AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Jeg går med høyt nivå kronisk stress eller angst til daglig. Har vært deprimert flere ganger da kroppen bare ender med å slå av alle krefter eller lengre tid med stress. Er det noen her som har opplevd å greie å redusere stress i livet og så aldri fått depresjon mer? Har innsett at jeg må ha en annen jobb enn den jeg har i dag fordi den krever høyt tempo og masse stress. Har en stor drøm om å greie å jobbe og ha et godt liv uten å kræsje. Anonymkode: 54e7a...3a2 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Det høres ut som du er på god vei når du tenker at du må endre på ting. Det er jo gjerne det som må til. Vi må legge til rette så stresset senker seg i hverdagen. Jeg har vel ikke akkurat hatt noen alvorlig depresjon de siste årene, men jeg har angst og har det mye bedre når stresset er lavt. Forskjellen mellom de to tilstandene er at den ene kan jeg leve greit med på lang sikt, den andre kan jeg bare slite meg gjennom på kort sikt før det blir stopp. Anonymkode: 73278...86f
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 Skift jobb om det er den som ødlegger for deg. Ingen jobb er verdt å bli sykmeldt og deprimert for….. Anonymkode: 01ee0...25a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Skift jobb om det er den som ødlegger for deg. Ingen jobb er verdt å bli sykmeldt og deprimert for….. Anonymkode: 01ee0...25a Ja nå har det allerede skjedd over flere år. Har alltid tenkt at det bare er noe galt med meg. Først nå greier jeg å se at det må ikke alltid være noe galt med meg. Når jeg kjenner etter på følelsene så har de lenge prøvd å fortelle meg at jeg må endre på ting men jeg har ikke hørt etter. Nå fikk jeg troen på at ting kan bli bedre❤️ Anonymkode: 54e7a...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå