Gå til innhold

tema bryllup

Rosa Sløyfe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke noe tema. Så ikke behov for det. Det folk husker etterpå er om de hadde det hyggelig, ikke fargen på serviettene eller fonten på invitasjonene.

Anonymkode: a7bbb...99b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke noe tema. Så ikke behov for det. Det folk husker etterpå er om de hadde det hyggelig, ikke fargen på serviettene eller fonten på invitasjonene.

Anonymkode: a7bbb...99b

hm okei🤔 nå spurte jeg om forslag til tema på denne tråden fordi jeg ønsker et tema

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde egentlig ikke tema vi heller, men det var likevel noen røde tråder i bryllupet. F.eks. gikk årstiden igjen i valg av blomster (som styrte øvrige fargevalg) og salmer. Mye av pynten, maten, sangene etc. hadde symbolsk betydning for oss som par. 

Når på året gifter du deg, TS? Kanskje noen kan komme med gode forslag til tema basert på det? :) Jeg har vært i bryllup der en spesiell farge (eller fargekombinasjon) har gått igjen, men også bryllup med tema som f.eks. høst og stjerner.

Anonymkode: 68a57...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tema: Bryllup. Mann og kone 😆😁

Unskyld - dette var flåsete. Men jeg måtte bare 

Anonymkode: d6396...05a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vi hadde egentlig ikke tema vi heller, men det var likevel noen røde tråder i bryllupet. F.eks. gikk årstiden igjen i valg av blomster (som styrte øvrige fargevalg) og salmer. Mye av pynten, maten, sangene etc. hadde symbolsk betydning for oss som par. 

Når på året gifter du deg, TS? Kanskje noen kan komme med gode forslag til tema basert på det? :) Jeg har vært i bryllup der en spesiell farge (eller fargekombinasjon) har gått igjen, men også bryllup med tema som f.eks. høst og stjerner.

vi skal gifte oss 2025 i slutten av mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett flere bryllup med black-and-white tema på tik tok i det siste. Synes det er veldig stilig. Det vil si at alle kvinnene kommer i sort kjole og tilbehør, og menn i smoking. 

Anonymkode: de20c...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, bryllup 2025 said:

Det er jo den fineste tida. :) Skogstema? Hagetema? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bryllup 2025 skrev (1 time siden):

Hvorfor planlegger du bryllup i mai 2025 nå? Det er grei tid til mai 2023 og ekstremt god tid til mai 2024.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (10 minutter siden):

Hvorfor planlegger du bryllup i mai 2025 nå? Det er grei tid til mai 2023 og ekstremt god tid til mai 2024.

Ja tenke seg til å samle litt inspirasjon da. Erre mulig 

:ironi:

Anonymkode: 2611d...8b6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (5 minutter siden):

nei er faktisk ikke det på di lokalene vi har vært og sett på er dem allerede full booket i år 2024 og begynner og bli det i år 2025

vi skulle gifte oss i år 2024 men da var det full booket eller nesten full bokket på di stedene vi har vært, så da ble det året etter vi har list til og ha den datoen vi har snakket om ikke ta det som er igjen av datoer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja tenke seg til å samle litt inspirasjon da. Erre mulig 

:ironi:

Anonymkode: 2611d...8b6

Ja, hvorfor ikke gifte seg innen rimelig tid når man har bestemt seg for det. Skjønner at det kan være forhold som gjør at man venter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bryllup 2025 skrev (17 timer siden):

Hva lags tema er det dere skal ha eller hadde i bryllupet deres?:bryllup:

trenger inspirasjon

Kommer vel også an på hvilken interesser dere har? 

Jeg har vært både i Elvis-bryllup og i Starwars-bryllup. Veldig kult. Men begge var fordi brudeparet hadde dilla på dette. 

Anonymkode: ffcb0...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bryllup 2025 skrev (1 minutt siden):

nei er faktisk ikke det på di lokalene vi har vært og sett på er dem allerede full booket i år 2024 og begynner og bli det i år 2025

vi skulle gifte oss i år 2024 men da var det full booket eller nesten full bokket på di stedene vi har vært, så da ble det året etter vi har list til og ha den datoen vi har snakket om ikke ta det som er igjen av datoer

Hva med å velge et annet sted. Bedre å bli gift enn å vente på et spesielt lokale i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har vært både i Elvis-bryllup og i Starwars-bryllup. Veldig kult. Men begge var fordi brudeparet hadde dilla på dette. 

Hadde jeg blitt invitert til så sære temaer, hadde jeg latt være å gå. I alle fall om det var forventet at gjestene stilte opp i antrekk som passet temaet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe tema, lot restauranten pynte med det de hadde tilgjengelig. Var vel hvitt og sølv om jeg husker riktig. Hadde med egne bordkort, det var det eneste vi stilte med.

Hva slags rammer ønsker den kommende mannen/kvinnen seg rundt bryllupet? Det er jo partneren din du bør drodle med dette om dersom det er viktig for dagen.

Anonymkode: a1871...07f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

ingen oss er noe opphengt i sånne ting

er mer jeg som ønsker noe tema han bryr seg ikke noe om det men jeg syns det blir finere med et tama og lettere og planlegge når man har det

Hankø hotell er en av di lokalene som står øverst på listen, jeg syns det ser veldig fint ut og ha vielsen ute der ved vannet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke noe tema, lot restauranten pynte med det de hadde tilgjengelig. Var vel hvitt og sølv om jeg husker riktig. Hadde med egne bordkort, det var det eneste vi stilte med.

Hva slags rammer ønsker den kommende mannen/kvinnen seg rundt bryllupet? Det er jo partneren din du bør drodle med dette om dersom det er viktig for dagen.

Anonymkode: a1871...07f

han har ikke noen særlige meninger om det han vil at jeg skal ordne det meste, han sys det er en jente greie

jeg ønsker noe romantisk, jeg er veldig glad i gull, sølv men vil også ha inn noen farger

han er ikke noe glad i gull, han liker mer sølv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.

er det noen som har lyst til og komme med flere tips fra sine bryllup, tema dere valgte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...