Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innafor? Vi bor sammen på andre året nå og han skal på julebord. Er en veldig kjekk mann på 33 år og mange damer tenner på han eller ser på han når vi er ute. Han er veldig sosial mann og jeg ba han derfor om å dele sin possisjon med meg u der julebord neste helg. Nå er han sinna. Er jeg slem?

Anonymkode: 5011b...470

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med å få fred med den innstillingen der.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Gjest _Falkor_
Skrevet

Nei vet du meg hva😂 La mannen få kose seg!

Skrevet

Hvorfor skal du spore han? Du kan jo ikke se om han flørter med noen damer ved å spore hvor han er?

regner med han kommer hjem etter en natt på byen, og gjør han ikke det så er vel saken kanskje enkel å forstå?

Å spore og overvåke han gjør vel ikke at han får noe mindre lyst på andre damer.

Anonymkode: cb80b...5a0

• Liker 2
Skrevet

Har du noen grunn til å ikke stole på samboeren?

At andre synes han er attraktiv betyr jo ingenting.

Jeg ser ingen grunn til at man skal kreve innsyn i mobiler eller lokasjoner, man skal jo kunne stole på partneren sin. Kan man ikke det så ser jeg ikke hvordan det skal fungere uansett.

Anonymkode: fb1a7...137

Skrevet

Troll

Anonymkode: 12625...00c

• Nyttig 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Sporing er vel ikke så presis at du kan se om han knuller en kollega på toalettet?

Skrevet

Du stoler altså ikke på kjæresten din. Hvorfor er du sammen med han da?

Skrevet

Jeg tenker han får mer lyst på andre damer av å bli sporet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du noen grunn til å ikke stole på samboeren?

At andre synes han er attraktiv betyr jo ingenting.

Jeg ser ingen grunn til at man skal kreve innsyn i mobiler eller lokasjoner, man skal jo kunne stole på partneren sin. Kan man ikke det så ser jeg ikke hvordan det skal fungere uansett.

Anonymkode: fb1a7...137

Jeg er usikker på meg.

Skrevet

Jeg hadde også blitt forbanna hvis sambo kom med et slikt utsagn… Håper du er troll!

Anonymkode: b7de1...481

• Liker 1
Skrevet

Det er en effektiv måte å bli singel på ihvertfall. + du blir stempla som gal.

Skrevet

Jamen stakkars da. Er du en kontrollfreak eller bare veldig usikker på deg selv?

Skrevet

Er det så ille at du må spore mannen din på julebord. Da er det så liten tillit at du må bli singel. 

Anonymkode: 2ff8c...4ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Innafor? Vi bor sammen på andre året nå og han skal på julebord. Er en veldig kjekk mann på 33 år og mange damer tenner på han eller ser på han når vi er ute. Han er veldig sosial mann og jeg ba han derfor om å dele sin possisjon med meg u der julebord neste helg. Nå er han sinna. Er jeg slem?

Slem og slem...

Du kunne jo heller bare sagt at du ville ha kamera overvåking på ham, og kle ham med ett strømførende halsbånd  slik at du har mulighet til å gi ham støt om han etter din vurdering oppfører seg uegnet.

Helt normalt det.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg hadde også blitt forbanna hvis sambo kom med et slikt utsagn… Håper du er troll!

Please

Anonymkode: 00dff...59f

Skrevet

Jeg hadde blitt skeptisk om typen hadde blitt sinna for noe sånt. Om man ikke har noe å skjule så er det da ingen big deal å dele hvor man er 

Anonymkode: 26f3f...53f

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg hadde blitt skeptisk om typen hadde blitt sinna for noe sånt. Om man ikke har noe å skjule så er det da ingen big deal å dele hvor man er 

But Why?????

• Liker 2
Skrevet

Er glad jeg er singel. Å være så sjalu er bare vondt og smertefullt i hele kroppen

Anonymkode: bd382...785

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er jo fornærmende.

Hadde mannen min bedt om noe slikt så hadde jeg tenkt fy faen for en idiot, hva tror han at jeg er??? 

Anonymkode: 6f6b2...05b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...