AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Mye jobb=lite inn? Er det faktisk mulig å tjene noen tusen ekstra i måneden? Hva legger dere ut og hvor lenge har dere holdt på? Anonymkode: 6e7f2...65e
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Har holdt på med OnlyFans i snart 2 år. Har en inntekt på en 6000-8000 tusen i måneden derfra. Skattefritt. Anonymkode: b7c06...410
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har holdt på med OnlyFans i snart 2 år. Har en inntekt på en 6000-8000 tusen i måneden derfra. Skattefritt. Anonymkode: b7c06...410 Legger bare ut solobilder av med selv. Ingen andre involvert. Anonymkode: b7c06...410
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Legger bare ut solobilder av med selv. Ingen andre involvert. Anonymkode: b7c06...410 Takk for svar. Hvor mye tid bruker du på dette i måneden? Anonymkode: 6e7f2...65e
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar. Hvor mye tid bruker du på dette i måneden? Anonymkode: 6e7f2...65e Kanskje 6 timer i måneden. Anonymkode: b7c06...410
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 All inntekt er skattepliktig. Hvorfor personen over her ikke betaler skatt vet ikke jeg men det vil nok straffe seg før eller senere. Best å oppgi inntekten selv før du får skatteetaten på nakken. Anonymkode: da47a...177 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #7 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje 6 timer i måneden. Anonymkode: b7c06...410 Bra timelønn. Hvor lang tid tok det før du begynte å tjene penger? PS: husk at du må skatte;-) Anonymkode: 6e7f2...65e
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #8 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har holdt på med OnlyFans i snart 2 år. Har en inntekt på en 6000-8000 tusen i måneden derfra. Skattefritt. Anonymkode: b7c06...410 hvis du virkelig har minimum 6 000 kroner hver eneste måned, så blir det vel litt over 70 000 kroner hvert eneste år? og enda mer, hvis du tjener nærmere 8 000 kroner i måneden. og dette trenger du liksom ikke å betale noen skatt av? Anonymkode: 36c40...08e 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #9 Skrevet 12. november 2022 Tenk at det er stuerent å selge kroppen sin. What a time to be alive. Anonymkode: 9e7cb...a13 1
Daisy_B Skrevet 12. november 2022 #10 Skrevet 12. november 2022 Hva med en vanlig ekstrajobb, som ikke er nedverdigende? 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #11 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har holdt på med OnlyFans i snart 2 år. Har en inntekt på en 6000-8000 tusen i måneden derfra. Skattefritt. Anonymkode: b7c06...410 Hvordan får du det skattefritt? Jeg må skatte men har registrert det på enkeltmannsforetak som modell. Har hørt det fins smutthull om man oppgir det som gave og at prostitusjon heller ikke trengs å skattes av men har ikke turt å prøve den løsningen med pengene så er veldig interessert i å høre hvordan du gjør det i forhold til skattemeldingen eller evn hvilken overføringsmetode du bruker om du ikke bruker bankkontoen din som mottaker? Anonymkode: 16714...af5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #12 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan får du det skattefritt? Jeg må skatte men har registrert det på enkeltmannsforetak som modell. Har hørt det fins smutthull om man oppgir det som gave og at prostitusjon heller ikke trengs å skattes av men har ikke turt å prøve den løsningen med pengene så er veldig interessert i å høre hvordan du gjør det i forhold til skattemeldingen eller evn hvilken overføringsmetode du bruker om du ikke bruker bankkontoen din som mottaker? Anonymkode: 16714...af5 Hva med å skaffe deg en vanlig jobb som ikke dine fremtidige barn kan komme over på internett senere? 😊 Så beholder du kanskje litt av verdigheten din også. Kanskje lette penger nå, for noe som kommer til å følge deg resten av livet. Anonymkode: da47a...177
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #13 Skrevet 12. november 2022 Til ts ja det er veldig mye jobb for lite penger. Jeg har mye kostnader på accessories, klær, proffe lys etc, i tillegg trekker onlyfans 20% av inntekten som de beholder, så må man evn skatte 35% i tillegg så da står man igjen med lite. De fleste tjener ikke tusen kr i mnd en gang, jeg har blitt kjent med over 100 jenter som begynte med onlyfans og vi er typ 5 som fortsatt holder på med det og de andre gadd ikke mer fordi det ikke er verdt det. Det hadde ikke vært verdt det for meg heller men jeg var sykemeldt når jeg begynte opp og hadde ikke bedre å bruke tid på, tok veldig lang tid før jeg begynte å tjene noen tusen og jeg angrer ekstremt på mange ting jeg har måttet gjøre for å lokke kunder og være mer spennende enn andre jenter. Du må finne deg i at andre lagrer og deler innholdet ditt uten samtykke og risikerer å bli uthengt med fullt navn osv om du ikke passer på! Jeg er skadet psykisk og har begynt å hate menn pga hvor ekle og respektløse de er mot meg på onlyfans og man må være klar til å simulere kåtskap når de vil uansett om du har mensensmerter, er deprimert og har en dårlig dag eller er syk med corona. Tror aldri jeg kan ha sex igjen eller ha noe kjæreste for har fått heeeelt avsmak på menn sånn føles det når du må være tilgjengelig når de trenger samme hva og gjøre det de etterspør for å få betalt... Jeg anbefaler det ikke og hadde ikke startet med det om jeg var på et bedre sted psykisk.. Anonymkode: 16714...af5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #14 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Bra timelønn. Hvor lang tid tok det før du begynte å tjene penger? PS: husk at du må skatte;-) Anonymkode: 6e7f2...65e Tok ca 6 mnd før det begynte å bli penger av det. Anonymkode: b7c06...410
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #15 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): hvis du virkelig har minimum 6 000 kroner hver eneste måned, så blir det vel litt over 70 000 kroner hvert eneste år? og enda mer, hvis du tjener nærmere 8 000 kroner i måneden. og dette trenger du liksom ikke å betale noen skatt av? Anonymkode: 36c40...08e Sånn er verden ja. Anonymkode: b7c06...410
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #16 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva med å skaffe deg en vanlig jobb som ikke dine fremtidige barn kan komme over på internett senere? 😊 Så beholder du kanskje litt av verdigheten din også. Kanskje lette penger nå, for noe som kommer til å følge deg resten av livet. Anonymkode: da47a...177 Som jeg har skrevet, så har jeg bare solo-bilder. Så verdigheten har jeg i behold. Anonymkode: b7c06...410
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #17 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med å skaffe deg en vanlig jobb som ikke dine fremtidige barn kan komme over på internett senere? 😊 Så beholder du kanskje litt av verdigheten din også. Kanskje lette penger nå, for noe som kommer til å følge deg resten av livet. Anonymkode: da47a...177 Rart at du tar det som en selvfølge at sexarbeidere bare kan skaffe seg en vanlig jobb. De fleste i sexbransjen kommer inn pga de nettopp ikke kan ha en vanlig jobb eller ikke tjener nok, majoriteten er fattige og mange er syke og sexarbeid er siste utvei og ikke noe man velger fordi det er gøy og spennende. Lette penger er det heller ikke! Beklager asså men gidder ikke diskutere dømming og slutshaming, shame heller mennene som presser jenter til å gjøre ting mot penger og staten som tillater at mange lever under fattigdomsgrensen Anonymkode: 16714...af5 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #18 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Rart at du tar det som en selvfølge at sexarbeidere bare kan skaffe seg en vanlig jobb. De fleste i sexbransjen kommer inn pga de nettopp ikke kan ha en vanlig jobb eller ikke tjener nok, majoriteten er fattige og mange er syke og sexarbeid er siste utvei og ikke noe man velger fordi det er gøy og spennende. Lette penger er det heller ikke! Beklager asså men gidder ikke diskutere dømming og slutshaming, shame heller mennene som presser jenter til å gjøre ting mot penger og staten som tillater at mange lever under fattigdomsgrensen Anonymkode: 16714...af5 Amen! Uvitenhet og trangsynthet lenge leve. Anonymkode: 239a4...ddf
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #19 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): All inntekt er skattepliktig. Hvorfor personen over her ikke betaler skatt vet ikke jeg men det vil nok straffe seg før eller senere. Best å oppgi inntekten selv før du får skatteetaten på nakken. Anonymkode: da47a...177 Inntekter for hobbyvirksomhet er skattefritt, så lenge man holder seg under visst beløp. Anonymkode: a856f...06e
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #20 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Rart at du tar det som en selvfølge at sexarbeidere bare kan skaffe seg en vanlig jobb. De fleste i sexbransjen kommer inn pga de nettopp ikke kan ha en vanlig jobb eller ikke tjener nok, majoriteten er fattige og mange er syke og sexarbeid er siste utvei og ikke noe man velger fordi det er gøy og spennende. Lette penger er det heller ikke! Beklager asså men gidder ikke diskutere dømming og slutshaming, shame heller mennene som presser jenter til å gjøre ting mot penger og staten som tillater at mange lever under fattigdomsgrensen Anonymkode: 16714...af5 Men brette ut musa si er ok. 😏 Hvis de vil så kan de. Sannheten er latskap. De vil ligge der sløret og skreve for noen usle tusenlapper. De hater seg selv og liker nedverdige seg selv. Menn er dumme som kjøper slike nek! Anonymkode: cc212...f70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå