at du oppfatter at han ikke har like sterke følelser som deg så har du nok grunn til å føle det. Normalt at følelser ikke er eksakt like sterke for hverandre på eksakt samme tidspunkt men for å bli litt klokere kan du jo spørre han hva han ser for deg med deg og dere og høre om han svarer noe konkret om fremtiden som barn, hus, ekteskap etc eller om han bare svarer " hva mener du nei vi har det jo fint nå hmmm... " Anonymkode: 6e088...657 Takk for svar! Ja mulig du har rett i at jeg overtenker litt her. Han snakker mye om fremtiden og sier alltid "vi", til og med om huskjøp flere år inn i fremtiden, så jeg vet jo innerst inne at han ser på forholdet som særiøst og sont. Anonymkode: 8ca96...bd5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 Man kjenner på det å elske på forskjellige tidspunkt. Noen ganger tar det lang tid noen ganger kort. Han liker deg jo ellers hadde dere ikke vært sammen Anonymkode: 00bda...4d4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 Ord er ikke til å stole på uansett. Du merker det når noen ikke er glad i deg tilbake. Da behandler de deg DÅRLIG. Anonymkode: 4ff03...d0c
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #6 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for svar! Ja mulig du har rett i at jeg overtenker litt her. Han snakker mye om fremtiden og sier alltid "vi", til og med om huskjøp flere år inn i fremtiden, så jeg vet jo innerst inne at han ser på forholdet som særiøst og sont. Anonymkode: 8ca96...bd5 Det tyder på at han er forelsket og ser for seg dere sammen i lengden:) Anonymkode: 6e088...657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå