AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Vi har vert sammen i snart 8 år nå og har tvillinger på snart 2 år, vert gift i 2 og halvt år, han har vert utro flere ganger før barna kom, jeg hadde tenkt og gå fra han når han hadde vert utro for 4 gang,men da fant jeg ut at jeg var gravid og da forble vi sammen, og nå for et halvt år siden fant jeg ut at han hadde datet flere på si i 4mnd, han sa at han skulle skjerpe seg. Jeg sa at jeg ville gå fra han nå, fordi jeg orker ikke mer og er ikke lykkelig med han, og vi har heller ikke hatt sex siden før tvillingnene kom til. Han forslag er og få et barn til, dette synes jeg er en helt elendig ide. Men er så redd for han vil få tvilligene da jeg sliter litt med angst fordi jeg hadde kreft i ungdommen og har blitt redd for og få det igjen, men jeg føler jeg er en veldig god mor og tvillingene er veldig glad i meg og mammadalt begge 2, men det er jo jeg som har vert der mest for dem, men jeg er ufør pga angsten og ettervirkingene av kreft, så er så redd for og miste dem. Har noen råd til meg? hva hadde dere gjort? Anonymkode: 0cbf2...769 6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Svaret er nei. Nytt barn kan ikke fikse et ødelagt forhold. Det er heller ikke en byrde et barn skal få, det er ikke barns jobb å holde foreldrene sammen. OG tvillingene klarte ikke å holde dere sammen så hvorfor i alle dager skal enda en på lasset gjøre det? høres mer ut som han prøver å låse deg mer inne. Vanskeligere å være alenemor for 2 enn for 3. Du vet hva du må gjøre. Han er kronisk utro, det er ingenting du kan gjøre med det, for du har ikke gjort noe galt. Han kommer ikke til å endre seg, for har har ikke endret seg til nå. Lykke til, du kan klare det, be om hjelp fra dine nærmeste og kom deg ut, ta så mye du kan med deg, sørg for at han betaler hver krone av barnebidraget. Anonymkode: 9e787...7ca 18 4 6
Rucula Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 Selvfølgelig bør du ikke få fler barn 14 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 Jeg trengte egentlig ikke lese mer når jeg kom til "utro for 4 gang". Men etter det har du også funnet ut at han hadde datet flere på si i 4 måneder. Altså, du vet jo hvem denne mannen er nå. Det er slik han vil fortsette så lenge dere er sammen. Det blir ikke bedre, bare verre tydeligvis. Kanskje blir han en dag forelsket i en av disse han er utro med og forlater deg. Hva ville jeg gjort? Ville gått når han var utro for andre gang. Barn har dere jo fra før, hvorfor skal et ekstra barn gjøre noen forskjell for deres forhold? Du får det mer travelt. Det er noe han sier for å overtale og distrahere deg antagelig. Anonymkode: 10c40...ccb 11 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 Nei Kom deg bort. Ikke verdt det når han er notorisk utro. Lykke til ❤️ Anonymkode: 2fc3d...eb3 3 1 1
AprilLudgate Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 (endret) Jeg tviler på du kan miste omsorgsretten altså, med mindre du ikke har omsorgskapasitet overhodet. Hva tar du av omsorgsoppgaver i dag? Han foreslår flere barn for å gjøre deg avhengig av ham. Høres stokk dum ut. Endret 12. november 2022 av DundreMilfin 7 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #7 Skrevet 12. november 2022 Ikke sex på to år,da tror jeg nesten at jeg også ville ha vært utro. Anonymkode: 724f6...c8b 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #8 Skrevet 12. november 2022 Takk for alle sammen Ja bør gå fra han,men det er så vanskelig og han kommer til og bruke min angst mot meg. Jeg har hatt hendene fulle med tvilligene så har ikke akkurat tenkt på sex Anonymkode: 0cbf2...769 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #9 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ikke sex på to år,da tror jeg nesten at jeg også ville ha vært utro. Anonymkode: 724f6...c8b Det er det mest idiotiske jeg har hørt. Hvorfor har ikke hun vært utro da? Skjønner godt hun ikke interesserer seg for å ha sex med en fyr som har vært utro. Det er vel konsekvensene av sine egne handlinger som dem sier. Å han beviste jo også at det var med rette hun ikke orka å ha sex med han for han kjørte jo på med samme løpet som tidligere, i stede for å bevise at han faktisk var interessert i å redde forholdet. Anonymkode: 2fc3d...eb3 10
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #10 Skrevet 12. november 2022 Nei,selvsagt ikke. Jeg gikk inn i denne tråden for å skrive at et barn kan redde forholdet bare om det løser grunnen til skilsmisse men i ditt tilfelle er det ikke mulig. Han har vært utro. Det er det. Ingen barn kan løse det. Anonymkode: 88cb2...681 2
Turtellure12 Skrevet 12. november 2022 #11 Skrevet 12. november 2022 Nei for guds skyld. Gå. Skill deg, også lever du ditt liv i fred fra den horebukken 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #12 Skrevet 12. november 2022 Takk for svar Eneste som holder meg igjen er det med tvillingene, er så redd han kommer til og kjempe med nebb og klør for og få hovedomsorgen. Og da må vel jeg bidra økonomisk også, som allerede har lite Anonymkode: 0cbf2...769 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #13 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar Eneste som holder meg igjen er det med tvillingene, er så redd han kommer til og kjempe med nebb og klør for og få hovedomsorgen. Og da må vel jeg bidra økonomisk også, som allerede har lite Anonymkode: 0cbf2...769 Det trenger du ikke være redd for. At du har angst er irrelevant så lenge du er en kompetent mor. Jeg regner med du er en god mor, barna dine er mette og varme, de blir sendt til barnehage og har venner? Da er det værste som skjer at dere får 50/50 omsorg. Ingen vil ta barna vekk fra moren deres om det ikke er nødvendig, det er skadelig. Særlig så små. Snakk med en professjonell så sier de nok det samme. Bare slutt å tenk på hva han kommer til å gjøre, skaff deg advokat og hva enn han sier bare send det videre. Vit at de som ser på sakene er vant til skitkasting og tar slikt med en klype salt. Støtt deg på familie og evt. spør om de kan hjelpe deg med forhandlinger. Er sikkert vanskeligere for han å prøve seg foran moren/søsteren din. Ønsker deg virkelig lykke til! Du kan klare det. Anonymkode: 9e787...7ca 5 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #14 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det trenger du ikke være redd for. At du har angst er irrelevant så lenge du er en kompetent mor. Jeg regner med du er en god mor, barna dine er mette og varme, de blir sendt til barnehage og har venner? Da er det værste som skjer at dere får 50/50 omsorg. Ingen vil ta barna vekk fra moren deres om det ikke er nødvendig, det er skadelig. Særlig så små. Snakk med en professjonell så sier de nok det samme. Bare slutt å tenk på hva han kommer til å gjøre, skaff deg advokat og hva enn han sier bare send det videre. Vit at de som ser på sakene er vant til skitkasting og tar slikt med en klype salt. Støtt deg på familie og evt. spør om de kan hjelpe deg med forhandlinger. Er sikkert vanskeligere for han å prøve seg foran moren/søsteren din. Ønsker deg virkelig lykke til! Du kan klare det. Anonymkode: 9e787...7ca Tusen takk,men er fortsatt så redd ,blir helt lammet. Vet jeg er en god mamma og de får masse kjærlighet og omsorg og barnevernet har også vert i bilde,men trakk seg fort ut da de så at jeg var flinke med dem . 50/50 kan jeg evt overleve. Har ikke råd til advokat og slik jeg har lest har jeg heller ikke rett på fri rettshjelp Anonymkode: 0cbf2...769 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #15 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ikke sex på to år,da tror jeg nesten at jeg også ville ha vært utro. Anonymkode: 724f6...c8b Hvordan unnskylder du da at han var utro før barna ble født også? Anonymkode: fce9a...471 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #16 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan unnskylder du da at han var utro før barna ble født også? Anonymkode: fce9a...471 Det står ingenting i innlegget du siterer som unnskylder mannen her. Anonymkode: 24a35...170
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #17 Skrevet 12. november 2022 Han bør kanskje starte med å «fikse» seg selv.... uten deg. For en fjott Anonymkode: 66e88...1bc 2
Lille39 Skrevet 12. november 2022 #18 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har vert sammen i snart 8 år nå og har tvillinger på snart 2 år, vert gift i 2 og halvt år, han har vert utro flere ganger før barna kom, jeg hadde tenkt og gå fra han når han hadde vert utro for 4 gang,men da fant jeg ut at jeg var gravid og da forble vi sammen, og nå for et halvt år siden fant jeg ut at han hadde datet flere på si i 4mnd, han sa at han skulle skjerpe seg. Jeg sa at jeg ville gå fra han nå, fordi jeg orker ikke mer og er ikke lykkelig med han, og vi har heller ikke hatt sex siden før tvillingnene kom til. Han forslag er og få et barn til, dette synes jeg er en helt elendig ide. Men er så redd for han vil få tvilligene da jeg sliter litt med angst fordi jeg hadde kreft i ungdommen og har blitt redd for og få det igjen, men jeg føler jeg er en veldig god mor og tvillingene er veldig glad i meg og mammadalt begge 2, men det er jo jeg som har vert der mest for dem, men jeg er ufør pga angsten og ettervirkingene av kreft, så er så redd for og miste dem. Har noen råd til meg? hva hadde dere gjort? Anonymkode: 0cbf2...769 Nei. Enkelt og greit. Det blir som et plaster. Er kjempe fint en mnd kanskje. Så er det på Ann igjen. Og du sitter da med et ekstra barn. ikke utsett deg for det. Du fortjener bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #19 Skrevet 12. november 2022 Har dere snakket om hvorfor han er utro ? Er det fordi det ikke blir noe sex hjemme, og han har et behov som må dekkes, er det at han behov for bekreftelse pga problemer med selvtillit ? Høres jo ut som han/dere har noen problemer som burde vært tatt tak i. Hjelper liksom ikke å stikke hodet i sanden. Anonymkode: dff46...c67 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #20 Skrevet 12. november 2022 Nei Ikke med ikke-utro menn engang. Anonymkode: 785f9...431 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå