Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lager en kalender til min forlovede så jeg lurer på om noen har noen idere på hva men kan kjøpe

han er for eks glad i kaffe, hjerne trim som avansert rubiks kuber eller lignede

så håper på gode forslag til ting man kan kjøpe til kalenderen 🎅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte metallmålebånd på monter i dag til 29,-. Var en sjokkselger-eske rett ved kassa, så sikkert noe kampanjegreier. 

Anonymkode: 345c9...9fa

Skrevet

Øl

flaxlodd

sokker

Coolstuffhar en del smådill som kan passe i kalendere 

Anonymkode: 9d9e6...e13

Skrevet

Sokker hadde kanskje vært noe

Han har det meste av hjernetrim på coolstuff.no dene di har syns jeg blir litt for dyr igjen 

Øl får han alltid i julegave og blir ikke drukket opp

Skrevet

Min mann er skikkelig sjokoholiker og får derfor pakkekalender med masse forskellig sjokolade fra alle verdens hjørner. Utrolig hva som finnes på nett. Julaften avsluttes med Freia. 😁

Anonymkode: 5140b...fdf

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Min mann er skikkelig sjokoholiker og får derfor pakkekalender med masse forskellig sjokolade fra alle verdens hjørner. Utrolig hva som finnes på nett. Julaften avsluttes med Freia. 😁

Anonymkode: 5140b...fdf

jeg skulle ønske det var noen ferdige kalendere han likte for da hadde det blitt mye blilliger enn å lage selv

han får så mye øl og godteri til jul som ikke blir drukket opp eller spist opp

Skrevet

Sudoku,  spekemat? ... ting til huset; lys, grytekluter

En dusjsåpe, deo,  refleks, duft til bilen, tøfler, brodder, et spill dere kan spille sammen, bok

Anonymkode: b7b98...c8a

Skrevet

Stressball, boxer, quizbok, flaxlodd, barberkrem, deodorant, sokker, tegneserie fra outland, drikkeflaske, refleks, mobilholder til sykkelen bl.a 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...