Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er for tiden på den beste daten i hele mitt liv, men takler ikke tanken på hvorfor jeg avviste han for 20 år siden, angrer konstant.

elsker hvert eneste minutt, men samtidig føler jeg at det er nesten ikke vits å bli sammen nå. føler at jeg har allerede tapt det beste tiden uansett

kvinne 40

Anonymkode: 7b9a6...5c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner. Det å ligge med 40 åringer er sammenlignet med å ligge med lik. Du har tapt🥲

Anonymkode: d3d32...e5a

• Nyttig 3
Skrevet

Sitter du og skriver på kg når du er på en date?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Skrevet av en mann det her ell

Anonymkode: d1f13...52a

Skrevet

Ta deg sammen. Du har gjort den feilen før og vurderer samme feil igjen? Bli sammen med han og slutt å ødelegg livet ditt med problematisering. 

Anonymkode: 50075...ccf

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner. Det å ligge med 40 åringer er sammenlignet med å ligge med lik. Du har tapt🥲

mente at vi kunne hatt en lang og behagelig kjærlighetsliv. ts

Skrevet

Er det åttende tråden din om dette? 

Nyt nuet! 

Anonymkode: 3b82b...b97

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Liker sammenligningen din - at det å ligge med en 40-åring er som å ligge med en 2500 år gammel egyptisk mumie.

Alderdommens gleder ...

be646ca3-a287-47f1-9f9b-b1277ded31e8?fit

Anonymkode: 07ceb...7ac

Skrevet (endret)
visp skrev (40 minutter siden):

Sitter du og skriver på kg når du er på en date?

Nå misforstår du med vilje, tror jeg :P  :fnise:

Ja den bestesteste tiden er "over" vil je tru (om du ikke hadde utrolig kjipe tenår, og/eller 19-30), men det betyr jo ikke at du itte kænn ha fantastiske år fremover likvæll? :opplyser:

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Oi den mumien så jo veldig lykkelig ut? 

Uansett 40åringer kan være kjempedigge de. Har ikke hatt så bra sex før som jeg har nå. 

Anonymkode: 79c5f...f61

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dere kunne jo ikke det når du ikke ønsket forholdet da? Stå for avgjørelsen du tok den gangen, og stå for den du tar nå. 

Anonymkode: 2000d...2c0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere kunne jo ikke det når du ikke ønsket forholdet da? Stå for avgjørelsen du tok den gangen, og stå for den du tar nå. 

det er det som gjør det så vanskelig. all tiden fortapte tiden som jeg kunne hatt med han er bort og aldri vil det komme tilbake. Ja jeg vet jeg må stå for den og det gjør meg bitter.

Det som gjør meg enda mer bitter at vi har kastet tid på andre emosjonelt og seksuelt. Han har nettop skilt seg og har barn. Jeg fikk aldri det kjærligheten jeg trengte.

at man kan være så dum og så skyhøy som jeg var. Legger all skyld på menn. De kommer løpende som sultne hyener, men ganske få virkelig bryr seg om deg. De tenkte kun på nytelse og ødela for dem som virkelig hadde dype følelser. Kan ikke si noe annet enn at menn er dyr.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

det er det som gjør det så vanskelig. all tiden fortapte tiden som jeg kunne hatt med han er bort og aldri vil det komme tilbake. Ja jeg vet jeg må stå for den og det gjør meg bitter.

Det som gjør meg enda mer bitter at vi har kastet tid på andre emosjonelt og seksuelt. Han har nettop skilt seg og har barn. Jeg fikk aldri det kjærligheten jeg trengte.

at man kan være så dum og så skyhøy som jeg var. Legger all skyld på menn. De kommer løpende som sultne hyener, men ganske få virkelig bryr seg om deg. De tenkte kun på nytelse og ødela for dem som virkelig hadde dype følelser. Kan ikke si noe annet enn at menn er dyr.

Legger du merke til hvordan du graver deg ned i fokus på fortida, framfor å glede deg over det du har? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette er klinkende tull . Tiden som har gått får du aldri tilbake . Nyt den tiden som er nå og fremover . 

Skrevet

Skal du heller gå 20 år til uten han, er det bedre?

Anonymkode: cdd68...8ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Alle har ting de kunne hatt og gjort. Jeg kunne vært.... om jeg bare. Nytter ikke tenke sånn. En går videre. 

Ja eller en velger sitte tenke på det en kunne hatt for 20 år siden og lar det hindre en og plutselig har det gått 20 år til.

Anonymkode: 1b18d...d22

Skrevet

Men hvordan tenker du selv du vil løse dette ?

Anonymkode: 1b18d...d22

• Nyttig 1
Skrevet

Har litt problemer med å forstå at det går an å tenke slik. At man kan streife tanken ja, men man forstår jo at det får man ikke gjort noe med? Så da må man jo bestemme seg for at man ikke skal sitte å tenke på dette. Er faktisk mange som er alene og ikke klarer å treffe noen de kunne tenke seg eller finner ingen som vil ha dem. Synes mer synd på dem. Du kan faktisk styre tankene dine selv, til en viss grad.

Anonymkode: 95eaf...b7e

Skrevet

I snitt blir norske kvinner over 80 år. Det er for dumt å grave seg ned i selvmedlidenhet over et tapt liv som 40-åring! 

• Nyttig 1
Skrevet
PM75 skrev (Akkurat nå):

I snitt blir norske kvinner over 80 år. Det er for dumt å grave seg ned i selvmedlidenhet over et tapt liv som 40-åring! 

Er snittet så høgt alltså? Det er vell kun i Norge du snakker om da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...