AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Dates på Mandag, daten skriver idag tidlig at det passer dårlig pga en kiropraktor time , (sender screenshoot av timen) eg har ikje bedt om det , men daten gjer sikkert det for å vise at timen Stemmer? Eg seie mi kan treffas etter time , og daten skrive eg veit ikje kor lang tid det tar, mā nesten se ann. Er det kalde føtter ? Kvifor kan ikje date si at mi tar det etter timen ja. Anonymkode: f6595...278
Gjest _Falkor_ Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er det kalde føtter ? Kvifor kan ikje date si at mi tar det etter timen ja. Anonymkode: f6595...278 Det må du nesten spørre han om Men i og med at han sender screenshoot, så antar jeg at han vil vise deg at han faktisk ikke kan, så du ikke tror at han ikke vil Kanskje han er sliten etter disse timene da?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 _Falkor_ skrev (2 minutter siden): Det må du nesten spørre han om Men i og med at han sender screenshoot, så antar jeg at han vil vise deg at han faktisk ikke kan, så du ikke tror at han ikke vil Kanskje han er sliten etter disse timene da? Det er faktisk bare ei samtale time, men ja screenshots gjer håp Anonymkode: f6595...278
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 Helt legitimt å ikke vite hvor lang tid kiropraktor timen tar. Jeg hadde bare skrevet "oki lykke til på timen, skal vi ta det på onsdag i stedet eller når passer?:)" Anonymkode: bf247...2b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå