AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Jeg og mannen er ikke de som har hatt mest sex de siste årene. Unger og hverdag, lite interesse for sex generelt fra min side. Jeg får aldri orgasme (bortsett fra når jeg onanerer). jeg husker jeg var sånn i mine yngre år også; mye sex i starten så dabbet det av. Aldri orgasme. De siste månedene har det plutselig tatt en ny vending. Jeg gleder meg til hver kveld så jeg kan få mannen for meg selv. Klarer nesten ikke å konsentrere meg på jobb: tenker på gubben og alt han kan gjøre med meg. Er plutselig nyforelska og det kribler i kroppen bare av å tenke på Han. Jeg får plutselig orgasme (ikke hver gang, men det skjer). Hva skjer?? tro meg, jeg nyter det og er overlykkelig . Likevel trodde jeg ikke at dette skulle komme tilbake flere å 20 år ut i forholdet🙈 har hørt at sexlivet tar seg opp i 40-åra men trodde ikke det kom så «umiddelbart». Anonymkode: 5eec3...363 1
feliek54 Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg og mannen er ikke de som har hatt mest sex de siste årene. Unger og hverdag, lite interesse for sex generelt fra min side. Jeg får aldri orgasme (bortsett fra når jeg onanerer). jeg husker jeg var sånn i mine yngre år også; mye sex i starten så dabbet det av. Aldri orgasme. De siste månedene har det plutselig tatt en ny vending. Jeg gleder meg til hver kveld så jeg kan få mannen for meg selv. Klarer nesten ikke å konsentrere meg på jobb: tenker på gubben og alt han kan gjøre med meg. Er plutselig nyforelska og det kribler i kroppen bare av å tenke på Han. Jeg får plutselig orgasme (ikke hver gang, men det skjer). Hva skjer?? tro meg, jeg nyter det og er overlykkelig . Likevel trodde jeg ikke at dette skulle komme tilbake flere å 20 år ut i forholdet🙈 har hørt at sexlivet tar seg opp i 40-åra men trodde ikke det kom så «umiddelbart». Anonymkode: 5eec3...363 Jeg er mye eldre og har erfaring så kan kan du nyte flere 10år med sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå