AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Samboeren min dusjer sjeldent, fordi han ikke gidder. Han har litt fett på kroppen så det lukter greit svette og rett og slett rumpe av han til tider. Han synes det er veldig stas å lukte nedentil når han lukter rumpe og be meg lukte på det, og idag gikk det over streken. For jeg sa det lukter rumpe her og vær så snill legg deg med rumpen i senga så den ikke er mot meg eller ta på en boxer. Nei. Han tok det på fingeren og ba meg lukte. Så spredte han rumpeballene og DEN stanken kom(!!) jeg klikker jo, og sier Fyfaen så respektløst og tramper ut av soverommet. Så tar det 20 sekunder så går jeg inn igjen og han sier «Jeg orker ikkenoen diskusjon nå» snur seg rundt og skal liksom sove når han har gjort noe galt. Dette gjør han hver eneste diskusjon og krangel, men denne gangen var det jo ikke en diskusjon eller krangel- men han som var slem og ekkel. Jeg reagerer da med sinne og prøver å snakke med han med han skal alltid gjøre meg til den som har gjort noe galt- og denne gangen hadde jeg jo ikke engang gjort noe galt. Han fortsetter og ikke skal høre, så jeg ender opp med å klaske han i hodet og går ut kjempe sint. Han har nå låst døren til soverommet og nekter å ordne opp. Det med klaskingen var unødvendig ja, men han får meg alltid til å føle at jeg gjør noe galt- og ofte gjør jeg det, men denne gangen ville jeg bare sove, og han var i kjempe tulle humør og jeg klikka og kom tilbake, og da var jeg liksom den som overreagerte. Hva gjør jeg nå? Han mener fortsatt at jeg er den gærne fordi jeg tilslutt virkelig klikka og begynte å gråte, men det er jo fordi det alltid er sånn her i krangler og når ting skjer. Han sier aldri unnskyld for det han gjør. Anonymkode: fa6fc...70a 2
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 Hvorfor er du sammen med denne mannen egentlig?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 Hvorfor er du sammen med ham? Jeg er helt sikker på at du fortjener en hyggeligere og rensligere fyr. Anonymkode: b2638...6bd 11
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 Lager noen barn vel... Anonymkode: 51814...0e5 3
Turtellure12 Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 Jeg tror du vet svaret på dette, så det er bare til å innrømme det og ta handling. 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #8 Skrevet 12. november 2022 Du pakker og reiser Anonymkode: f7ba6...4a4 7 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #9 Skrevet 12. november 2022 Er det så viktig å ikke være alene at du fortsetter å være sammen med en sånn fyr så syns jeg ikke synd på deg Anonymkode: 55a0a...579 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #10 Skrevet 12. november 2022 Hvorfor er du sammen med en som gjør ting som du ikke liker? Pr nå har du valgt å være der og bo med han, så jeg klarer dessverre ikke å synes synd på deg. Er dere unge? Anonymkode: 4c4dc...511 4
Silva Pluvialis Skrevet 12. november 2022 #11 Skrevet 12. november 2022 (endret) Dette forholdet er dødfødt. Han er ekstremt umoden og barnslig, og forsøker å fremprovosere en reaksjon hos deg. Nei, det er ikke greit å slå, men det er heller ikke greit å presse egen kropp i trynet på noen mot deres vilje. Respektløst! Endret 12. november 2022 av Tvillingsjel 4 2
Jentegutt Skrevet 12. november 2022 #12 Skrevet 12. november 2022 Fy fader så ekkelt, hadde ikke orket å være sammen med et menneske som lukter og oppfører seg på den måten, sikkelig ekkelt🤢 7 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #13 Skrevet 12. november 2022 Anonym Brukar0 skrev (6 minutter siden): Hvorfor er du sammen med denne mannen egentlig? Typisk Kvinneguiden: Å henge sammen med de aller mest tullete mannfolkene, og så klage sin nød her... Anonymkode: 8844d...d61 2
Helene Skrevet 12. november 2022 #14 Skrevet 12. november 2022 Kunne aldri vært sammen med et sånt menneske. X dusjet daglig og skiftet undertøy. Derimot, sluttet å skifte på sengen, sluttet å tørke av bord og benker, i vasken på badet, store klyser tannpasta. Hvis han gjorde noe praktisk, alt av verktøy lå igjen etterpå. Ingenting ble ryddet. Klær, hauger overalt. I gangen, på soverommet, til og med på badet rett ved siden av skittenklesdunken. Alt lå på gulvet. Men renslighet går over alt. 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #15 Skrevet 12. november 2022 Herregud han må jo være alvorlig psykisk syk. Anonymkode: 96cf7...6c0 2 1 2
Forundret.. Skrevet 12. november 2022 #16 Skrevet 12. november 2022 Fytti så nasty da. Og han ligger du med? 3
Egvilværeanonym Skrevet 12. november 2022 #17 Skrevet 12. november 2022 Ta en alvorsprat med han. Fortell at enten skjerper han seg, dusjer oftere etc eller så går du ifra han. Si hva du virkelig mener og tenker ang at han lukter sånn, og at du vurderer å gå fra han. 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #18 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud han må jo være alvorlig psykisk syk. Anonymkode: 96cf7...6c0 Hvis noen skulle bedømme så hadde nok jeg vært den som var det, dessverre. Han har 100% jobb med gode kollegaer, og 3 barn fra før og eier leiligheten og alt. Er så lett for ham å bare kaste meg ut og si til alle at det var meg det var noe galt med. Og tro meg, det er det- jeg er langt ifra feilfri, men han liker ekstremt godt å kunne hisse meg opp for så å gjøre meg til den «gale» TS Anonymkode: fa6fc...70a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #19 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis noen skulle bedømme så hadde nok jeg vært den som var det, dessverre. Han har 100% jobb med gode kollegaer, og 3 barn fra før og eier leiligheten og alt. Er så lett for ham å bare kaste meg ut og si til alle at det var meg det var noe galt med. Og tro meg, det er det- jeg er langt ifra feilfri, men han liker ekstremt godt å kunne hisse meg opp for så å gjøre meg til den «gale» TS Anonymkode: fa6fc...70a Om han liker det er han faen meg psyk ass. Kom deg unna TS! Hybel i sovepose er bedre enn det der. Anonymkode: ff839...698 5 3
AnonymBruker 42 Skrevet 12. november 2022 #20 Skrevet 12. november 2022 🤣 Nå nærmer det seg nok, altså... Når skal vi få lov til å blokkere spesifikke AB-troll, @EgmÅnthhh???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå