AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Er en mann som ikke er populær blant damene. Har en hobby jeg går på hvor jeg legger ned innsats i å bli kjent med de andre, tar initiativ til å prate og er hyggelig mot både menn og damer der. Ingen av damene er noe hyggelig tilbake annet enn å svare kjapt når jeg hilser. Sist gang hadde jeg med enn kamerat som er stor og kjekk, og herregud så hyggelig og omgjengelig damene var rundt han! Det var helt sinnsykt sammenlignet med min virkelighet, alle var kjempehyggelige og tok masse initiativ til å bli kjent med han. Mens han knapt nok ser folk i øynene, og gjorde ingen innsats for all oppmerksomheten. Kjenner meg så stygg og uønsket... Tanken på hvor enkelt han og andre kjekke menn har det i livet spiser meg opp. Hvordan akseptere og leve med at man er lite attraktiv? Anonymkode: 25c65...6aa 7 1
Turtellure12 Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Huff så trist å lese. Det høres veldig kjipt ut å ha det slik. Sender deg varme tanker TS ❤️ Det beste rådet jeg kan gi deg er å kanskje bruke noen kroner på stylist? Gå til frisør, personlig trener, og gjør så godt du kan for å gjøre deg til ditt beste jeg! 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 Hvilke damer går du for da? De som er lite attraktive? Anonymkode: 24062...693 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 Da får du bruke kompisen din til å sette deg opp med en av damene da. Anonymkode: a074d...24e 1
AnonymBruker 42 Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjenner meg så stygg og uønsket... Du "sliter"... Og det er ikke nødvendigvis noe gæli i det, men ville du virkelig vært en "superkjekkas" som alle la merke til uansett hvor du gikk, feks? Hva hadde dette gitt deg? Heller "usynlig/gjennomsnittlig" enn ett skue som alle snudde seg etter , altså... Det er iaf. min mening, men du har jo selvsagt lov til å ha din egen
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 Prøv å gå opp i alder på damer. Vi har færre å velge mellom Anonymkode: f8efa...0b3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #7 Skrevet 12. november 2022 19 minutter siden, Turtellure12 said: Det beste rådet jeg kan gi deg er å kanskje bruke noen kroner på stylist? Gå til frisør, personlig trener, og gjør så godt du kan for å gjøre deg til ditt beste jeg! Jeg trener mye, så ikke så mye å hente der antakeligvis. Men fin frisyre er nok viktig, så kan bli bedre der sikkert. 25 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilke damer går du for da? De som er lite attraktive? Anonymkode: 24062...693 Går ikke for noen, bare innser at jeg er uattraktiv. 19 minutter siden, AnonymBruker 42 said: ville du virkelig vært en "superkjekkas" som alle la merke til uansett hvor du gikk, feks? Hva hadde dette gitt deg? Hehe ville gjerne vært en superkjekkas for å være ærlig. Fordi da ville jeg følt meg verdsattt og attraktiv. Men ville vært fornøyd om noen som helst syntes jeg var attraktiv. Anonymkode: 25c65...6aa 2
AnonymBruker 42 Skrevet 12. november 2022 #8 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hehe ville gjerne vært en superkjekkas for å være ærlig. Fordi da ville jeg følt meg verdsattt og attraktiv. Men ville vært fornøyd om noen som helst syntes jeg var attraktiv. Jaja, du kan være veldig attraktiv (mest faktisk) uten å være "kjekkas", om du ikke er klar over det... De jeg kjenner med de "mest attraktive" partnerne er definitivt ikke "kjekkaser", men det kommer jo også selvsagt litt an på hvordan du definerer ting (dvs. attraktiv)... Jeg skjønner at det kan "svi" litt å ikke være den som for mest oppmerksomhet (om det er ønsket), men alt i alt er ikke det verdens viktigste ting, altså - om du ikke er veldig keen på oppmerksomhet, da 1
Tomas77 Skrevet 12. november 2022 #9 Skrevet 12. november 2022 Hvor gammel er du og har du hatt suksess før er litt viktig her. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #10 Skrevet 12. november 2022 11 minutter siden, AnonymBruker 42 said: Jaja, du kan være veldig attraktiv (mest faktisk) uten å være "kjekkas", om du ikke er klar over det... De jeg kjenner med de "mest attraktive" partnerne er definitivt ikke "kjekkaser", men det kommer jo også selvsagt litt an på hvordan du definerer ting (dvs. attraktiv)... Det er sikkert slik at man vil ha det man ikke har. Jeg vil bli verdsatt for utseendet mitt, fordi jeg aldri har opplevd det. Jeg bryr meg ikke så mye hva folk synes om personligheten min egentlig, jeg er uansett ganske ordinær sånn sett. Jeg vet og at jeg er smart, har høy utdanning og suksessfull karriere etc. Men det hjelper liksom ikke, jeg har et primalt behov for å bli ansett som en potensiell kjæreste. Og da er jo utseende viktig. Hadde jeg vært kjekk hadde dette sikkert vært uviktig. Da hadde jeg fått oppmerksomhet og kjærester etc. Og ville ikke tenkt på dette i det hele tatt. Og sikkert tilsvarende om jeg hadde vært uintelligent, da ville det vært viktig å bli sett på som flink og smart. Anonymkode: 25c65...6aa
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #11 Skrevet 12. november 2022 Turtellure12 skrev (1 time siden): Huff så trist å lese. Det høres veldig kjipt ut å ha det slik. Sender deg varme tanker TS ❤️ Det beste rådet jeg kan gi deg er å kanskje bruke noen kroner på stylist? Gå til frisør, personlig trener, og gjør så godt du kan for å gjøre deg til ditt beste jeg! Begynn å trene kompis, så kan du være like kjip med damene som nå gir deg oppmerksomhet 💪 #miljøskada Anonymkode: c810e...44c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #12 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Begynn å trene kompis, så kan du være like kjip med damene som nå gir deg oppmerksomhet 💪 #miljøskada Anonymkode: c810e...44c Feil tag lol. Anonymkode: c810e...44c
Turtellure12 Skrevet 12. november 2022 #13 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Feil tag lol. Anonymkode: c810e...44c 😅😂 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #14 Skrevet 12. november 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Begynn å trene kompis, så kan du være like kjip med damene som nå gir deg oppmerksomhet 💪 #miljøskada Anonymkode: c810e...44c Jeg trener masse, har til og med fått belastningsskader som følge av hard styrketrening. Har nok ikke helt genetikken for å få sånn typisk stor kropp som damene liker. Er slank og i god form, tror det er det beste jeg kan oppnå uten steroider. Har og prøvd å spise masse mat, da fikk jeg bare mage så det var ingen suksess 🙃 Anonymkode: 25c65...6aa
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #15 Skrevet 12. november 2022 Er du jomfru? Anonymkode: a074d...24e 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #16 Skrevet 12. november 2022 Noen har bare tapt genlotteriet og er totalt uønsket av det motsatte kjønn. Sånn er det bare. Livet er mer enn det jaget, så ikke fokuser på hva du ikke har. Fører kun til elendighet. Anonymkode: 73460...eef
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #17 Skrevet 12. november 2022 Du virker ufattelig umoden, til grensen til virkelighetsfjern… Du henger deg opp i helt feile ting. Jobb mye med deg selv, eneste jeg har å si. Få deg en personlighet det er mulig for en kvinne å like. Anonymkode: c0734...8b6 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #18 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen har bare tapt genlotteriet og er totalt uønsket av det motsatte kjønn. Sånn er det bare. Livet er mer enn det jaget, så ikke fokuser på hva du ikke har. Fører kun til elendighet. Anonymkode: 73460...eef Det finnes stygge menn som får damer også. Men det er kanskje noen som har dårlig gener og kvinner plukker opp dette via feromoner og derfor blir totalt avtent. Anonymkode: a074d...24e 2
exictence Skrevet 12. november 2022 #19 Skrevet 12. november 2022 Noe som er viktig er å være ren, ren i tøyet, og med et hyggelig smil. Da kommer du langt. 2
anonymLala Skrevet 12. november 2022 #20 Skrevet 12. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Er en mann som ikke er populær blant damene. Har en hobby jeg går på hvor jeg legger ned innsats i å bli kjent med de andre, tar initiativ til å prate og er hyggelig mot både menn og damer der. Ingen av damene er noe hyggelig tilbake annet enn å svare kjapt når jeg hilser. Sist gang hadde jeg med enn kamerat som er stor og kjekk, og herregud så hyggelig og omgjengelig damene var rundt han! Det var helt sinnsykt sammenlignet med min virkelighet, alle var kjempehyggelige og tok masse initiativ til å bli kjent med han. Mens han knapt nok ser folk i øynene, og gjorde ingen innsats for all oppmerksomheten. Kjenner meg så stygg og uønsket... Tanken på hvor enkelt han og andre kjekke menn har det i livet spiser meg opp. Hvordan akseptere og leve med at man er lite attraktiv? Anonymkode: 25c65...6aa Kanskje det ikke har noe med utseende å gjøre, men hvor omgjengelig du er og hvilke intensjoner de tror du har. Er det like stor forskjell på reaksjonene du og din kompis får når det gjelder menn på senteret? Og oppfører du deg anerledes mot kvinner, mens din kompis kanskje oppfører seg likt (altså, snakker på samme måte til begge kjønn uten å legge mer i hvordan de reagerer tilbake). Utseende er det siste jeg tenker på når jeg snakker med menn på gymmet, så jeg tror ikke det er der det ligger. Om jeg får følelsen av at jeg blir sjekket opp derimot, skygger jeg banen fort. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå