Katinka_ Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Jeg har Tinder gull og så at to bekjente har gitt meg en like. Litt awkward 😬 Nå finner jeg dem ikke blant likesene mine lengre. Har de da klart å fjerne liken sin? Går de ut på tid? Det er altså ikke snakk om match.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 De kan ha fjernet deg etter de matchet, eller når de så du hadde liket. Anonymkode: 3e977...c12
Katinka_ Skrevet 12. november 2022 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De kan ha fjernet deg etter de matchet, eller når de så du hadde liket. Anonymkode: 3e977...c12 Matchet dem ikke, jeg fant dem blant mine likes. Altså likes som er gitt til meg. Jeg har ikke likt dem. Nå er de borte.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 typisk tinder det der. Plutselig er du unmatcha og så er de tilbake dagen etter..og plutselig spør noen som er 500 km unna om jeg er der for da står det på tinder at jeg er 6 km unna. Ikke akkurat til å stole på den appen der nei.. Anonymkode: 4cd59...4e3
Katinka_ Skrevet 12. november 2022 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): typisk tinder det der. Plutselig er du unmatcha og så er de tilbake dagen etter..og plutselig spør noen som er 500 km unna om jeg er der for da står det på tinder at jeg er 6 km unna. Ikke akkurat til å stole på den appen der nei.. Anonymkode: 4cd59...4e3 Haha stemmer. Har sett det står at folk bor et sted de kun har vært på besøk et par dager før. Virker som det går litt i ball for Tinder iblant 😅
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 Jeg har Tinder Gull og klarte å like en fyr ved et uhell. Benyttet meg da av «angre» funksjonen. Dagen etter fikk jeg match med vedkommende😑 Ikke at det var noe krise, men de reklamerer jo med at man kan angre, det kan man altså ikke - med mindre dette var en glitch. Anonymkode: 6acee...d77
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #7 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har Tinder Gull og klarte å like en fyr ved et uhell. Benyttet meg da av «angre» funksjonen. Dagen etter fikk jeg match med vedkommende😑 Ikke at det var noe krise, men de reklamerer jo med at man kan angre, det kan man altså ikke - med mindre dette var en glitch. Anonymkode: 6acee...d77 Skikkelig krise å like en stygg fyr ja. Anonymkode: 56347...5ea
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #8 Skrevet 12. november 2022 Nei det går ikke Anonymkode: 398d4...875
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #9 Skrevet 13. november 2022 Katinka_ skrev (14 timer siden): Jeg har Tinder gull og så at to bekjente har gitt meg en like. Litt awkward 😬 Nå finner jeg dem ikke blant likesene mine lengre. Har de da klart å fjerne liken sin? Går de ut på tid? Det er altså ikke snakk om match. Det forsvinner av og til likes hos meg også, men jeg tenker at de har avsluttet kontoen sin. Hvis de bare gjør seg usynlig, vil de fremdeles vises hos deg. Det virker ikke som om likes går ut på tid. Jeg har mange på lista mi, som dukker opp i kortstokken også, hver gang jeg har rundet. Anonymkode: 24836...97c
exictence Skrevet 13. november 2022 #10 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det forsvinner av og til likes hos meg også, men jeg tenker at de har avsluttet kontoen sin. Hvis de bare gjør seg usynlig, vil de fremdeles vises hos deg. Det virker ikke som om likes går ut på tid. Jeg har mange på lista mi, som dukker opp i kortstokken også, hver gang jeg har rundet. Anonymkode: 24836...97c Tenker jeg og
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #11 Skrevet 13. november 2022 Katinka_ skrev (16 timer siden): Jeg har Tinder gull og så at to bekjente har gitt meg en like. Litt awkward 😬 Nå finner jeg dem ikke blant likesene mine lengre. Har de da klart å fjerne liken sin? Går de ut på tid? Det er altså ikke snakk om match. Om en har tinder gull kan en sveipe tilbake på den siste en har likt og sveipe andre veien. Anonymkode: e70ce...70a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå