Gå til innhold

tema bryllup

Rosa Sløyfe

Anbefalte innlegg

Tema og tema, vi hadde 1920-tallsstil. Men det var ikke noe forpliktelse at gjestene måtte kle seg i 1920-tallsstil. 

Anonymkode: b0609...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tema og tema, vi hadde 1920-tallsstil. Men det var ikke noe forpliktelse at gjestene måtte kle seg i 1920-tallsstil. 

var mer på pynten jeg tenkte på ikke at man skulle ha noe spesielt antrekk selv om jeg syns det hadde vært kult men det hadde jeg ikke fått til i bryllupet vårt med antrekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bryllup 2025 skrev (2 minutter siden):

var mer på pynten jeg tenkte på ikke at man skulle ha noe spesielt antrekk selv om jeg syns det hadde vært kult men det hadde jeg ikke fått til i bryllupet vårt med antrekk

Borddekorasjon du tenkte på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver «tema» så tror jeg mange kanskje kobler det til temafest (cowboy, 80-talls, Halloween etc), noe som ikke er veldig vanlig for bryllup. Men det virker som det du egentlig mener er valg av farger/blomster/pynt. Da tror jeg det kan være lurt å si det, og ikke bruke uttrykket tema. Bare et tips.

Kan forøvrig anbefale å laste ned Pinterest-appen. Der kan du søke på alle mulige ord og få opp masse bilder til inspirasjon. Disse kan du lagre i egne mapper/tavler. Der finner du masse bryllupsrelatert. Alt fra kjoler til borddekking, invitasjoner, blomster, pynt etc.

Anonymkode: b6b12...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når du skriver «tema» så tror jeg mange kanskje kobler det til temafest (cowboy, 80-talls, Halloween etc), noe som ikke er veldig vanlig for bryllup. Men det virker som det du egentlig mener er valg av farger/blomster/pynt. Da tror jeg det kan være lurt å si det, og ikke bruke uttrykket tema. Bare et tips.

Kan forøvrig anbefale å laste ned Pinterest-appen. Der kan du søke på alle mulige ord og få opp masse bilder til inspirasjon. Disse kan du lagre i egne mapper/tavler. Der finner du masse bryllupsrelatert. Alt fra kjoler til borddekking, invitasjoner, blomster, pynt etc.

Anonymkode: b6b12...edb

ja det er jo farger, blomster og pynt jeg mente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Borddekorasjon du tenkte på? 

ja all type pynt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brunello skrev (2 timer siden):

Hva med å velge et annet sted. Bedre å bli gift enn å vente på et spesielt lokale i mange år.

Hvorfor har du et problem med denne tråden? 

Anonymkode: 2611d...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor har du et problem med denne tråden? 

Anonymkode: 2611d...8b6

Hva med å velge et annet sted. Bedre å bli gift enn å vente på et spesielt lokale i mange år. 🔝

Det er da opp til oss når vi gifter oss, vi har det ikke noe travelt med og gifte oss. er jo også et spesilet setd og unikt vi ønsker oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har gjort det allerede så anbefaler jeg å kikke litt på pinterest etter inspirasjon. Masse relatert til bryllup der, av kaker, kjoler, bordpynt, dresser, matservering, egentlig alt mulig avhengig av hva du søker på. Da kan du lage egne tavler med inspirasjon som du kan bruke som pekepinn i egen planlegging :)

Her tar vi litt utgangspunkt i hvilke farger vi liker, pluss sesongen vi ønsker å gifte oss. Vi skal ha sommerbryllup så vi har tenkt litt på lys grønt, rosa og hvitt. Men ikke helt sikre ennå. 

Anonymkode: 574fa...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du ikke har gjort det allerede så anbefaler jeg å kikke litt på pinterest etter inspirasjon. Masse relatert til bryllup der, av kaker, kjoler, bordpynt, dresser, matservering, egentlig alt mulig avhengig av hva du søker på. Da kan du lage egne tavler med inspirasjon som du kan bruke som pekepinn i egen planlegging :)

Her tar vi litt utgangspunkt i hvilke farger vi liker, pluss sesongen vi ønsker å gifte oss. Vi skal ha sommerbryllup så vi har tenkt litt på lys grønt, rosa og hvitt. Men ikke helt sikre ennå. 

Anonymkode: 574fa...310

jeg har sett på den siden flere ganger men syns det er mye likt der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bryllup i en hage, så var veldig sommerlig . Mye blomster overalt.

Anonymkode: 411cb...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjestene bør stille i pene/pyntede antrekk.  Det bør vel holde.  Hvor dyrt skal en dag bli for folk?  Skal gjester kjøpe et antrekk de kun kan bruke en kveld??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Djungelvrål said:

Gjestene bør stille i pene/pyntede antrekk.  Det bør vel holde.  Hvor dyrt skal en dag bli for folk?  Skal gjester kjøpe et antrekk de kun kan bruke en kveld??

Nå har TS sagt at det er mer dekorasjon hun tenker på, ikke hva gjestene har på seg.

Anonymkode: 411cb...cbf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djungelvrål skrev (17 minutter siden):

om dem kjøper et nytt antrekk er opp til dem, jeg har ikke sagt noe om at dem må kjøpe noe nye antrekk så skjønner ikke hvor du får det fra

jeg har bare spurt om tama til bryllup ikke noe mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel ta det igjen jeg ønsker hjelp med tema bryllup

Vi gifter oss i slutten av Mai

jeg ønsker meg en rød trød gjennom bryllupet på bordpynt, blomster, farge tema, og div annet pynt

Noen forslag?:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke farger og teamer liker du, TS? Litt vanskelig å bare komme med forslag for vi har jo alle så forskjellig smak.

Anonymkode: 82393...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er jo det jeg ikke vet hva jeg hvil ha, det er flere farger jeg syns er fine

jeg er veldig glad i blått men nå har jeg mer lyst på noe med gull i men jeg vet han ikke er så glad i gull

jeg syns lilla er ganske fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde fargene lyserosa og sjokoladebrunt. Roser gikk igjen både i pynt og buketten. Hadde også fondantroser i hjerteform på kaken, og hjerter flere andre steder. Ikke veldig mye tema, men ville gi deg noen tips. Giftet meg i november og da var passende med brunt til det rosa. 

Mai har jo bla prestekrager, og peoner mener jeg også er da. Våren er også i full blomstring og går mot sommer så mulig fint med en del grønt. 

Anonymkode: 0339f...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...