Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å blø igjen nå, hadde renselse frem til uke 6-7. Nå er det 10 uker siden baby ble født, er det vanlig å få mensen igjen nå, kan det være det? Når fikk dere den tilbake? 

Anonymkode: 11f90...d7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fullammer ikke forresten, bare delammer. Det har vel noe å si ang mensen tilbake.

Ts 

Skrevet

Varierer nok veldig fra person til person. Tok 6 mnd for meg, og jeg fullammet heller ikke.

Anonymkode: fec2a...23d

Skrevet

Tok 4 mnd sist, da fullammet jeg. 

Nå delammer jeg (mest amming) og baby er 4 mnd. Ingen mens enda 🤞

Anonymkode: 58043...ab7

Skrevet

Jeg delammet og fikk vel mensen tilbake rundt 7 mnd etter fødsel. Tok 11 mnd før den var helt regelmessig litt lenger syklus i starten.

Anonymkode: 54f0e...bf5

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har begynt å blø igjen nå, hadde renselse frem til uke 6-7. Nå er det 10 uker siden baby ble født, er det vanlig å få mensen igjen nå, kan det være det? Når fikk dere den tilbake? 

Jeg fikk en menslignende blødning rundt ti uker, men ikke fått noen ny etter det. Fullammer da, men babyen er fem måneder og spiser sjelden mer enn én gang på natta, så det går ofte mer enn seks timer mellom ammingene

Anonymkode: 91124...f8a

Skrevet

Her tok det 13 måneder med nr 1 (ammet, men på det tidspunktet gikk det jo mest i fast føde). Så stort spenn! Nå er nr 2 blitt seks måneder, venter fortsatt og håper det drøyer like lenge denne gangen 😅

Anonymkode: c435e...ece

Skrevet

Jeg fikk mensen nøyaktig én måned etter at jeg gikk fra å fullamme til å delamme. Kan jo være tilfeldig, men.

Anonymkode: cd6ac...ef7

Skrevet

Jeg fikk mensen da babyen var 10 måneder, 3 måneder etter at jeg hadde begynt på jobb igjen

Anonymkode: 7e051...dd5

Skrevet

Jeg fikk en blødning 10-11 uker etter fødsel med begge mine. Siste rest tror jeg. Fikk til mensen 10 mnd etter fødsel med begge to. Da ble den regelmessig med en gang. Men jeg gikk ikke på hormonprevensjon da  

Anonymkode: 09b17...aed

Skrevet

Fullammet og fikk mensen etter 8 uker😫

Anonymkode: b35ca...1bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det samme gjorde jeg.

Anonymkode: dce5b...fa1

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg også. Hver gang! Gjett om jeg følte meg snytt :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...