Rosa Sløyfe Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Jeg lager en kalender til min forlovede så jeg lurer på om noen har noen idere på hva men kan kjøpe han er for eks glad i kaffe, hjerne trim som avansert rubiks kuber eller lignede så håper på gode forslag til ting man kan kjøpe til kalenderen 🎅
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Kjøpte metallmålebånd på monter i dag til 29,-. Var en sjokkselger-eske rett ved kassa, så sikkert noe kampanjegreier. Anonymkode: 345c9...9fa
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 Øl flaxlodd sokker Coolstuffhar en del smådill som kan passe i kalendere Anonymkode: 9d9e6...e13
Rosa Sløyfe Skrevet 13. november 2022 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2022 Sokker hadde kanskje vært noe Han har det meste av hjernetrim på coolstuff.no dene di har syns jeg blir litt for dyr igjen Øl får han alltid i julegave og blir ikke drukket opp
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #5 Skrevet 13. november 2022 Min mann er skikkelig sjokoholiker og får derfor pakkekalender med masse forskellig sjokolade fra alle verdens hjørner. Utrolig hva som finnes på nett. Julaften avsluttes med Freia. 😁 Anonymkode: 5140b...fdf
Rosa Sløyfe Skrevet 13. november 2022 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min mann er skikkelig sjokoholiker og får derfor pakkekalender med masse forskellig sjokolade fra alle verdens hjørner. Utrolig hva som finnes på nett. Julaften avsluttes med Freia. 😁 Anonymkode: 5140b...fdf jeg skulle ønske det var noen ferdige kalendere han likte for da hadde det blitt mye blilliger enn å lage selv han får så mye øl og godteri til jul som ikke blir drukket opp eller spist opp
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #7 Skrevet 13. november 2022 Sudoku, spekemat? ... ting til huset; lys, grytekluter En dusjsåpe, deo, refleks, duft til bilen, tøfler, brodder, et spill dere kan spille sammen, bok Anonymkode: b7b98...c8a
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #8 Skrevet 20. november 2022 Hva med noen av disse? https://www.kvalitetstid.no/collections/tips-til-adventskalender-fikleleker-byggesett Den mest avanserte (klokka) er kanskje for dyr? Men de andre settene ser ut som de kan deles opp til flere dager. Anonymkode: de7ea...fc6
mjau87 Skrevet 20. november 2022 #9 Skrevet 20. november 2022 https://www.coolstuff.no/adventskalendere/julekalendere/hjernetrim-i-metall-julekalender-pid-18156
mjau87 Skrevet 20. november 2022 #10 Skrevet 20. november 2022 Rosa Sløyfe skrev (På 12.11.2022 den 20.53): Jeg lager en kalender til min forlovede så jeg lurer på om noen har noen idere på hva men kan kjøpe han er for eks glad i kaffe, hjerne trim som avansert rubiks kuber eller lignede så håper på gode forslag til ting man kan kjøpe til kalenderen 🎅 https://www.coolstuff.no/adventskalendere/julekalendere/friends-kaffekalender-pid-19368
Solknapp Skrevet 20. november 2022 #11 Skrevet 20. november 2022 Stressball, boxer, quizbok, flaxlodd, barberkrem, deodorant, sokker, tegneserie fra outland, drikkeflaske, refleks, mobilholder til sykkelen bl.a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå